Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.6/1.9 TD] Modyfikacje - jak podniesc moc - foto

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 06 sie 2008, 22:10

Krzylu pisze:lepiej pompę z 1.9td dać z pinem od 1.6td ma lepszą fale wtryski od 1.6td SB
na wtryskiwaczach masz wybite jakie dają ciśnienie w przypadku 1.6TD będzie to 155bar ale końcówki są wydajniejsze w SB
co tzn ze sa wtryski wydajniejsze przy takim samym cisnieniu :?:

Krzylu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 204
Rejestracja: 21 cze 2008, 23:45
Lokalizacja: ZPL

Post autor: Krzylu » 06 sie 2008, 22:13

lepsze są końcówki wtrysków sprawniejsze

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 06 sie 2008, 22:46

tzn srednice otworów maja inne :?:

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 07 sie 2008, 00:36

Nie wiem czy dobrze myślę, ale mówiąc o lepszej wydajności chodzi chyba o to że lepiej rozpylają paliwo, a co za tym idzie proces spalania odbywa się bardziej wydajniej. Nie chodzi bowiem tak bardzo o to żeby wlać do komory spalania jak najwięcej tego paliwa ale o to aby wtryskiwane paliwo było spalane maksymalnie efektywnie a nie odbędzie się to bez jego uprzedniego rozpylenia i wymieszania z tlenem.

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 07 sie 2008, 15:30

ale zeby lepiej rozpylic paliwo musi byc oile sie nie myle wieksze cisnienie wtrysku a w tych silnikach parametrywtrychow sa takie same i dlatego nie rozumiem co tzn wydajniejsze jakby mialy wieksze cisnienie no to byly by wydajniejsze moim zdaniem

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 07 sie 2008, 18:26

A mi sie zdaje ze nie tylko cisnienie otwarcia ma wpływ na efektywnosc rozpylenia tylko dodatkow budowa końcówki kształt otworu czy coś w tym stylu nigdy nie widziałem pod mikroskopem róznych końcówke wiec nie wiem czy takie coś co napsialem nawet istnieje ale mialo by to jakiś sens, i dpowiedz na pytanie dla czego wtrysk AVS ma takie same parametry jak AXG gdzie AGX jest "wydajniejszy".
Labiel pisze:Nie wiem czy dobrze myślę, ale mówiąc o lepszej wydajności chodzi chyba o to że lepiej rozpylają paliwo, a co za tym idzie proces spalania odbywa się bardziej wydajniej. Nie chodzi bowiem tak bardzo o to żeby wlać do komory spalania jak najwięcej tego paliwa ale o to aby wtryskiwane paliwo było spalane maksymalnie efektywnie a nie odbędzie się to bez jego uprzedniego rozpylenia i wymieszania z tlenem.
Wg mnie myslisz bardzo dobrze, a chocby dla tego ze nie waze jaki wtryskiwacz to i tak paliwa nie wtrysniesz wiecej tylko lepiej je rozpylisz z prostej racji poma daje zawsze taka sama ilosc paliwa na dana ilosc powietrza. I teraz zwiekszenie mocy wiaze sie zawsze z zwiekszeniem doładowania (wiecej powietrza) co pozwala na wieksza ilosc paliwa co daje nam wiece PS. Dobrze widac to na przykadzie dymu z rury jak damy za duzo paliwa to kopci a i tak lepiej nie jedzie jak bez tego dymu, perfekcja jest tak ustawić aby auto maxymalne jechało i nie dymiło (nie wyrzucało bez sensu paliwa). Co jest nie mozliwe bez odpowiednio wysokiego doładowania, i tak robi sie nam krag zamkniety. Moze sie zagalopowałem w innym kierunku jak temat posta ale warto jest to zrozumiec. <ok>

Smoczek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1
Rejestracja: 12 sie 2008, 12:12

pomocy

Post autor: Smoczek » 12 sie 2008, 12:30

witam mam vw golfa 1.6 TD przymierzam sie do wstawienia intercoolera chce podkrecic turbo i pin tylko pomocy gdzie to sie robi? jak . i co to jest PIN?

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 12 sie 2008, 12:45

Wszystko już kolego było naprawdę bardzo dokładnie opisane, więc nie ma sensu abym się powtarzał i pisał jeszcze raz to samo. A jeśli masz Golfa to zapraszam na Forum golfa, tam będzie naprawdę wszystko co tyczy się podkręcania Golfa w Dieslu.

Awatar użytkownika
dubbler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 666
Rejestracja: 02 mar 2008, 12:30
Lokalizacja: LU / RBI
Kontakt:

Post autor: dubbler » 12 sie 2008, 12:47

[URL=http://www.forum.vwgolf.p...der=asc&start=0]tu[/URL] :mrgreen:
na tej stronie jest dużo tym, wystarczy spokojnie poczytać i prześledzić powyższy wątek, a jak wtedy bedziesz miał jakieś pytania chętnie odpowiemi

pin - trzpień z membraną na pompie paliwowej

Awatar użytkownika
Sponsor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 05 sie 2008, 19:03
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: Sponsor » 15 sie 2008, 12:14

Mam na sprzedaz Boost Pin'a, bo zapozno dowiedzialem sie, ze w mojej pompie wtryskowej nie da sie wymienic :-/
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a22 ... 6f2d8.html

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 15 sie 2008, 16:53

Sponsor pisze:Mam na sprzedaz Boost Pin'a, bo zapozno dowiedzialem sie, ze w mojej pompie wtryskowej nie da sie wymienic :-/
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a22 ... 6f2d8.html
Jak się nie da jak się da 8-)

Od czego masz ten Boost Pin :?:

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 15 sie 2008, 18:36

grinch pisze:Jak się nie da jak się da
Normalnie :-P Jak jest pompa eco bez LDA to sie nie da bo tam najnormalniej w swiecie nie ma pina <ok>
grinch pisze:Od czego masz ten Boost Pin
Wyglada na dotaczany ale moge sie mylic, niech wypowie sie własciciel <ok>

Awatar użytkownika
Sponsor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 05 sie 2008, 19:03
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: Sponsor » 15 sie 2008, 19:52

Tak jest dotaczany

makaon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 20 mar 2007, 21:03

Post autor: makaon » 06 wrz 2008, 16:23

ku*****a jak można WYTOCZYĆ niesymetryczny stożek?????????? Taki "wytoczony" to se możesz obracać do us**** śmierci, jak pisze Solskier TYLKO oryginalne stożki na oryginalnych pinach mają rację bytu!!!!!

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 06 wrz 2008, 17:09

makaon pisze:ku*****a jak można WYTOCZYĆ niesymetryczny stożek??????????
Na tokarce mimośrodowej <ok> Albo jak masz fach wrekach to i wytoczysz na zwykłej, ale co by nie było to te dotaczane sa za słabe i nie sa powlekane (galwanizowane) z wierzchu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl