Skrzynia jaka trafiła to BAA od 1.9TDI 1Z a sprzęgło to dwumasa z Passata B5 1.6 AHL
Wleciała nowa osłona maglownicy
Wymieniona misa wraz z uszczelką Corteco, na silikoniec Reinza, wymienione uszczelniacze wałów w skrzyni, silniku i wybieraka.
Dół samochodu wyczyszczony, bo wszystko było czarno czarne i 1mm syfu błota wymieszanego z olejem i smołą
Podczas montażu zrobiłem pierwszą próbę tylko na założonej skrzyni na 2 śruby i rozrusznik czy wszystko pasuje i wysprzęgla i działa czy skrzynia nie wydaje dźwięków, wszystko ok to poskładałem do końca wszystko i normalnie wróciłem bez żadnych problemów.
Jeśli chodzi o wrażenia to silnik 2.0 ABT ku mojemu zdziwieniu daje radę nawet ciągnąć pod lekką górkę z obrotami 1700 na 5tym biegu, fajna sprawa prawie 2000 obr/min przy 100km/h zamiast 3100obr/min. Przełożenia w skrzyni BAA są bardziej korzystne do jazdy w mieście(3ka dla 50km/h), poza miastem(4ka dla 90km/h) i na autostrade(5tka od 110km/h do jazdy bez szarżowania)