[80 B3 PM] Od czego czego czarna wtyczka za zegarami?
Chyba nikt nie doczytał moich postów! Brakująca wtyczka nie jest od prędkościomierza i obrotomierza, tylko od MiniChecka. W B3 nie ma MiniChecka, więc nie ma też tej wtyczki białej. Sygnały prędkościomierza i obrotomierza znajdują się w niebieskiej i żółtej kostce (nie powiem teraz dokładnie w której, bo nie mogłem znaleźć rozpiski pinów).
Tutaj post cobry, który jest uważany na tym forum za specjalistę od zegarów:
viewtopic.php?t=4659#41763
Także nie ma co się czepiać braku tej małej, białej wtyczki, to nie jej wina.
Brak prędkościomierza może się wiązać z:
1. Uszkodzenie mechaniczne prędkościomierza
2. Uszkodzenie elektryczne na płycie licznika (zimne luty, przepalona/przerwana ścieżka).
Tutaj post cobry, który jest uważany na tym forum za specjalistę od zegarów:
viewtopic.php?t=4659#41763
Także nie ma co się czepiać braku tej małej, białej wtyczki, to nie jej wina.
Brak prędkościomierza może się wiązać z:
1. Uszkodzenie mechaniczne prędkościomierza
2. Uszkodzenie elektryczne na płycie licznika (zimne luty, przepalona/przerwana ścieżka).
Zwiedziłem dzisiaj po pracy 3 szroty. Na jednym były zegary, ale bez żarówek i zegarek wylany. Fachmen, który pracuje na szrocie powiedział mi, że licznik i prędkościomierz mogą oszukiwać i źle działać, bo nie działa/źle działa czarny czujnik przy skrzyni. Szukałem na forum i znalazłem taki temat.
viewtopic.php?t=17741
Tutaj zdjęcie tego czujnika, które zrobił AvantMan
Koleś powiedział, że mają takie czujniki, koszt to 50zł. Narazie sprawdzam wszystkie możliwości, by niepotrzebnie nie wydawać pieniędzy.
Pozdrawiam
viewtopic.php?t=17741
Tutaj zdjęcie tego czujnika, które zrobił AvantMan
Koleś powiedział, że mają takie czujniki, koszt to 50zł. Narazie sprawdzam wszystkie możliwości, by niepotrzebnie nie wydawać pieniędzy.
Pozdrawiam
Zawsze można się dowiedzieć czegoś nowego
jeśli byś znał kogoś z takim samym autem jak Twoje, to najlepiej byłoby zrobi podmiankę czujnika :roll: wtedy uniknąłbyś zbędnych kosztów...
może najpierw popytaj o nowy czujnik w sklepie bo ceny niektórych części na szrocie są zbliżone do nowych. sam już się o tym przekonałemMarcin_89 pisze:mają takie czujniki, koszt to 50zł
jeśli byś znał kogoś z takim samym autem jak Twoje, to najlepiej byłoby zrobi podmiankę czujnika :roll: wtedy uniknąłbyś zbędnych kosztów...
Koledzy to jest tak. Czarna wtyczka moim zdaniem na sto procent odpowiedzialna jest za wyświetlanie biegu na którym się jest przy automatycznej skrzyni biegów. tak samo jest i u mnie i jak patrzyłem na to to tak mi się wydaje ze przewody idą właśnie w tamtym kierunku;). co do białego gniazda nie jestem pewny ale u mnie jest podłączone i nie nie mam żadnego wyświetlacza temperatury czy modułów.
licznik
Witam Ja kupiłem identyczne zegary z tym że od anglika To o co pytasz to na pewno są wskazania automatycznej skrzyni biegów (taka była w tym aucie ) Po odkręceniu tych śrub są dwie żarówki podświetlenia Ja to w swojej rakecie wykorzystałem jako dodatkową kontrolkę oleju
yawor
dzięki za info dobrze jest wiedzieć co mam
ale w poprzednim aucie b3 miałem taki brzeczek który piszczał jak było za mało oleju albo zostawiłem włączone światła mijania. w b4 nic mi nie piszczy. nie wiesz czy w b4 ten brzeczek jest tam gdzie przekaźniki? czy to ten w licznikach? od czego jest ten w licznikach?
dzięki za info dobrze jest wiedzieć co mam
ale w poprzednim aucie b3 miałem taki brzeczek który piszczał jak było za mało oleju albo zostawiłem włączone światła mijania. w b4 nic mi nie piszczy. nie wiesz czy w b4 ten brzeczek jest tam gdzie przekaźniki? czy to ten w licznikach? od czego jest ten w licznikach?