
[80(90) b2 7A] project by skaza80
projekt niby ok, ale póki co widzę ogólny bajzel troche
i zastanawia mnie jedna rzecz dopiero po lakierowaniu i juz taki poobijany itp? szkoda ze zmieniłeś kolor, osobiście bym jedynie poprawił poprzedni na igłę, ale to moje prywatne zdanie tylko
koniecznie wszystko dopieścić musiś i będzie przekozak wtedy. 



Na 2.2T to się zgodzę, ale nie 1.8T. Nie wiem czy miałeś do czynienia z 7A, ale wcale on taki awaryjny nie jest. Fakt trzeba dbać, ale nie jest to silnik tylko do stania w garażu. Na pewno jest mniej części do niego niż do 1.8T , ale w życiu nie zmieniłbym 5 garów na 4, nawet z turbiną.labek pisze:Lepiej jakbys wlozyl 2.2T albo 1.8T moim zdaniem strata kasy wkladanie 2.3, ktore jeszcze wymaga szczegolnej troski.
A szczególnej troski wymaga właśnie 2.2, bo tam każde, niedomaganie mści się po dwukroć i ten motor nie znosi drutu. (z resztą drutu nie znosi żaden z wymienionych.)
Mi się cały projekt cholernie podoba....
Wielki szacunek za włożoną pracę, efekty jak najbardziej widać, silnik uważam że świetny...
Jest jedna rzecz, która uderzyła mnie po oczach i mi się nie podoba
zawieszenie :!: :!: :!:
Auto wygląda jakby było zapadnięte a nie obniżone.....
Reszta jak najbardziej super.....
Wielki szacunek za włożoną pracę, efekty jak najbardziej widać, silnik uważam że świetny...
Jest jedna rzecz, która uderzyła mnie po oczach i mi się nie podoba

Auto wygląda jakby było zapadnięte a nie obniżone.....
Reszta jak najbardziej super.....
Chodzi tu o auto do zapier... i 18T jest silnikiem z wielkim potencjalem ( glownie dlatego lubie ten silnik) a 22t wybralbym dlatego ze pewnie koszty wlozenia podobne co 23 20V.zserty pisze:Na 2.2T to się zgodzę, ale nie 1.8T. Nie wiem czy miałeś do czynienia z 7A, ale wcale on taki awaryjny nie jest. Fakt trzeba dbać, ale nie jest to silnik tylko do stania w garażu. Na pewno jest mniej części do niego niż do 1.8T , ale w życiu nie zmieniłbym 5 garów na 4, nawet z turbiną.labek pisze:Lepiej jakbys wlozyl 2.2T albo 1.8T moim zdaniem strata kasy wkladanie 2.3, ktore jeszcze wymaga szczegolnej troski.
A szczególnej troski wymaga właśnie 2.2, bo tam każde, niedomaganie mści się po dwukroć i ten motor nie znosi drutu. (z resztą drutu nie znosi żaden z wymienionych.)
Solskier zapier... to by z 22t a tak bedzie sie w miare zbierac

bajzej jest niestety ale sie uporządkuje powoli, auto pomalowane było 2 lata temu i w miedzy czasie było pare zdrapek i wgnieceń ale wszystko będzie poprawione, co do koloru to oryginał był calkiem całkiem ale zmieniłem bo mi się ten bardziej podobałprojekt niby ok, ale póki co widzę ogólny bajzel trochei zastanawia mnie jedna rzecz dopiero po lakierowaniu i juz taki poobijany itp? szkoda ze zmieniłeś kolor, osobiście bym jedynie poprawił poprzedni na igłę, ale to moje prywatne zdanie tylko
koniecznie wszystko dopieścić musiś i będzie przekozak wtedy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 gru 2006, 12:05
- Lokalizacja: ...
- grzechas_audi
- Forum Audi 80
- Posty: 521
- Rejestracja: 27 lip 2008, 18:13
- Lokalizacja: SR