[aaz] obrotomierz nie działa
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
[aaz] obrotomierz nie działa
Zakupiłem licznik od anglika z obrotkiem od wersji silnikowej td i po podłączeniu wszystkiego nie hula zegarek. Działa prędkościomierz, a obrotek nie. Co możne być przyczyną? Zimne luty? Może jakiś kabelek nie podciągnięty czy coś?
Ostatnio zmieniony 05 lis 2008, 17:46 przez slawek88yo, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
do swojego musiałbym dolutować piny a Idze jakoś sprawdzić obrotek czy działa
Ostatnio zmieniony 05 lis 2008, 21:38 przez slawek88yo, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
Byłem sprawdziłem no i działa. ale przyglądając się instalacji elektrycznej tego anglika to jest bardziej zaawansowana niż w mojej b4 z 92 roku patrząc na sam altek u mnie są 2 kable w tamtym angliku 3 i w ogóle który kabel i nr pinu w kostce odpowiada za impuls z alternatora ?
fotki obrotka do wglądu
fotki obrotka do wglądu
Poczytaj ten temat: viewtopic.php?t=20334#205584 mogą nie zgadzać się kolory przewodów i przekaźnika, ale połączenie jest takie samo (jeżeli masz w liczniku wyświetlacz kontrolek). W samochodach z Mini Checkiem w liczniku nie ma przekaźnika od dynamicznej kontroli oleju, ponieważ jego funkcję przejmuje MC.slawek88yo pisze:patrząc na sam altek u mnie są 2 kable w tamtym angliku 3 i w ogóle który kabel i nr pinu w kostce odpowiada za impuls z alternatora ?
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska
Można tylko domyślać że z tego powodu poprzedni właściciel odłączył przewód od alternatora, problem polega na tym że, albo przekaźnik od dynamicznej kontroli oleju lub moduł MC w liczniku (nie napisałeś co posiadasz) odczytuje błąd ciśnienia oleju na wysokich obrotach. Powodem tego może być uszkodzony czujnik wysokiego ciśnienia, urwany lub niepodłączony przewód czujnika, uszkodzony przekaźnik lub MC choć to występuje dość rzadko.slawek88yo pisze:problem rozwiązany obrotek działa ale pojawił się kolejny problem gdyż przy koło 2500 tys obrotów zaczyna zaświeca się kontrolka od oleju co może być tego przyczyną ???
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
- Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska