co tzn ze sa wtryski wydajniejsze przy takim samym cisnieniu :?:Krzylu pisze:lepiej pompę z 1.9td dać z pinem od 1.6td ma lepszą fale wtryski od 1.6td SB
na wtryskiwaczach masz wybite jakie dają ciśnienie w przypadku 1.6TD będzie to 155bar ale końcówki są wydajniejsze w SB
[1.6/1.9 TD] Modyfikacje - jak podniesc moc - foto
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Nie wiem czy dobrze myślę, ale mówiąc o lepszej wydajności chodzi chyba o to że lepiej rozpylają paliwo, a co za tym idzie proces spalania odbywa się bardziej wydajniej. Nie chodzi bowiem tak bardzo o to żeby wlać do komory spalania jak najwięcej tego paliwa ale o to aby wtryskiwane paliwo było spalane maksymalnie efektywnie a nie odbędzie się to bez jego uprzedniego rozpylenia i wymieszania z tlenem.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
A mi sie zdaje ze nie tylko cisnienie otwarcia ma wpływ na efektywnosc rozpylenia tylko dodatkow budowa końcówki kształt otworu czy coś w tym stylu nigdy nie widziałem pod mikroskopem róznych końcówke wiec nie wiem czy takie coś co napsialem nawet istnieje ale mialo by to jakiś sens, i dpowiedz na pytanie dla czego wtrysk AVS ma takie same parametry jak AXG gdzie AGX jest "wydajniejszy".
Wg mnie myslisz bardzo dobrze, a chocby dla tego ze nie waze jaki wtryskiwacz to i tak paliwa nie wtrysniesz wiecej tylko lepiej je rozpylisz z prostej racji poma daje zawsze taka sama ilosc paliwa na dana ilosc powietrza. I teraz zwiekszenie mocy wiaze sie zawsze z zwiekszeniem doładowania (wiecej powietrza) co pozwala na wieksza ilosc paliwa co daje nam wiece PS. Dobrze widac to na przykadzie dymu z rury jak damy za duzo paliwa to kopci a i tak lepiej nie jedzie jak bez tego dymu, perfekcja jest tak ustawić aby auto maxymalne jechało i nie dymiło (nie wyrzucało bez sensu paliwa). Co jest nie mozliwe bez odpowiednio wysokiego doładowania, i tak robi sie nam krag zamkniety. Moze sie zagalopowałem w innym kierunku jak temat posta ale warto jest to zrozumiec. <ok>Labiel pisze:Nie wiem czy dobrze myślę, ale mówiąc o lepszej wydajności chodzi chyba o to że lepiej rozpylają paliwo, a co za tym idzie proces spalania odbywa się bardziej wydajniej. Nie chodzi bowiem tak bardzo o to żeby wlać do komory spalania jak najwięcej tego paliwa ale o to aby wtryskiwane paliwo było spalane maksymalnie efektywnie a nie odbędzie się to bez jego uprzedniego rozpylenia i wymieszania z tlenem.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Mam na sprzedaz Boost Pin'a, bo zapozno dowiedzialem sie, ze w mojej pompie wtryskowej nie da sie wymienic
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a22 ... 6f2d8.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a22 ... 6f2d8.html
Jak się nie da jak się da 8-)Sponsor pisze:Mam na sprzedaz Boost Pin'a, bo zapozno dowiedzialem sie, ze w mojej pompie wtryskowej nie da sie wymienic
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a22 ... 6f2d8.html
Od czego masz ten Boost Pin :?: