Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 80 ABK] problem po rozruchu ciepłego silnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
balcer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 03 wrz 2007, 20:04

Post autor: balcer » 06 maja 2008, 18:33

dzięki piękne, jutro mam jechać do jakieś znającego się niby goscia zeby popatrzył co się dzieje, niunia pali teraz 14litrów w trasie, pokazuje zwarcie na sondzie a jest nowa! same problemy :/

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 06 maja 2008, 18:37

Opisz dokładnie co już w aucie sprawdziłeś. Jak wyglądają świece, co było niedawno zmieniane? Czy sprawdziłeś jakieś czujniki?

balcer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 03 wrz 2007, 20:04

Post autor: balcer » 06 maja 2008, 19:00

w samochodzie mam mase awarii bo niunia przeżyła wypadek. Zaraz po złożeniu samochodu wymieniłem sonde na boscha za 160zł ni by odpowiednią, mam problem jeszcze z temperaturą, niby wymieniłem termostat ale dalej w trasie 70 a w korku 90, jak pisałem problemy z lambdą (zwarcie do plusa kod 525) i spalanie 14l w trasie...
byłem u mechanika po sąsiedzku, po podłączeniu do vaga stwierdził ze pokazuje głupoty i komp wariuje a byłem jeszcze u innego i powiedział, że komp jest ok (diagnoza na jakims innym programie, pokazywał 850obr/min i temp silnika 94-98C więc ok) ale lambda ma zwarcie i daje napiecie za duze na ecu czy cos

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 06 maja 2008, 20:41

Jakie masz wskazania w okienku VAG odpowiedzialnym za napięcie zasilania sterownika? Maksymalne zmiany to góra 1V przy wyczuwalnym włączeniu odbiornika o znacznym poborze pradu - np wentylatory chłodnicy. Podaj jaki zakres zmian jest u Ciebie.

Masz instalację LPG? Jeżeli tak, to jak masz ustawioną emulację? Sprawdź ciągłość przewodu na odcinku sonda - sterownik. Sprawdzałeś regulator ciśnienia paliwa?
Czy były dokonywane regulacje zapłonu?
Jaki przekaźnik kupiłeś? Swój oryginalny przekaźnik nr 30 po prostu zdemontuj i popraw wszystkie luty bez wyjątku, a następnie zamontuj do auta.

19Pablo88

Post autor: 19Pablo88 » 08 maja 2008, 12:37

żeby nie zakładać nowego tematu... ostatnio zauważyłem, że silnik coraz bardziej się męczy przy odpalaniu... mamy temperatury rzędu 20 stopni, a odpala się jak w zimie... raz odpalając go po dniu przerwy łomotnęło całą budą, aż się przestraszyłem... Na ciepłym silniku palił na dotyk, a teraz potrafi przeciągnąć do 2 sekund... jaka diagnoza koledzy? co do wymiany? Jest to drażniące, mam silnik 250 tyś bez remontu - chodzi pięknie :-) a odpala jak rumpel... popychacze czasem tylko zaklepią po rozruchu. :-P

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 08 maja 2008, 17:16

19Pablo88, Myślę, że sonda lambda ma już dość. Masz LPG?

19Pablo88

Post autor: 19Pablo88 » 08 maja 2008, 19:32

nie, LPG nie posiadam...

balcer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 49
Rejestracja: 03 wrz 2007, 20:04

Post autor: balcer » 09 maja 2008, 23:59

jak sie okazało komputer pokazał prawidłową awarię zwarcie sondy do plusa, na kabelku co powinno być 0,5V jest tyle co na tym drugim czyli koło 13V. Albo jest gdzies po kablu do sterownika zwarcie albo sterownik mi walnął

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl