Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive

[B4 2.0 ABK] Małe kompendium na temat ABK.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
h/k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Imię: Łukasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK+lpg

Re: [B4 2.0 ABK] Małe kompendium na temat ABK.

Post autor: h/k » 12 paź 2023, 19:04

Prawda, też to mi poprawiło nieco pracę, naciąg mam teraz 19% na ciepło bez obciążeń.
A problemy powyższe powodował reduktor puszczający gaz podciśnieniem - pół roku po regeneracji... Od wczoraj pracuje nowy i wszystko gra, ale wkręt zostawiam jak jest, na zaś zawsze lepiej.

Czarek890
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Imię: Czarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg

Post autor: Czarek890 » 07 gru 2023, 15:32

Piękny materiał, teraz po remoncie głowicy (poza rozkładaniem i szlifowaniem robiłem wszystko sam a jestem laikiem więc wszystko mogło pójść nie tak) wiem co muszę zrobić, wszystko wskazuje na źle ustawiony zapłon - teraz tylko gdzie znaleźć w Radomiu specjalistę który będzie miał lampę i umiał to zrobić - dzwoniłem do kilku każdy powiedział że nie ma już lampy :((( - oznaki typowe przy źle ustawionym zapłonie wysokie obroty na biegu jałowym, wolna reakcja na gaz, gaśniecie na luzie, dodatkowo mam pewne dziwne spostrzeżenie, ustawiłem rozrząd (tak mi sie wydaje - dobrze) silnik chodził całkiem cichutko - następnego dnia odpaliłem auto i już zaczął rzeźić i to tak jakby rozrząd był przestawiony - zaraz zakładam posta może ktoś bedzię miał pomysł o co chodzi. Dzięki wielkie

TheDyziox
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Post autor: TheDyziox » 13 maja 2025, 22:27

Witam serdecznie odrazu przepraszam jeśli źle dodałem post.Witam mam pytanie czy ktoś się orientuję jaka jest średnica wtrysku paliwa w audi 80b4 2.0 Abk , bo planuje zamontować takie adaptery pod sekwencje żeby nie wiercić w kolektorze pozdrawiam
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

ODPOWIEDZ