Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Początkujący z zapałem do działania

ODPOWIEDZ
80_1994B4_NGI
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 25 gru 2020, 00:52
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Giżycko

Początkujący z zapałem do działania

Post autor: 80_1994B4_NGI » 25 gru 2020, 01:06

Witam wszystkich użytkowników. Jestem dosyć świeżym kierowcą i tak wyszło, że 80tka z 1.9TDI jest moim pierwszym autem. Powiem szczerze, że bardzo szybko nawiązałem dobre relacje z tym cudeńkiem ale nie wiem czy dobrze o nie dbam. Oczywiście dbam o higienę, prawidłowy poziom oleju, płynu do chłodnicy itd.. ale czy są rzeczy na które powinienem jeszcze zwracać uwagę? Chodzi mi tu o rzeczy na pierwszy rzut oka niezbyt oczywiste, a jednak mające wpływ na żywotność tego auta.


P.S.
Z kolegą, który bardziej zna się na takich rzeczach planujemy w najbliższe ferie trochę przy nim pogrzebać. Macie jakieś w miarę proste sposoby podbicia mocy? Samochód grzecznie mówiąc ostatnio się wlecze mimo obszernego remontu (na same części wydałem ponad 2000 zł). Pozdrawiam i życzę wesołych świąt.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Re: Początkujący z zapałem do działania

Post autor: MUNIOR » 25 gru 2020, 22:40