Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Coupe 2,6 V6] amerykańskie pomarańcze str 17

Zamknięte ale dostępne tematy, własnych zdjęć samochodów do obejrzenia.
Awatar użytkownika
xxtomek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 356
Rejestracja: 20 lut 2007, 20:15
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: xxtomek » 25 lut 2008, 22:00

Obrazek
albo tak soczewy, kwestia gustu :mrgreen: Obrazek

Awatar użytkownika
hołard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1025
Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hołard » 28 lut 2008, 13:40

Mhm szczerze to sama czarna ramka reflektora tak średnio mi się podoba :-> Zastanawiam się nad pomalowaniem większości lampy (tylko długie zostawić) ale ciągle nie jestem przekonany :roll: Wtedy kierunki halogeny też wypadało by zrobić jakoś a tego raczej bym nie chciał :-/

Cinek Uszczelki kupiłem w ASO za około 33zł sztuka ;-)

FranoF1 thx bro 8-)
pawelbicz pisze: A fotek z przekładki silnika mi nie pokazałeś
Fotki z przekladki miałem u koleszki w telefonie i niedawno dopiero go dorwałem :oops: ;-)
marcinelk13 pisze: jak zrobie prawko to kiedyś się zjedziemy to ją obejże ! to tylko 3 lata !

Ok czekam :mrgreen:
quattro pisze: szkoda tylko że nie quattro

Nawet bardzo szkoda :-( :-?
DRED pisze: ale spoko spoko Hołard jak już bedzie miał ful wypas to potnie tę coupe i zreza sobie tylną oś
Hehe no może :lol: Ale raczej moja pierwsza tylna oś będzie szła w parze z s2 <yes>
grinch pisze: Szkoda że nie wstawiłeś jakiegoś 1.9 TDI 130 PS lub 2,5 TDI
:-) Nie przepadam jakoś za dieslami :-| miało byc AAH (i tego szkoda :-( ) ale okoliczności spowodowały że jest ponownie ABC.
Ps: z tymi 99,9 % wypasu to cie chyba poniosło kolego hehe ;-) Jeszcze sporo brakuję.
8S3 pisze: Pisałeś, że miałeś problemy ze starym silnikiem. Czym to się objawiało, samą pracą czy spadkiem mocy też? Jeśli tak, to widzisz, że auto lepiej idzie na tym silniku?

Rczej tylko pracą tzn mocy na początku jakoś nie tracił, na początku było słyszalne stukanie od spodu (ale tylko w równym zakresie obrotów) a że odkładałem naprawe to zaczeło mocniej walić :evil: i wtedy już troszke osłabł :-( Jeżeli chodzi o nową jednostkę to ona przed załozeniem stała nieruszana około 6miesięcy więc przez pierwsze dnii była zdeczka ospala i musiała się rojeździć. I po kilku dniach zdecydowanie lepiej chodziło autko niż wczesniej (było czuć że jest mocniejsze i ciągnie lepiej nawet z kompletem pasażerów), teraz wydaje się ze chodzi tak samo (ale raczej już się przyzwyczaiłem :lol: ) Jak narazie jestem zadowolony, wybiorę się nie długo na hamownie żeby zobaczyć ile brakuję mu do serii i coś zrobić w tym kierunku, bedę też chciał wymienić pokrywki zaworów na te czarne wystepujące w Vkach z ostatnich lat prodkucji :-)

Pozdrawiam <piwo>

Awatar użytkownika
minon1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1138
Rejestracja: 20 kwie 2007, 15:49
Lokalizacja: Sochaczew
Kontakt:

Post autor: minon1 » 28 lut 2008, 15:19

ładnie, ładnie a skoro zmieniałeś to dlaczego nie na 2,8 :?:

Mi po głowie też soczewki chodzą+zenon. Ciekawe jak będzie to wyglądało ze zwykłym zderzakiem :?:

Awatar użytkownika
hołard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1025
Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hołard » 28 lut 2008, 15:36

Na poczatku jeszcze jak poprzednie abc smigało dobrze myślałem o podmiance na 2,8, ale autko mi zaprzestało jakoś tak niespodziewanie. Dawca stał dwa domy dalej w zaprzyjaznionym zakładzie z pewnego autka i z robotą po zniżkach :-> A że jestem niecierpliwy i autka zaczeło mi brakować to sie zdecydowałem na pewniaka. Szukać na allegro (jeżdzić sprawdzać) + przesyłka czy trnasport tylko zwiększyły by koszty. Zresztą z wiazką było by za dużo zachodu. A wstwione ABC nabyłem kopletne za 800zł :-D więc długo się nie zastanawiałem. Szkoda że nie zacząłem myślec o wymiane wczesniej :-( Bo miałem smaka na 2,8 (wiadomo) ;-)

Awatar użytkownika
Darek 80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 15 maja 2007, 19:03
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: Darek 80b3 » 28 lut 2008, 15:56

Gdybyś miał Q to jeszcze bym Cię rozumiał,ale przy ośce 2,6 to już za dużo,zresztą 2,6 wcale słabe nie jest,do normalnej sprawnej jazdy wystarczy i do tego żeby kogoś mocno zdenerwować na trasie też. 800 zł za pewny silnik też bym się nie wachał ani chwili,ja bym swapa na 2,8 nie robił,bo to bez sensu,trafić na zdrowy motor to raz a moc nie jest na tyle większa żeby się z tym bawić.Można wstawić chip z allegro(polecany nawet przez kolegów z forum)przy ABC daje około 15 km więcej i jakieś 25NM momentu,cena 300 zł plus montaż.Ponoć działa :mrgreen:

Kiedyś chcialeś kupić dywaniki do Audi.Ja znalazłem sklep,nie wiem czy o takie Ci chodziło,bo ja kupiłem akurat gumowe z miejscem na kołki oczywiście i idealnie wyprofilowane,nawet jest na nich wytłoczone że do Audi 80. http://www.adaszo.pl/.

Awatar użytkownika
hołard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1025
Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hołard » 28 lut 2008, 16:38

Nie do końca się z tobą zgodzę, tzn przy 2,6 czuć brak quattro jedynie w mokre dni przy starcie (takiego kalectwa mam serdecznie dosyć) no i oczywiście we wszystkie dni na zakrętach :-D Wymiana na 2,8 nie była by taka bez sensu (oba motry palą tyle samo i te same koszty eksploatacji) jedynie w moim przypadku za abc przemawiała cana i pewność pochodzenia no i jak juz pisałem stał dwa domy dalej :-D Powiedział bym nawet że 2,6 jest za słabe żeby cieszyć sie z quattrówki, za słaby żeby tym dobrze pośmigać. Jeżeli chodzi o 2,8 to przecież nie tylko start sprawia frajdę, ja osobiście lubie bardziej trzymać autko na właściwych obratach na 2jce przykałdowo i wtedy butem w gaz :mrgreen: a w takim przypadku na prostej brak napedu na wszystkie koła nie bedzie odczuwalny. Także jak i tak przy starcie sie kalecze to w 2,8 miał bym podobnie za to przy przyspieszaniu było troszke lepiej (moze nie duzo ale lepiej :lol: )
Chip powiadasz, myślałem ze chip do 2,6 który coś da kosztuje ponad tysiaka, masz link do strony z tym za 300zł są tam jakieś wykresy czy potwierdzone są jakoś te przyrosty mocy? I dawać mi tu tych kolegów z forum co mają takie chipsy i moga coś powiedzieć szczerze ;-) Będe wdzięczny

Jeżeli chodzi o dywaniki to szukam ori ale materiałowych :-> ja mam tylko jeden. A te gumowe kupiłem rok temu i tez śmiało moge polecić ;-) Dzięki za pamięć
Je

Awatar użytkownika
Darek 80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 15 maja 2007, 19:03
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: Darek 80b3 » 28 lut 2008, 19:33

Co do Chipa to powiem bratu on Ci prześle tą stronę bo bardziej się do tego zapalił niż ja i napewno jeszcze ma gdzieś.Z tego co pamiętam to nie było wykresów,aczkolwiek może się mylę,trzeba jeszcze raz zbadać ofertę.
Co do dywaników to widze że zanim ja dowiedzialem się o tym sklepie to Ty już je miałeś heh.Pozdro. ;-)

ponczo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 530
Rejestracja: 10 kwie 2007, 19:53
Lokalizacja: W-ch

Post autor: ponczo » 28 lut 2008, 22:35

hołard pisze:Chip powiadasz, myślałem ze chip do 2,6 który coś da kosztuje ponad tysiaka, masz link do strony z tym za 300zł są tam jakieś wykresy czy potwierdzone są jakoś te przyrosty mocy?
Co do chipa to znalazłem takie coś :arrow: http://www.allegro.pl/item320207229_chi ... nzyna.html
Nie wiem ile w tym prawdy :roll: Wydaje mi sie że lepszym rozwiązaniem byłoby wydać te 1 tyś zł i zrobić program pod dany silnik (silniki są w różnym stanie) niż kupować jakiś "uniwersalny"

Awatar użytkownika
8S3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 15 lip 2007, 18:34
Lokalizacja: Bełchatów/W-wa
Kontakt:

Post autor: 8S3 » 29 lut 2008, 18:36

Dokładnie o te chipy chodziło. Znalazłem je na allegro po lekturze na forum, o wstawianiu do ABK ( viewtopic.php?t=12987&postdays=0&postorder=asc&start=15 ). Niestety nikt z forum nie shamował tego, a wszystkie przyrosty mocy to jedynie subiektywne odczucia. Są to chipy od tego samego sprzedawcy, co koledzy montowali do swoich ABK.
Też zawsze sceptycznie podchodziłem i podchodzę do chipów i innych hitów z allegro. Tu jest ciekawe to, że wszystkie komentarze (ponad 200) są wystawiane przez zadowolonych, widzących różnicę klientów.
Dobrze byłoby shamować autko, założyć to i znowu shamować, żeby coś powiedzieć. Może ktoś się poświęci ? ;-)

Myślałem ostatnio o jakimś sposobie zwiększenia mocy 2.6. Czytałem dużo o strumienicach połączonych ze stożkiem. Różne opinie... Niektórzy (np. Chojnacki po testach na hamowni)tunerzy twierdzą, że zwiększają one char. momentu lub nawet podnoszą ją, czego efektem jest lepsze przyspieszenie. Muszę sprawdzić swoje 2.6 z takim pewnym avantem 2.6 ze strumienicami i stożkiem to się dowiem, czy jest to coś warte :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 01 mar 2008, 08:11 przez 8S3, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
KORU
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 908
Rejestracja: 23 lis 2006, 14:32
Lokalizacja: EPWR

Post autor: KORU » 01 mar 2008, 02:00

Bardzo ladne Coupe mnie sie soczewki juz dawno snia po nocach. Audi wyglada z nimi zabojczo. 8-) Migacze montowane w zderzaku sa lepiej widoczne. Malowanie soczewek na czarno uwazam za profanacje :!: :roll: :-)

Awatar użytkownika
borbet
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 364
Rejestracja: 23 lis 2006, 14:00
Lokalizacja: Wisła

Post autor: borbet » 01 mar 2008, 22:30

No Hołek powracasz w wielkim stylu :-P soczewki to najtrafniejsza modyfikacja przodu audi coupe <ok> no i spryski super wyglądają. Jeśli chodzi o silnik to też bym wolał taki z pewnego źródła.Nie powiem że ABC to muł bo jeździłem audina od MacAudio i nieźle daje ;-)

Awatar użytkownika
hołard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1025
Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hołard » 03 mar 2008, 03:14

ponczo pisze:Wydaje mi sie że lepszym rozwiązaniem byłoby wydać te 1 tyś zł i zrobić program pod dany silnik (silniki są w różnym stanie) niż kupować jakiś "uniwersalny"
Też raczej jestem tego zdania (mimo że koszt w porównaniu do przybyłej mocy jest spory) ;-)
8S3 pisze:Tu jest ciekawe to, że wszystkie komentarze (ponad 200) są wystawiane przez zadowolonych, widzących różnicę klientów.
Niby tak ale koleś coś ostro ściemnia ( w jedym z komentarzy było że sprzedający chętnie pomaga, wyjaśnia itd) Dla mnie jednak na proste 3 pytania odpisał dwoma słowami, a o zapytanie o jakiś wykres wysłał porównanie soiągów przed i po, ale tak pomotane że chyba sam to pisał :-D ) seria wg niego ma niby 230nm dostępnych przy 3000tys/obr a spalanie w mieście seryjne 11 itd raczej szkoda słów :-|
borbet pisze:No Hołek powracasz w wielkim stylu soczewki to najtrafniejsza modyfikacja przodu audi coupe no i spryski super wyglądają. Jeśli chodzi o silnik to też bym wolał taki z pewnego źródła.Nie powiem że ABC to muł bo jeździłem audina od MacAudio i nieźle daje
Dzięki wielkie ;-) a jak tam twoje spryski? dziury wyciete? :mrgreen: A powiedz jak po przejażdżce czerwonym ABC porównasz swoje osiągi? :roll: Tak z ciekwaości pytam jak to wygląda :-> Pozdrawiam

KORU Też miałem takie sny i powiem ci że czasem potrafią sie sprawdzić <ok>

Awatar użytkownika
borbet
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 364
Rejestracja: 23 lis 2006, 14:00
Lokalizacja: Wisła

Post autor: borbet » 03 mar 2008, 15:13

hołard pisze:Dzięki wielkie ;-) a jak tam twoje spryski? dziury wyciete? :mrgreen: A powiedz jak po przejażdżce czerwonym ABC porównasz swoje osiągi? :roll: Tak z ciekwaości pytam jak to wygląda :-> Pozdrawiam
musze nieźle dawać po obrotach żeby nadążyć za MacAudio :-P
jednak ośki są szybsze.. na prostej, zresztą Maciek ma sekwencje i jego ABC mierzony na hamowni wypluł 149 koni ;-) a mój jednak muli instalka starszej generacji..
sprysków na razie nie ruszyłem, walcze na uczelni i to mi czas zajmuje 8-)

Awatar użytkownika
hołard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1025
Rejestracja: 23 lis 2006, 11:12
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Białystok

Post autor: hołard » 21 wrz 2008, 23:28

Witam po dłuższej przerwie ;-) miałem mase spraw do załatwienia i było mało chwil na audi :-| ale powoli zaczynam nadrabiać stracony czas :mrgreen: Jakiś miesiąc/dwa temu udało mi się szczęśliwie zakupić na ebay upragnione i poszukiwane od dawna oryginalne tylne całe czerwoniutkie lampy US/Japan + blenda <yes> Lampki przyszły całe i w idealnym stanie, różnią się również dodatkowymi obrysówkami po bokach. Blendę US tylko przymierzyłem dla porównania i raczej pozostane przy swojej :roll: choć korci mnie ta nowa i narazie się jeszcze zastanawiam. Z blendą US wygląda inaczej i na żywo robi to lepsze wrażenie, jedyny minus to niewymiarowa kwadratowa rejestracja i jakby inny odcień blendy w porównaniu z lampami :-| chyba z powodu braku odbłysników w blendzie na jej szerszej powierzchni. Pod jednym kątem wygląda fajnie jak komplet a pod innym jak lipa. No ale same lampki są mistrzowskie, całe czerwone, błyszczące, klasa :mrgreen: Poza lampami i odświeżeniem zawieszenia (łączniki, tuleje wachaczy, itd) nic więcej się w aucie niestety nie zmieniło, ale ponownie zaczynam działać :-> Pozdrawiam

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek ObrazekObrazek Obrazek ObrazekObrazek Obrazek ObrazekObrazek Obrazek ObrazekObrazek Obrazek
Dla porównania z blendą US:
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony 31 paź 2008, 16:44 przez hołard, łącznie zmieniany 58 razy.

noorbi

Post autor: noorbi » 21 wrz 2008, 23:39

Rzeczywiście ta US blenda jakoś kolorem się różni ale nie zmienia to faktu że wygląda bardzo fajnie i orginalnie <ok> Ja wybrałbym tą opcję.

Przejrzałem raz jeszcze fotki Twojego coupe i powiem że to jeden z piękniejszym egzmeplarzy jakie widziałem.
Fajne alu, świetny froncik, nowe serducho - jest super :!:

Zablokowany

Wróć do „Archiwum starych zdjęć.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl