Prawda, też to mi poprawiło nieco pracę, naciąg mam teraz 19% na ciepło bez obciążeń.
A problemy powyższe powodował reduktor puszczający gaz podciśnieniem - pół roku po regeneracji... Od wczoraj pracuje nowy i wszystko gra, ale wkręt zostawiam jak jest, na zaś zawsze lepiej.
[B4 2.0 ABK] Małe kompendium na temat ABK.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4
- Rejestracja: 01 gru 2023, 18:08
- Imię: Czarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
Re: [B4 2.0 ABK] Małe kompendium na temat ABK.
Piękny materiał, teraz po remoncie głowicy (poza rozkładaniem i szlifowaniem robiłem wszystko sam a jestem laikiem więc wszystko mogło pójść nie tak) wiem co muszę zrobić, wszystko wskazuje na źle ustawiony zapłon - teraz tylko gdzie znaleźć w Radomiu specjalistę który będzie miał lampę i umiał to zrobić - dzwoniłem do kilku każdy powiedział że nie ma już lampy (( - oznaki typowe przy źle ustawionym zapłonie wysokie obroty na biegu jałowym, wolna reakcja na gaz, gaśniecie na luzie, dodatkowo mam pewne dziwne spostrzeżenie, ustawiłem rozrząd (tak mi sie wydaje - dobrze) silnik chodził całkiem cichutko - następnego dnia odpaliłem auto i już zaczął rzeźić i to tak jakby rozrząd był przestawiony - zaraz zakładam posta może ktoś bedzię miał pomysł o co chodzi. Dzięki wielkie