[Coupe 2,6 V6] amerykańskie pomarańcze str 17
- hołard
- Forum Audi 80
- Posty: 1025
- Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Białystok
Mhm szczerze to sama czarna ramka reflektora tak średnio mi się podoba :-> Zastanawiam się nad pomalowaniem większości lampy (tylko długie zostawić) ale ciągle nie jestem przekonany :roll: Wtedy kierunki halogeny też wypadało by zrobić jakoś a tego raczej bym nie chciał
Cinek Uszczelki kupiłem w ASO za około 33zł sztuka
FranoF1 thx bro 8-)
Ok czekam :mrgreen:
Nawet bardzo szkoda
Ps: z tymi 99,9 % wypasu to cie chyba poniosło kolego hehe Jeszcze sporo brakuję.
Rczej tylko pracą tzn mocy na początku jakoś nie tracił, na początku było słyszalne stukanie od spodu (ale tylko w równym zakresie obrotów) a że odkładałem naprawe to zaczeło mocniej walić :evil: i wtedy już troszke osłabł Jeżeli chodzi o nową jednostkę to ona przed załozeniem stała nieruszana około 6miesięcy więc przez pierwsze dnii była zdeczka ospala i musiała się rojeździć. I po kilku dniach zdecydowanie lepiej chodziło autko niż wczesniej (było czuć że jest mocniejsze i ciągnie lepiej nawet z kompletem pasażerów), teraz wydaje się ze chodzi tak samo (ale raczej już się przyzwyczaiłem :lol: ) Jak narazie jestem zadowolony, wybiorę się nie długo na hamownie żeby zobaczyć ile brakuję mu do serii i coś zrobić w tym kierunku, bedę też chciał wymienić pokrywki zaworów na te czarne wystepujące w Vkach z ostatnich lat prodkucji
Pozdrawiam
Cinek Uszczelki kupiłem w ASO za około 33zł sztuka
FranoF1 thx bro 8-)
Fotki z przekladki miałem u koleszki w telefonie i niedawno dopiero go dorwałem :oops:pawelbicz pisze: A fotek z przekładki silnika mi nie pokazałeś
marcinelk13 pisze: jak zrobie prawko to kiedyś się zjedziemy to ją obejże ! to tylko 3 lata !
Ok czekam :mrgreen:
quattro pisze: szkoda tylko że nie quattro
Nawet bardzo szkoda
Hehe no może :lol: Ale raczej moja pierwsza tylna oś będzie szła w parze z s2 <yes>DRED pisze: ale spoko spoko Hołard jak już bedzie miał ful wypas to potnie tę coupe i zreza sobie tylną oś
Nie przepadam jakoś za dieslami :-| miało byc AAH (i tego szkoda ) ale okoliczności spowodowały że jest ponownie ABC.grinch pisze: Szkoda że nie wstawiłeś jakiegoś 1.9 TDI 130 PS lub 2,5 TDI
Ps: z tymi 99,9 % wypasu to cie chyba poniosło kolego hehe Jeszcze sporo brakuję.
8S3 pisze: Pisałeś, że miałeś problemy ze starym silnikiem. Czym to się objawiało, samą pracą czy spadkiem mocy też? Jeśli tak, to widzisz, że auto lepiej idzie na tym silniku?
Rczej tylko pracą tzn mocy na początku jakoś nie tracił, na początku było słyszalne stukanie od spodu (ale tylko w równym zakresie obrotów) a że odkładałem naprawe to zaczeło mocniej walić :evil: i wtedy już troszke osłabł Jeżeli chodzi o nową jednostkę to ona przed załozeniem stała nieruszana około 6miesięcy więc przez pierwsze dnii była zdeczka ospala i musiała się rojeździć. I po kilku dniach zdecydowanie lepiej chodziło autko niż wczesniej (było czuć że jest mocniejsze i ciągnie lepiej nawet z kompletem pasażerów), teraz wydaje się ze chodzi tak samo (ale raczej już się przyzwyczaiłem :lol: ) Jak narazie jestem zadowolony, wybiorę się nie długo na hamownie żeby zobaczyć ile brakuję mu do serii i coś zrobić w tym kierunku, bedę też chciał wymienić pokrywki zaworów na te czarne wystepujące w Vkach z ostatnich lat prodkucji
Pozdrawiam
- hołard
- Forum Audi 80
- Posty: 1025
- Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Białystok
Na poczatku jeszcze jak poprzednie abc smigało dobrze myślałem o podmiance na 2,8, ale autko mi zaprzestało jakoś tak niespodziewanie. Dawca stał dwa domy dalej w zaprzyjaznionym zakładzie z pewnego autka i z robotą po zniżkach :-> A że jestem niecierpliwy i autka zaczeło mi brakować to sie zdecydowałem na pewniaka. Szukać na allegro (jeżdzić sprawdzać) + przesyłka czy trnasport tylko zwiększyły by koszty. Zresztą z wiazką było by za dużo zachodu. A wstwione ABC nabyłem kopletne za 800zł więc długo się nie zastanawiałem. Szkoda że nie zacząłem myślec o wymiane wczesniej Bo miałem smaka na 2,8 (wiadomo)
- Darek 80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 120
- Rejestracja: 15 maja 2007, 19:03
- Lokalizacja: Bełchatów
Gdybyś miał Q to jeszcze bym Cię rozumiał,ale przy ośce 2,6 to już za dużo,zresztą 2,6 wcale słabe nie jest,do normalnej sprawnej jazdy wystarczy i do tego żeby kogoś mocno zdenerwować na trasie też. 800 zł za pewny silnik też bym się nie wachał ani chwili,ja bym swapa na 2,8 nie robił,bo to bez sensu,trafić na zdrowy motor to raz a moc nie jest na tyle większa żeby się z tym bawić.Można wstawić chip z allegro(polecany nawet przez kolegów z forum)przy ABC daje około 15 km więcej i jakieś 25NM momentu,cena 300 zł plus montaż.Ponoć działa :mrgreen:
Kiedyś chcialeś kupić dywaniki do Audi.Ja znalazłem sklep,nie wiem czy o takie Ci chodziło,bo ja kupiłem akurat gumowe z miejscem na kołki oczywiście i idealnie wyprofilowane,nawet jest na nich wytłoczone że do Audi 80. http://www.adaszo.pl/.
Kiedyś chcialeś kupić dywaniki do Audi.Ja znalazłem sklep,nie wiem czy o takie Ci chodziło,bo ja kupiłem akurat gumowe z miejscem na kołki oczywiście i idealnie wyprofilowane,nawet jest na nich wytłoczone że do Audi 80. http://www.adaszo.pl/.
- hołard
- Forum Audi 80
- Posty: 1025
- Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Białystok
Nie do końca się z tobą zgodzę, tzn przy 2,6 czuć brak quattro jedynie w mokre dni przy starcie (takiego kalectwa mam serdecznie dosyć) no i oczywiście we wszystkie dni na zakrętach Wymiana na 2,8 nie była by taka bez sensu (oba motry palą tyle samo i te same koszty eksploatacji) jedynie w moim przypadku za abc przemawiała cana i pewność pochodzenia no i jak juz pisałem stał dwa domy dalej Powiedział bym nawet że 2,6 jest za słabe żeby cieszyć sie z quattrówki, za słaby żeby tym dobrze pośmigać. Jeżeli chodzi o 2,8 to przecież nie tylko start sprawia frajdę, ja osobiście lubie bardziej trzymać autko na właściwych obratach na 2jce przykałdowo i wtedy butem w gaz :mrgreen: a w takim przypadku na prostej brak napedu na wszystkie koła nie bedzie odczuwalny. Także jak i tak przy starcie sie kalecze to w 2,8 miał bym podobnie za to przy przyspieszaniu było troszke lepiej (moze nie duzo ale lepiej :lol: )
Chip powiadasz, myślałem ze chip do 2,6 który coś da kosztuje ponad tysiaka, masz link do strony z tym za 300zł są tam jakieś wykresy czy potwierdzone są jakoś te przyrosty mocy? I dawać mi tu tych kolegów z forum co mają takie chipsy i moga coś powiedzieć szczerze Będe wdzięczny
Jeżeli chodzi o dywaniki to szukam ori ale materiałowych :-> ja mam tylko jeden. A te gumowe kupiłem rok temu i tez śmiało moge polecić Dzięki za pamięć
Je
Chip powiadasz, myślałem ze chip do 2,6 który coś da kosztuje ponad tysiaka, masz link do strony z tym za 300zł są tam jakieś wykresy czy potwierdzone są jakoś te przyrosty mocy? I dawać mi tu tych kolegów z forum co mają takie chipsy i moga coś powiedzieć szczerze Będe wdzięczny
Jeżeli chodzi o dywaniki to szukam ori ale materiałowych :-> ja mam tylko jeden. A te gumowe kupiłem rok temu i tez śmiało moge polecić Dzięki za pamięć
Je
- Darek 80b3
- Forum Audi 80
- Posty: 120
- Rejestracja: 15 maja 2007, 19:03
- Lokalizacja: Bełchatów
Co do Chipa to powiem bratu on Ci prześle tą stronę bo bardziej się do tego zapalił niż ja i napewno jeszcze ma gdzieś.Z tego co pamiętam to nie było wykresów,aczkolwiek może się mylę,trzeba jeszcze raz zbadać ofertę.
Co do dywaników to widze że zanim ja dowiedzialem się o tym sklepie to Ty już je miałeś heh.Pozdro.
Co do dywaników to widze że zanim ja dowiedzialem się o tym sklepie to Ty już je miałeś heh.Pozdro.
Co do chipa to znalazłem takie coś http://www.allegro.pl/item320207229_chi ... nzyna.htmlhołard pisze:Chip powiadasz, myślałem ze chip do 2,6 który coś da kosztuje ponad tysiaka, masz link do strony z tym za 300zł są tam jakieś wykresy czy potwierdzone są jakoś te przyrosty mocy?
Nie wiem ile w tym prawdy :roll: Wydaje mi sie że lepszym rozwiązaniem byłoby wydać te 1 tyś zł i zrobić program pod dany silnik (silniki są w różnym stanie) niż kupować jakiś "uniwersalny"
Dokładnie o te chipy chodziło. Znalazłem je na allegro po lekturze na forum, o wstawianiu do ABK ( viewtopic.php?t=12987&postdays=0&postorder=asc&start=15 ). Niestety nikt z forum nie shamował tego, a wszystkie przyrosty mocy to jedynie subiektywne odczucia. Są to chipy od tego samego sprzedawcy, co koledzy montowali do swoich ABK.
Też zawsze sceptycznie podchodziłem i podchodzę do chipów i innych hitów z allegro. Tu jest ciekawe to, że wszystkie komentarze (ponad 200) są wystawiane przez zadowolonych, widzących różnicę klientów.
Dobrze byłoby shamować autko, założyć to i znowu shamować, żeby coś powiedzieć. Może ktoś się poświęci ?
Myślałem ostatnio o jakimś sposobie zwiększenia mocy 2.6. Czytałem dużo o strumienicach połączonych ze stożkiem. Różne opinie... Niektórzy (np. Chojnacki po testach na hamowni)tunerzy twierdzą, że zwiększają one char. momentu lub nawet podnoszą ją, czego efektem jest lepsze przyspieszenie. Muszę sprawdzić swoje 2.6 z takim pewnym avantem 2.6 ze strumienicami i stożkiem to się dowiem, czy jest to coś warte :mrgreen:
Też zawsze sceptycznie podchodziłem i podchodzę do chipów i innych hitów z allegro. Tu jest ciekawe to, że wszystkie komentarze (ponad 200) są wystawiane przez zadowolonych, widzących różnicę klientów.
Dobrze byłoby shamować autko, założyć to i znowu shamować, żeby coś powiedzieć. Może ktoś się poświęci ?
Myślałem ostatnio o jakimś sposobie zwiększenia mocy 2.6. Czytałem dużo o strumienicach połączonych ze stożkiem. Różne opinie... Niektórzy (np. Chojnacki po testach na hamowni)tunerzy twierdzą, że zwiększają one char. momentu lub nawet podnoszą ją, czego efektem jest lepsze przyspieszenie. Muszę sprawdzić swoje 2.6 z takim pewnym avantem 2.6 ze strumienicami i stożkiem to się dowiem, czy jest to coś warte :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 01 mar 2008, 08:11 przez 8S3, łącznie zmieniany 1 raz.
- hołard
- Forum Audi 80
- Posty: 1025
- Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Białystok
Też raczej jestem tego zdania (mimo że koszt w porównaniu do przybyłej mocy jest spory)ponczo pisze:Wydaje mi sie że lepszym rozwiązaniem byłoby wydać te 1 tyś zł i zrobić program pod dany silnik (silniki są w różnym stanie) niż kupować jakiś "uniwersalny"
Niby tak ale koleś coś ostro ściemnia ( w jedym z komentarzy było że sprzedający chętnie pomaga, wyjaśnia itd) Dla mnie jednak na proste 3 pytania odpisał dwoma słowami, a o zapytanie o jakiś wykres wysłał porównanie soiągów przed i po, ale tak pomotane że chyba sam to pisał ) seria wg niego ma niby 230nm dostępnych przy 3000tys/obr a spalanie w mieście seryjne 11 itd raczej szkoda słów :-|8S3 pisze:Tu jest ciekawe to, że wszystkie komentarze (ponad 200) są wystawiane przez zadowolonych, widzących różnicę klientów.
Dzięki wielkie a jak tam twoje spryski? dziury wyciete? :mrgreen: A powiedz jak po przejażdżce czerwonym ABC porównasz swoje osiągi? :roll: Tak z ciekwaości pytam jak to wygląda :-> Pozdrawiamborbet pisze:No Hołek powracasz w wielkim stylu soczewki to najtrafniejsza modyfikacja przodu audi coupe no i spryski super wyglądają. Jeśli chodzi o silnik to też bym wolał taki z pewnego źródła.Nie powiem że ABC to muł bo jeździłem audina od MacAudio i nieźle daje
KORU Też miałem takie sny i powiem ci że czasem potrafią sie sprawdzić <ok>
musze nieźle dawać po obrotach żeby nadążyć za MacAudiohołard pisze:Dzięki wielkie a jak tam twoje spryski? dziury wyciete? :mrgreen: A powiedz jak po przejażdżce czerwonym ABC porównasz swoje osiągi? :roll: Tak z ciekwaości pytam jak to wygląda :-> Pozdrawiam
jednak ośki są szybsze.. na prostej, zresztą Maciek ma sekwencje i jego ABC mierzony na hamowni wypluł 149 koni a mój jednak muli instalka starszej generacji..
sprysków na razie nie ruszyłem, walcze na uczelni i to mi czas zajmuje 8-)
- hołard
- Forum Audi 80
- Posty: 1025
- Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Białystok
Witam po dłuższej przerwie miałem mase spraw do załatwienia i było mało chwil na audi :-| ale powoli zaczynam nadrabiać stracony czas :mrgreen: Jakiś miesiąc/dwa temu udało mi się szczęśliwie zakupić na ebay upragnione i poszukiwane od dawna oryginalne tylne całe czerwoniutkie lampy US/Japan + blenda <yes> Lampki przyszły całe i w idealnym stanie, różnią się również dodatkowymi obrysówkami po bokach. Blendę US tylko przymierzyłem dla porównania i raczej pozostane przy swojej :roll: choć korci mnie ta nowa i narazie się jeszcze zastanawiam. Z blendą US wygląda inaczej i na żywo robi to lepsze wrażenie, jedyny minus to niewymiarowa kwadratowa rejestracja i jakby inny odcień blendy w porównaniu z lampami :-| chyba z powodu braku odbłysników w blendzie na jej szerszej powierzchni. Pod jednym kątem wygląda fajnie jak komplet a pod innym jak lipa. No ale same lampki są mistrzowskie, całe czerwone, błyszczące, klasa :mrgreen: Poza lampami i odświeżeniem zawieszenia (łączniki, tuleje wachaczy, itd) nic więcej się w aucie niestety nie zmieniło, ale ponownie zaczynam działać :-> Pozdrawiam
Dla porównania z blendą US:
Dla porównania z blendą US:
Ostatnio zmieniony 31 paź 2008, 16:44 przez hołard, łącznie zmieniany 58 razy.
Rzeczywiście ta US blenda jakoś kolorem się różni ale nie zmienia to faktu że wygląda bardzo fajnie i orginalnie <ok> Ja wybrałbym tą opcję.
Przejrzałem raz jeszcze fotki Twojego coupe i powiem że to jeden z piękniejszym egzmeplarzy jakie widziałem.
Fajne alu, świetny froncik, nowe serducho - jest super :!:
Przejrzałem raz jeszcze fotki Twojego coupe i powiem że to jeden z piękniejszym egzmeplarzy jakie widziałem.
Fajne alu, świetny froncik, nowe serducho - jest super :!: