ale to nie przedluzy zywotnosci wlacznika swiatel poniewaz tak czy siak to bedzie płynol duzy prad przez wlacznik i styki beda sie wypalac a stabilizator ma zmniejszyc napiecie a tu kazdy chce zeby bylo okolo 14V a to mozna jedynie osciagnac przez zastosowanie przekazników najprostszym sposobem moim zdaniem, a co do lepszych swiatelek to odblask rowniez musi byc jak nowka :mrgreen:djbeat pisze:zamiast przekaźników i dodatkowej instalacji, wystarczyło by założyć stabilizatory napięcia bezpośrednio przed żarówkami - mnie roboty
[all] Światła mijania na przekaźnikach
Gdzie i kto i kiedy jeszcze do tego ustalono, że stabilizator dąży w "dół" ?IC69 pisze:Otóż to.aldi pisze:stabilizatory mogą stabilizować napięcie tylko z większego na mniejsze-wyjściowe
Jak projektant układu założy, że na wejściu jest np od do, to można również zadać parametr wyjściowy np. 14V. Komplikujesz to z lekka.
Zdecydowanie przychylam się za wykorzystaniem najprostszych rozwiązań. Przekaźnik i odpowiednio gruby przewód a do tego trwałe styki to klucz sukcesu. Korzyści , same korzyści, przewód o dużym przekroju to mniejszy opór a dalej mniejszy prąd i większe napięcie- prawo Ohma. Stabilizator jak ktoś napisał za 1,30 PLN to chyba nieporozumienie ?
Można stworzyć układ jaki się zamarzy , ale będzie na pewno kosztowny w realizacji.
Ostatnio także zamontowałem sobie taki układzik, przy okazji wymieniłem reflektory, bo znalazłem tanie zamienniki na allegro od gościa z mojego miasta, a moje stare lampy miały całkiem zmatowione odbłyśniki, lekko przepalone nad żarówkami i w lewej lampie regulacja nie działała... Do tego dołożyłem żarówki Osram night breaker i efekt jest niesamowity!
Ale chodzi mi o pewną sprawę, pojechałem na stacje diagnostyczna do znajomego i spytał mnie co to za pudełeczka, wiec mu powiedziałem co i jak, a on na to pyta czy mam na to homologacje, bo jak panowie policjanci zajrzą pod maskę to mogą być nieprzyjemności.
Czy taka delikatna modyfikacja jest nielegalna?
Chyba dla własnego spokoju piękne czerwone kable włożę w czarną izolacje a pudełeczka pomaluje sprayem na czarno i przyczepie w mało widocznym miejscu.
Co o tym myślicie?
Pozdrawiam!
Ale chodzi mi o pewną sprawę, pojechałem na stacje diagnostyczna do znajomego i spytał mnie co to za pudełeczka, wiec mu powiedziałem co i jak, a on na to pyta czy mam na to homologacje, bo jak panowie policjanci zajrzą pod maskę to mogą być nieprzyjemności.
Czy taka delikatna modyfikacja jest nielegalna?
Chyba dla własnego spokoju piękne czerwone kable włożę w czarną izolacje a pudełeczka pomaluje sprayem na czarno i przyczepie w mało widocznym miejscu.
Co o tym myślicie?
Pozdrawiam!
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Wydaje mi się, że każda nie autoryzowana ingerencja (nie licząc napraw) w oryginalną instalację samochodu, jest tak jakby nie legalna.Czy taka delikatna modyfikacja jest nielegalna?
Możesz pójść dalej i przekaźniki ukryć we wnętrzu samochodu.IwaN pisze:Chyba dla własnego spokoju piękne czerwone kable włożę w czarną izolacje a pudełeczka pomaluje sprayem na czarno i przyczepie w mało widocznym miejscu.
- Kosmos13ar
- Forum Audi 80
- Posty: 55
- Rejestracja: 25 lut 2007, 14:27
- Lokalizacja: Plarerówka
- Kontakt:
Albo wystarczy założyć inne światła, ja mam lampy z wersji rajdowej na żarówki H1z dodatkową oryginalną instalacją w lampach- efekt hmm nie da się tego opisać to trzeba zobaczyć
link ze zdjęciem
http://images5.fotosik.pl/304/e72ac88c67e2a66d.jpg
link ze zdjęciem
http://images5.fotosik.pl/304/e72ac88c67e2a66d.jpg
co to jest??Kosmos13ar pisze:Albo wystarczy założyć inne światła, ja mam lampy z wersji rajdowej na żarówki H1z dodatkową oryginalną instalacją w lampach- efekt hmm nie da się tego opisać to trzeba zobaczyć
link ze zdjęciem
http://images5.fotosik.pl/304/e72ac88c67e2a66d.jpg
mi takie światła nie podchodzą
Jedyny efekt jazdy na tych żarówkach będzie taki, że szybciej skończą ci się lustra. Przerabiałem to w innym aucie.mirek729 pisze:ja zalozylem żarowki 100/90W jakies tanie bo kosztowaly w sumie 29zl. jezdze juz jakies pol roku widze wszystko bardzo dokladnie przed soba i nikt mi nie mruga i nic sie nie dzieje.
po wymianie roznica byla bardzo duza.
- czester-11
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
- Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk
Witam.
Mogę potwierdzić ze ten zabieg daje efekty w postaci lepszego światła:) W chwili obecnej jestem w trakcie i zrezalem juz jedna stronę. Wczoraj z kumplem patrzyliśmy i widać ze jedna strona ma bielsze światło. Dzisiaj kończę drugą.
Co do zastosowania przekaźników to ja użyłem 4, bo zrobiłem przekaźniki na światła drogowe i mijania bo jeżeli sie nie mylę takie połączenie daje 100% bezpieczeństwo ze pająk mi sie nie popali.
Mogę potwierdzić ze ten zabieg daje efekty w postaci lepszego światła:) W chwili obecnej jestem w trakcie i zrezalem juz jedna stronę. Wczoraj z kumplem patrzyliśmy i widać ze jedna strona ma bielsze światło. Dzisiaj kończę drugą.
Co do zastosowania przekaźników to ja użyłem 4, bo zrobiłem przekaźniki na światła drogowe i mijania bo jeżeli sie nie mylę takie połączenie daje 100% bezpieczeństwo ze pająk mi sie nie popali.
To się nazywa "rezacz" :shock: A kolega się nie zastanawiał do czego jest ta "blaszka" ?pppbek pisze:Witam na początku moje światła mizernie świeciły po założeniu 100 watowych żarówek jest trochę lepiej zamierzam wymienić jeszcze klosze, i mam pytanie czy jak wyciągnę taka blaszkę która jest w reflektorze ona jest przed sama żarówka to czy światła będą lepiej świeciły czy to nic nie da
-
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 12 maja 2009, 22:20
Koledzy, czy zamontowanie takiego przekaźnika bądź stabilizatora napięcia pomoże przy migających xenonach. Mam soczewki z xenonami HID. Wiem że to gówno i w ogóle ale jednak świecą znacznie lepiej od zwykłych żarówek. Ale zauważyłem ostatnio lekkie przygasanie, a właściwe szybkie miganie. Jest to w obu lampach i nie ma zależności pomiędzy jedną a drugą lampą. Tak jak by były skoki napięcia. Tylko w moim przekonaniu przetwornica powinna wyeliminować te skoki. Napiszcie czy warto montować przekaźniki i czy to coś pomoże. A może ktoś ma inny pomysł na te xenony?