lusterka owszem przydalyby sie ale jak widze po ile chodza to sie odechciewa juz sporo kasy w to auto wladowalem i na kolejne takie kwoty raczej sie nie zdecyduje. do tego dach mam do wymiany. pomaluje napewno zderzaki z przodu i z tyl cale na czerwono
Tak wiem że SWAP ale zawsze jest to tylko 1,9 w dieslu. Domyślam się że mocna turbina i duży IC robią swoje. Ale tak po za tym to czym ten silinik jeszcze się różni :?:
inna pompa, inne wtryski, inny walek rozrzadu, inny wydech, kolektor dolotowy, program. silniki 1.9 tdi robia i do prawie 300 KM. musze pojezdzic z gtechem po obnizeniu przodu, powinno byc lepiej bo juz jade prosto a nie na boki
dawki paliwa ma ponoc prawie jak seria stad spalanie ok 6 (max 6,5) w trasie do ok 8 (max 10 na wyscigach)
co do hamulcow to napewno jest troche lepiej ale czeka mnie wymiana pompy halmulcowej albo jeszcze czegos innego gdyz pedal hamulca dosc pozno lapie i jak "napompuje" to sie pomalu zapada
duo a w jakim to miescie te dachy ? czytalem juz o dachach z lublina i gdzies niedaleko zielonej gory
[ Dodano: 2008-01-09, 07:46 ]
zmienilem gril, obnizylem najpierw przod ok 40 mm, potem tyl ale niestety siadl ok 70 - 80 mm. zdecydowanie za duzo. szukam innych sprezyn ale poki co jest jak jest. na fotkach stoi pochylony stac nie widac takiej roznicy
CINEK mam pytanko powiedz ile cali ma fela tylnia ze zdjec ostatnich, taki rozmir akurat pasuje do twojego autka pewnie 18" jak sie nie myle.
Na poprzednich zdjeciach widzialem autko na zwyklych lampach a te maja soczewy, wstawiales soczewki w stare lampy czy to oryginalne hellki ???? 8-)
No i ostatnie pytanko odnosnie zawiechy????? po ile w minusie przod i tyl???? jakie sprezynki masz i amorki???? jak z twardoscia i ocieralnoscia 8-)
wlasnie bede zmienial zawieche w swoim bo u mnie jest nisko i miekko za miekko. pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 09 sty 2008, 09:31 przez Cino, łącznie zmieniany 1 raz.