[80(90) b2 7A] project by skaza80
projekt niby ok, ale póki co widzę ogólny bajzel troche i zastanawia mnie jedna rzecz dopiero po lakierowaniu i juz taki poobijany itp? szkoda ze zmieniłeś kolor, osobiście bym jedynie poprawił poprzedni na igłę, ale to moje prywatne zdanie tylko koniecznie wszystko dopieścić musiś i będzie przekozak wtedy.
Na 2.2T to się zgodzę, ale nie 1.8T. Nie wiem czy miałeś do czynienia z 7A, ale wcale on taki awaryjny nie jest. Fakt trzeba dbać, ale nie jest to silnik tylko do stania w garażu. Na pewno jest mniej części do niego niż do 1.8T , ale w życiu nie zmieniłbym 5 garów na 4, nawet z turbiną.labek pisze:Lepiej jakbys wlozyl 2.2T albo 1.8T moim zdaniem strata kasy wkladanie 2.3, ktore jeszcze wymaga szczegolnej troski.
A szczególnej troski wymaga właśnie 2.2, bo tam każde, niedomaganie mści się po dwukroć i ten motor nie znosi drutu. (z resztą drutu nie znosi żaden z wymienionych.)
Mi się cały projekt cholernie podoba....
Wielki szacunek za włożoną pracę, efekty jak najbardziej widać, silnik uważam że świetny...
Jest jedna rzecz, która uderzyła mnie po oczach i mi się nie podoba zawieszenie :!: :!: :!:
Auto wygląda jakby było zapadnięte a nie obniżone.....
Reszta jak najbardziej super.....
Wielki szacunek za włożoną pracę, efekty jak najbardziej widać, silnik uważam że świetny...
Jest jedna rzecz, która uderzyła mnie po oczach i mi się nie podoba zawieszenie :!: :!: :!:
Auto wygląda jakby było zapadnięte a nie obniżone.....
Reszta jak najbardziej super.....
wino, kobiety, śpiew....
8QB3 1.8T
8QB3 1.8T
Chodzi tu o auto do zapier... i 18T jest silnikiem z wielkim potencjalem ( glownie dlatego lubie ten silnik) a 22t wybralbym dlatego ze pewnie koszty wlozenia podobne co 23 20V.zserty pisze:Na 2.2T to się zgodzę, ale nie 1.8T. Nie wiem czy miałeś do czynienia z 7A, ale wcale on taki awaryjny nie jest. Fakt trzeba dbać, ale nie jest to silnik tylko do stania w garażu. Na pewno jest mniej części do niego niż do 1.8T , ale w życiu nie zmieniłbym 5 garów na 4, nawet z turbiną.labek pisze:Lepiej jakbys wlozyl 2.2T albo 1.8T moim zdaniem strata kasy wkladanie 2.3, ktore jeszcze wymaga szczegolnej troski.
A szczególnej troski wymaga właśnie 2.2, bo tam każde, niedomaganie mści się po dwukroć i ten motor nie znosi drutu. (z resztą drutu nie znosi żaden z wymienionych.)
Solskier zapier... to by z 22t a tak bedzie sie w miare zbierac
AlosKnownAs marwins
Tato ten samochód jest zepsuty?
-Nie synku to diesel.
SOLD!
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_al ... me=album68
Tato ten samochód jest zepsuty?
-Nie synku to diesel.
SOLD!
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_al ... me=album68
bajzej jest niestety ale sie uporządkuje powoli, auto pomalowane było 2 lata temu i w miedzy czasie było pare zdrapek i wgnieceń ale wszystko będzie poprawione, co do koloru to oryginał był calkiem całkiem ale zmieniłem bo mi się ten bardziej podobałprojekt niby ok, ale póki co widzę ogólny bajzel troche i zastanawia mnie jedna rzecz dopiero po lakierowaniu i juz taki poobijany itp? szkoda ze zmieniłeś kolor, osobiście bym jedynie poprawił poprzedni na igłę, ale to moje prywatne zdanie tylko koniecznie wszystko dopieścić musiś i będzie przekozak wtedy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
- Lokalizacja: ...
- grzechas_audi
- Forum Audi 80
- Posty: 521
- Rejestracja: 27 lip 2008, 18:13
- Lokalizacja: SR
- pawelbicz
- Forum Audi 80
- Posty: 377
- Rejestracja: 05 sty 2007, 03:35
- Lokalizacja: Katowice/Krzeszowice
Nie zapominaj kolego labek o tym, że to 7A siedzi w budzie z 80 B2, która waży 900 kilo z hakiem.. i uwierz, że zap...ala :mrgreen:labek pisze:zapier... to by z 22t a tak bedzie sie w miare zbierac
było: 5000 (C3) AVANT '84
jest: 80 B2 1.8 '85 topic: https://audi80.pl/viewtopic.php?t=683
jest: 80 B2 1.8 '85 topic: https://audi80.pl/viewtopic.php?t=683
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga