Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.3 NG] dziwnie słaby :|

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
arek-samsel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 04 sty 2008, 15:59
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie

Post autor: arek-samsel » 13 sty 2008, 17:52

no moj na 3biegu pujdzie 140km/hwiecen niewydusi a wiem ze to zalezy od skrzni biegow od jej przlozenia.znajomy ma Coupe i na 3 biegu idzie 160km/h.

Awatar użytkownika
valmont
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 90
Rejestracja: 21 maja 2007, 09:27
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Post autor: valmont » 15 sty 2008, 23:46

No nareszcie doszedlem do ładu z moim NG :mrgreen:
napisze jeszcze raz od początku jakie byly problemy:
- mułowaty nie przyspieszal
- spalał 20L/100km
- falujace obr.

czynnosci ktore ożywiły mojego potwora :mrgreen:
- wymiana sondy
- wszystkich elementów instalacji WN
- filtr pow
- regulacja zaplonu i mieszanki paliwowo-powietrznej

Dzieki za wszystkie rady i wskazówki <ok>

Pozdrawiam klubowiczów ;-)

arek-samsel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 04 sty 2008, 15:59
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie

Post autor: arek-samsel » 16 sty 2008, 16:30

Witam.
Moj jechal tylko do 3 tysiecy obrotow powyrzej 3 niechcial wogle przyspieszac.ztego co tu wyczytalem to wychodzilo na czujnik spalania stukowego wymienilem i jest ok teraz nawet jedzie ale sonde wczesniej wymienilem bo byla zrypana.teraz mam chec wstawic chip zobacze jak to wyjdzie u mojego kolegi on wlasnie wkladal chip jak bedzie jakas ruznica to i ja sie wtedy zdzecydije.

[ Dodano: 2008-01-16, 16:35 ]
mi falowaly obroty to mialem wytarta scierzke potecjometra.on jest z prawej strony przy rozdzielaczu paliwatam gdzie klapa spietrzajaca chodzi taka czarna kostka tego nigdzie niemozna kupic wiec kupilem caly przeplywomierz wraz z rozdzielaczem i jest ok kosztowalo mnie to 500zl.

Awatar użytkownika
nowy200
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 239
Rejestracja: 24 wrz 2007, 21:08
Lokalizacja: Jawor/Dolny Śląsk

Post autor: nowy200 » 19 sty 2008, 10:39

CHIP to kiepski pomysł do wolnossącego motoru.Kupa kasy a przyrosty w granicach 2-5%.Do TURBO owszem.

Awatar użytkownika
yasio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 88
Rejestracja: 30 gru 2007, 15:00
Lokalizacja: Bytom(Śląskie)

Post autor: yasio » 24 sty 2008, 17:36

Dobrze widze że wszystko wskazuje że u mnie tez czujnik spalania stukowego jest do wymiany.Ale prosze o potwierdzenie tego,podam wam objawy:silnik troche nie równo chodzi,czasem kontrolka pomarańczowa od silnika się zapali,do ok. 3000obr/min ciagnie,nie jest zbyt silny chociaż to 80 B3 1987r 1.9 Benzyna 113KM(1847cm3),podczas przyspieszania stukanie w silniku takie strasznie dziwne,spalanie około 9L w miescie.I to było by mniej wiecej na tyle,domyślam się że to ten czujnik ale znawców prosze o opinie.A drugie to gdzie to naprawić gdzie dostane taką cześć i mniej wiecej koszta?Z góry dzięki i pzdr for all

arek-samsel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 04 sty 2008, 15:59
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie

Post autor: arek-samsel » 28 sty 2008, 19:50

ten czujnik raczej niejest naprawialny do mojego audi 2.3 NG kosztowal 170zl.i jest ruznica w przyspieszeniu auta.kupilem sobie drugie audi coupe na czesci z tym samym silnikiem to te dopiero lata jak szalone a takie same silniki niewiem odczego to zalerzy.

Awatar użytkownika
Byk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 65
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:22
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Byk » 29 sty 2008, 20:37

arek-samsel pisze:teraz mam chec wstawic chip zobacze jak to wyjdzie u mojego kolegi on wlasnie wkladal chip jak bedzie jakas ruznica to i ja sie wtedy zdzecydije.
Chip do NG chyba żartujesz <ok>

Awatar użytkownika
Marcin26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 28 cze 2007, 18:45

Post autor: Marcin26 » 29 sty 2008, 20:45

gdzie dokladnie jest ten czujnik spalania stukowego piszecie ze miedzy 2 a 3 cylindrem.Ale to od strony chlodnicy czy jak?

arek-samsel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 04 sty 2008, 15:59
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie

Post autor: arek-samsel » 29 sty 2008, 20:51

czujnik ten znajduje sie patrzac z przodu na silnik po prwej stroniwkrecony jest w blok silnika jest on z niedlugim kabelkiem miebieska kostka lub zielona.

[ Dodano: 2008-01-29, 20:52 ]
z boku bloku.

Awatar użytkownika
Marcin26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 28 cze 2007, 18:45

Post autor: Marcin26 » 29 sty 2008, 21:06

Oki dzieki!

arek-samsel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 04 sty 2008, 15:59
Lokalizacja: Warmińsko-mazurskie

Post autor: arek-samsel » 29 sty 2008, 21:28

w 2.3 NG od tego czuknika bedzie niebieska kostka na 3 piny i zlancza sie ona kolo akumulatora od strony gdzie jest masa napewno znajdziesz bez problemu od kostki po kablu i do czujnika.

Awatar użytkownika
Marcin26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 28 cze 2007, 18:45

Post autor: Marcin26 » 29 sty 2008, 21:34

a widzisz teraz to mam problem rozwiazany :-D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga