[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - tuning - opinie opisy wrazenia
- Brylantoos
- Forum Audi 80
- Posty: 155
- Rejestracja: 07 maja 2007, 10:31
- Lokalizacja: Kraków
ja moge powiedziec tylko tyle ze to co uzyskalem z mojego silniczka przez czip jest wystarczajace.Oczywiscie rozni ludzie maja rozne zapotrzebowania na moc w swoich autkcha tak jak kolega Solskier.Oczywisice to nic zlego ale tak jak juz mowilem wczesniej moja niunia teraz to prawdziwy diabeł i nie mam zamiaru dodawac jej juz mocy :mrgreen: Pozdro
dokładnie... śmiem twierdzić że nie ma w B4 1Z z oryginalnym przebiegiem niższym niż 200tys km... a jeżeli gdzieś są to można je policzyć na palcach jednej rekiDYZIO pisze:Kolego a który 1Z z tych lat nie ma najechane 250 tyś a jak ktoś mi powie że ma mniej niż 200 tyś to jest w dużym błędzie. :mrgreen:
ja mam 229tyś oryginalnego przebiegu i uważam że to nie dużo jak na ten silnik...
bardzo malo, mlody silnik jak na diesla Audi, u mnie stuknelo 274 tys km roczkik 94Daras pisze:dokładnie... śmiem twierdzić że nie ma w B4 1Z z oryginalnym przebiegiem niższym niż 200tys km... a jeżeli gdzieś są to można je policzyć na palcach jednej rekiDYZIO pisze:Kolego a który 1Z z tych lat nie ma najechane 250 tyś a jak ktoś mi powie że ma mniej niż 200 tyś to jest w dużym błędzie. :mrgreen:
ja mam 229tyś oryginalnego przebiegu i uważam że to nie dużo jak na ten silnik...
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
a czym sie kolega kieruje stwierdzając takie rzeczy?? ja uważam że jest wiele starych samochodów które maja przebieg po 200tys a nawet mniejszy.wiem bo sam wiele takich widziałem. wiem wiem ktoś powie że za granicą są świetne autostrady itd ale wiele osób mieszka na wsi albo w miescie i samochodem dojezdza do pracy w której spedza dziennie kilkanaście godzin wiec kiedy maja robić te kilometry?? sorry za OTDaras pisze:dokładnie... śmiem twierdzić że nie ma w B4 1Z z oryginalnym przebiegiem niższym niż 200tys km... a jeżeli gdzieś są to można je policzyć na palcach jednej reki
Witam wszystkich!! jestem nowy .Posiadam Audi 80 B4 z 92r. miałem załozony chip na 110ps silnik falował na wolnych obrotach ale zbierał sie super do 3 biegu było słychac pisk opon. teraz modyfikuje go aby pozbyc sie wkurzajacego mnie Falowania. Silnik 1Z moze i ma juz swoje lata ale nadaje sie do chipa ale nie starajmy sie wyciagac z niego 140Ps
mówie 1z wiec o dieslu. Wiekszosc naszych aut jest z niemiec a tam na prawde mało kto kupuje diesla zeby robic 5-10tyś rocznie.a czym sie kolega kieruje stwierdzając takie rzeczy?? ja uważam że jest wiele starych samochodów które maja przebieg po 200tys a nawet mniejszy.wiem bo sam wiele takich widziałem. wiem wiem ktoś powie że za granicą są świetne autostrady itd ale wiele osób mieszka na wsi albo w miescie i samochodem dojezdza do pracy w której spedza dziennie kilkanaście godzin wiec kiedy maja robić te kilometry?? sorry za OT
akurat ja przebiegu jestem pewny. przekonuje mnie utrzymanie wnętrza, książka serwisowania z niemiec z realnymi wpisami, wszedzie jakies naklejki z olejami itd... i z przebiegami no i sam gościu od ktorego kupowalem. kupilem je od 1 wlasciciela w polsce i gościu wyglądał na porządnegokyjo pisze:no to masz troche prawdziwszy przebieg choć pewności nie masz czy czasem nie ma 2x tyle ;P
Poczytałem i ma 2 pytania mianowicie:
1.Rozumię że można chipowac silnik 1 Z z przepływomierz pierburga jak i bosch, wiąże sie z tym jedynie rożnica w mocy. Jeśli tak to jaka to jest różnica no i co najważniejsze ile za tą przyjemnoś na chwile obecna bym musiał zapłacic??? chodzi mi o sam chip.
2. Wiem że Audi wypuszczało modele juz z podrasowanym silnikiem do 110 km o ile sie nie myle. czy wstawiajac chipa nie wazne na jakim przeplywomierzu uzyskam ten sam efekt w mocy to seryjnie tuningowane autko.
Pozdrawiam
1.Rozumię że można chipowac silnik 1 Z z przepływomierz pierburga jak i bosch, wiąże sie z tym jedynie rożnica w mocy. Jeśli tak to jaka to jest różnica no i co najważniejsze ile za tą przyjemnoś na chwile obecna bym musiał zapłacic??? chodzi mi o sam chip.
2. Wiem że Audi wypuszczało modele juz z podrasowanym silnikiem do 110 km o ile sie nie myle. czy wstawiajac chipa nie wazne na jakim przeplywomierzu uzyskam ten sam efekt w mocy to seryjnie tuningowane autko.
Pozdrawiam