Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - tuning - opinie opisy wrazenia

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 31 gru 2007, 22:28

Wczoraj "robiłem" silnik 1Z i przepływką Bosch-a. Na hamowni wyszła moc maksymalna 106 KM. Cudów nie ma, ale 16 KM więcej to według mnie sporo jak na wydatek w sumie 300 PLN.

Awatar użytkownika
Brylantoos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 155
Rejestracja: 07 maja 2007, 10:31
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Brylantoos » 01 sty 2008, 09:07

ja moge powiedziec tylko tyle ze to co uzyskalem z mojego silniczka przez czip jest wystarczajace.Oczywiscie rozni ludzie maja rozne zapotrzebowania na moc w swoich autkcha tak jak kolega Solskier.Oczywisice to nic zlego ale tak jak juz mowilem wczesniej moja niunia teraz to prawdziwy diabeł i nie mam zamiaru dodawac jej juz mocy :mrgreen: Pozdro

Awatar użytkownika
B4|Przemo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 30 gru 2007, 00:40
Lokalizacja: Białogard/Koszalin

Post autor: B4|Przemo » 29 sty 2008, 11:59

tu jest troche ciezka sprawa z tym chipowaniem bo to zalezy od przebiegu, jesli silnik ma powyzej 250 tys km to moze byc ryzyko ze czesci ktore juz sa dosyc zurzytye w silniku po prostu nie wytrzymaja tego.

Awatar użytkownika
DYZIO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1163
Rejestracja: 27 lis 2007, 23:39
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: DYZIO » 29 sty 2008, 13:28

Kolego a który 1Z z tych lat nie ma najechane 250 tyś a jak ktoś mi powie że ma mniej niż 200 tyś to jest w dużym błędzie. :mrgreen:

Awatar użytkownika
Daras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 279
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:30
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Daras » 29 sty 2008, 13:36

DYZIO pisze:Kolego a który 1Z z tych lat nie ma najechane 250 tyś a jak ktoś mi powie że ma mniej niż 200 tyś to jest w dużym błędzie. :mrgreen:
dokładnie... śmiem twierdzić że nie ma w B4 1Z z oryginalnym przebiegiem niższym niż 200tys km... a jeżeli gdzieś są to można je policzyć na palcach jednej reki ;-)

ja mam 229tyś oryginalnego przebiegu i uważam że to nie dużo jak na ten silnik...

Awatar użytkownika
zgredek27
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 747
Rejestracja: 10 gru 2006, 17:32
Lokalizacja: Południe

Post autor: zgredek27 » 29 sty 2008, 15:14

Lepiej "zbadać" serducho i sprawdzić w jakim jest stanie a nie sugerować sie przebiegami..a tym czy trzyma serie i wszystko w nim "śmiga" jak należy..

Awatar użytkownika
B4|Przemo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 30 gru 2007, 00:40
Lokalizacja: Białogard/Koszalin

Post autor: B4|Przemo » 29 sty 2008, 16:05

Daras pisze:
DYZIO pisze:Kolego a który 1Z z tych lat nie ma najechane 250 tyś a jak ktoś mi powie że ma mniej niż 200 tyś to jest w dużym błędzie. :mrgreen:
dokładnie... śmiem twierdzić że nie ma w B4 1Z z oryginalnym przebiegiem niższym niż 200tys km... a jeżeli gdzieś są to można je policzyć na palcach jednej reki ;-)

ja mam 229tyś oryginalnego przebiegu i uważam że to nie dużo jak na ten silnik...
bardzo malo, mlody silnik jak na diesla Audi, u mnie stuknelo 274 tys km roczkik 94 :-P

Awatar użytkownika
kyjo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 877
Rejestracja: 23 wrz 2007, 11:01
Lokalizacja: RKR

Post autor: kyjo » 29 sty 2008, 19:53

no to masz troche prawdziwszy przebieg choć pewności nie masz czy czasem nie ma 2x tyle ;P
co do chipa na boshu to za dużego efektu nie ma rzędu 140PS ale różnica jest znacznie odczuwalna dużo osób z forum na na tej przepływce chipa wpakowanego

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 29 sty 2008, 23:04

Daras pisze:dokładnie... śmiem twierdzić że nie ma w B4 1Z z oryginalnym przebiegiem niższym niż 200tys km... a jeżeli gdzieś są to można je policzyć na palcach jednej reki
a czym sie kolega kieruje stwierdzając takie rzeczy?? ja uważam że jest wiele starych samochodów które maja przebieg po 200tys a nawet mniejszy.wiem bo sam wiele takich widziałem. wiem wiem ktoś powie że za granicą są świetne autostrady itd ale wiele osób mieszka na wsi albo w miescie i samochodem dojezdza do pracy w której spedza dziennie kilkanaście godzin wiec kiedy maja robić te kilometry?? sorry za OT

Wolf b4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 72
Rejestracja: 25 sty 2008, 18:24

Post autor: Wolf b4 » 30 sty 2008, 08:49

Witam wszystkich!! jestem nowy ;-) .Posiadam Audi 80 B4 z 92r. miałem załozony chip na 110ps silnik falował na wolnych obrotach ale zbierał sie super do 3 biegu było słychac pisk opon. teraz modyfikuje go aby pozbyc sie wkurzajacego mnie Falowania. Silnik 1Z moze i ma juz swoje lata ale nadaje sie do chipa ale nie starajmy sie wyciagac z niego 140Ps

Awatar użytkownika
Daras
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 279
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:30
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Daras » 30 sty 2008, 10:02

a czym sie kolega kieruje stwierdzając takie rzeczy?? ja uważam że jest wiele starych samochodów które maja przebieg po 200tys a nawet mniejszy.wiem bo sam wiele takich widziałem. wiem wiem ktoś powie że za granicą są świetne autostrady itd ale wiele osób mieszka na wsi albo w miescie i samochodem dojezdza do pracy w której spedza dziennie kilkanaście godzin wiec kiedy maja robić te kilometry?? sorry za OT
mówie 1z wiec o dieslu. Wiekszosc naszych aut jest z niemiec a tam na prawde mało kto kupuje diesla zeby robic 5-10tyś rocznie.

kyjo pisze:no to masz troche prawdziwszy przebieg choć pewności nie masz czy czasem nie ma 2x tyle ;P
akurat ja przebiegu jestem pewny. przekonuje mnie utrzymanie wnętrza, książka serwisowania z niemiec z realnymi wpisami, wszedzie jakies naklejki z olejami itd... i z przebiegami no i sam gościu od ktorego kupowalem. kupilem je od 1 wlasciciela w polsce i gościu wyglądał na porządnego ;-)

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 30 sty 2008, 10:25


Awatar użytkownika
PawelG
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 713
Rejestracja: 06 lut 2007, 21:55
Lokalizacja: kraków

Post autor: PawelG » 30 sty 2008, 13:08

Wolf b4 pisze:chip na 110ps silnik falował na wolnych obrotach
czyżby chip "uniwersalny"? :->

Wolf b4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 72
Rejestracja: 25 sty 2008, 18:24

Post autor: Wolf b4 » 03 lut 2008, 21:43

Naj prawdopodobniej tak uniwersalny :-| ale poprawki lada dzień ;-)

szkodnik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 294
Rejestracja: 21 sty 2007, 23:01
Lokalizacja: Kołobrzeg

Post autor: szkodnik » 03 lut 2008, 23:31

Poczytałem i ma 2 pytania mianowicie:

1.Rozumię że można chipowac silnik 1 Z z przepływomierz pierburga jak i bosch, wiąże sie z tym jedynie rożnica w mocy. Jeśli tak to jaka to jest różnica no i co najważniejsze ile za tą przyjemnoś na chwile obecna bym musiał zapłacic??? chodzi mi o sam chip.

2. Wiem że Audi wypuszczało modele juz z podrasowanym silnikiem do 110 km o ile sie nie myle. czy wstawiajac chipa nie wazne na jakim przeplywomierzu uzyskam ten sam efekt w mocy to seryjnie tuningowane autko.

Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl