[B4 V6] Rezanko końcówki tłumika - dwururki.
- 
				
				Gucio_1989
 - Forum Audi 80

 - Posty: 32
 - Rejestracja: 26 lis 2008, 20:33
 - Lokalizacja: Bochnia
 
Planuje zrobić też taką końcóweczke tylko pojawia sie jeden problem? z tłumnika wychodzi mi jedna rurka bo mam benzynke  
 Chce zamontować tak jak koleżka który opisał swoje dzieło i ? Czy jak zamontuje bezpośrednio dwie rurki do tłumnika i obspawam Migomatem wokół to czy to wytrzyma? zaznaczam że rurka ma cienką ściankę niestety :-| Wczesniej oczywiście zrobie diury pod te końcówki żeby jakaś mimimalna zmiana dźwięku była. Czy takie pospawanie wystarczy? Nie urwią się te końcówki od obciążenia i drgań?
			
			
									
									
						- IC69
 - Przyjaciele

 - Posty: 4800
 - Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
 - Imię: Irek
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Avant quattro
 - Silnik: 2.8 AAH
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Gucio, tłumik to nie jest pusta puszka z końcówką, jako wylotem spalin. To ile tłumik ma końcówek, jest bezpośrednio związane z jego wewnętrzną konstrukcją.Gucio_1989 pisze:Czy jak zamontuje bezpośrednio dwie rurki do tłumnika i obspawam Migomatem wokół to czy to wytrzyma? zaznaczam że rurka ma cienką ściankę niestety :-| Wczesniej oczywiście zrobie diury pod te końcówki żeby jakaś mimimalna zmiana dźwięku była.
Zobacz, jak to wygląda na przykładzie tłumika końcowego z VOLVO S40.



Dodatkowo, w tych pustych przestrzeniach znajduje się specjalna wata wytłumiająca.
Jeżeli usilnie chcesz mieć dwururkę, to pozostaje Ci zamontowanie końcówki w formie trójnika. Gdybyś zrobił to w sposób który opisywałeś, zakłócił byś bieg spalin, przez co silnik mógł by tracić moc, albo co gorsze, w ogóle by nie zapalił.
- 
				
				Gucio_1989
 - Forum Audi 80

 - Posty: 32
 - Rejestracja: 26 lis 2008, 20:33
 - Lokalizacja: Bochnia
 
- 
				
				zwierzak213a2
 
- eSPe
 - Forum Audi 80

 - Posty: 3693
 - Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
 - Imię: Sławek
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 2.6 ABC
 - Lokalizacja: Olsztyn
 - Kontakt:
 
A ja już rozmyślałem jakie granulacje papierku ściernego wziąć aby swoją wyczyścić i wypolerować bo teraz to wygląda jak od diesla (taka ufajdolona i czarna).
IC ile tam dałeś spawów aby to się trzymało?
Naokoło czy punktowo to wystarczy chwycić MIGiem?
A tą nierdzewkę to gdzie toto nabyć?
Jakiś Praktikier czyt Łobi?
Takie coś się nada? http://archi.inosak.org/db/item1988326123_1.html
Czym to przeciąć? Flexem to poszarpię raczej?
A polerkę to co mi potrzeba do takiego zabiegu?
Pasta i szmatka czy jakieś konkretne krążki czy cóś bo zielony w tym jestem?
Czy wystarczy wiertarka z końcówką w imadło, pasta jakaś i jazda?
			
			
													IC ile tam dałeś spawów aby to się trzymało?
Naokoło czy punktowo to wystarczy chwycić MIGiem?
A tą nierdzewkę to gdzie toto nabyć?
Jakiś Praktikier czyt Łobi?
Takie coś się nada? http://archi.inosak.org/db/item1988326123_1.html
Czym to przeciąć? Flexem to poszarpię raczej?
A polerkę to co mi potrzeba do takiego zabiegu?
Pasta i szmatka czy jakieś konkretne krążki czy cóś bo zielony w tym jestem?
Czy wystarczy wiertarka z końcówką w imadło, pasta jakaś i jazda?
					Ostatnio zmieniony 11 gru 2011, 20:23 przez eSPe, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									
						- IC69
 - Przyjaciele

 - Posty: 4800
 - Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
 - Imię: Irek
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Avant quattro
 - Silnik: 2.8 AAH
 - Lokalizacja: Warszawa
 
Matko jedyna, ile pytań.  :mrgreen: 
			
			
									
									
						Idealne wręcz, eSPe. Odpada cały poler, tylko rozmiar fi 60 weź.eSPe pisze:Takie coś się nada? http://archi.inosak.org/db/item1988326123_1.html
Czym byś nie ciął, to i tak krawędzie wyrównać musisz.eSPe pisze:Czym to przeciąć? Flexem to poszarpię raczej?
Nie pamiętam już, ale chyba po dwa punkty na rurę i dodatkowo, na górę starych rurek nałożyłem trochę silikonu wysokotemperaturowego.eSPe pisze: ile tam dałeś spawów aby to się trzymało?
Naokoło czy punktowo to wystarczy chwycić MIGiem?
- eSPe
 - Forum Audi 80

 - Posty: 3693
 - Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
 - Imię: Sławek
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Avant
 - Silnik: 2.6 ABC
 - Lokalizacja: Olsztyn
 - Kontakt:
 
Fajno. A wiesz jakiej długości te nakładki zrobiłeś?IC69 pisze:Idealne wręcz, eSPe. Odpada cały poler, tylko rozmiar fi 60 weź.
Czy z 50cm zrobię na 2 rurki?
Może na 4 da radę to może z żaną kupię na spółę. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Czyli Flex będzie git. Czym zrównać te krawędzie co by wtedy tej gładkiej powierzchni takiej ładnej kwasówki nie porysować?IC69 pisze:Czym byś nie ciął, to i tak krawędzie wyrównać musisz.
Na górę w sensie pomiędzy stare rury i nowe?IC69 pisze:na górę starych rurek nałożyłem trochę silikonu wysokotemperaturowego.
[ Dodano: 2011-12-11, 21:11 ]
PS. Dzięki za zarchiwizowanie linka. :mrgreen:
- IC69
 - Przyjaciele

 - Posty: 4800
 - Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
 - Imię: Irek
 - Model: Audi 80 B4
 - Nadwozie: Avant quattro
 - Silnik: 2.8 AAH
 - Lokalizacja: Warszawa
 
A po jakieś 20 centów, wiec z 50-cio centymetrowego odcinka powinien jeszcze zostać ścinek.eSPe pisze:A wiesz jakiej długości te nakładki zrobiłeś?
Czy z 50cm zrobię na 2 rurki?
Sknerus!eSPe pisze:Może na 4 da radę to może z żaną kupię na spółę.
A końce chcesz mieś skośne, czy proste?eSPe pisze:Czym zrównać te krawędzie co by wtedy tej gładkiej powierzchni takiej ładnej kwasówki nie porysować?
Ano.eSPe pisze:Na górę w sensie pomiędzy stare rury i nowe?
							









