[B4 V6] Rezanko końcówki tłumika - dwururki.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 32
- Rejestracja: 26 lis 2008, 20:33
- Lokalizacja: Bochnia
Planuje zrobić też taką końcóweczke tylko pojawia sie jeden problem? z tłumnika wychodzi mi jedna rurka bo mam benzynke Chce zamontować tak jak koleżka który opisał swoje dzieło i ? Czy jak zamontuje bezpośrednio dwie rurki do tłumnika i obspawam Migomatem wokół to czy to wytrzyma? zaznaczam że rurka ma cienką ściankę niestety :-| Wczesniej oczywiście zrobie diury pod te końcówki żeby jakaś mimimalna zmiana dźwięku była. Czy takie pospawanie wystarczy? Nie urwią się te końcówki od obciążenia i drgań?
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Gucio, tłumik to nie jest pusta puszka z końcówką, jako wylotem spalin. To ile tłumik ma końcówek, jest bezpośrednio związane z jego wewnętrzną konstrukcją.Gucio_1989 pisze:Czy jak zamontuje bezpośrednio dwie rurki do tłumnika i obspawam Migomatem wokół to czy to wytrzyma? zaznaczam że rurka ma cienką ściankę niestety :-| Wczesniej oczywiście zrobie diury pod te końcówki żeby jakaś mimimalna zmiana dźwięku była.
Zobacz, jak to wygląda na przykładzie tłumika końcowego z VOLVO S40.
Dodatkowo, w tych pustych przestrzeniach znajduje się specjalna wata wytłumiająca.
Jeżeli usilnie chcesz mieć dwururkę, to pozostaje Ci zamontowanie końcówki w formie trójnika. Gdybyś zrobił to w sposób który opisywałeś, zakłócił byś bieg spalin, przez co silnik mógł by tracić moc, albo co gorsze, w ogóle by nie zapalił.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 32
- Rejestracja: 26 lis 2008, 20:33
- Lokalizacja: Bochnia
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
A ja już rozmyślałem jakie granulacje papierku ściernego wziąć aby swoją wyczyścić i wypolerować bo teraz to wygląda jak od diesla (taka ufajdolona i czarna).
IC ile tam dałeś spawów aby to się trzymało?
Naokoło czy punktowo to wystarczy chwycić MIGiem?
A tą nierdzewkę to gdzie toto nabyć?
Jakiś Praktikier czyt Łobi?
Takie coś się nada? http://archi.inosak.org/db/item1988326123_1.html
Czym to przeciąć? Flexem to poszarpię raczej?
A polerkę to co mi potrzeba do takiego zabiegu?
Pasta i szmatka czy jakieś konkretne krążki czy cóś bo zielony w tym jestem?
Czy wystarczy wiertarka z końcówką w imadło, pasta jakaś i jazda?
IC ile tam dałeś spawów aby to się trzymało?
Naokoło czy punktowo to wystarczy chwycić MIGiem?
A tą nierdzewkę to gdzie toto nabyć?
Jakiś Praktikier czyt Łobi?
Takie coś się nada? http://archi.inosak.org/db/item1988326123_1.html
Czym to przeciąć? Flexem to poszarpię raczej?
A polerkę to co mi potrzeba do takiego zabiegu?
Pasta i szmatka czy jakieś konkretne krążki czy cóś bo zielony w tym jestem?
Czy wystarczy wiertarka z końcówką w imadło, pasta jakaś i jazda?
Ostatnio zmieniony 11 gru 2011, 20:23 przez eSPe, łącznie zmieniany 1 raz.
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Matko jedyna, ile pytań. :mrgreen:
Idealne wręcz, eSPe. Odpada cały poler, tylko rozmiar fi 60 weź.eSPe pisze:Takie coś się nada? http://archi.inosak.org/db/item1988326123_1.html
Czym byś nie ciął, to i tak krawędzie wyrównać musisz.eSPe pisze:Czym to przeciąć? Flexem to poszarpię raczej?
Nie pamiętam już, ale chyba po dwa punkty na rurę i dodatkowo, na górę starych rurek nałożyłem trochę silikonu wysokotemperaturowego.eSPe pisze: ile tam dałeś spawów aby to się trzymało?
Naokoło czy punktowo to wystarczy chwycić MIGiem?
- eSPe
- Forum Audi 80
- Posty: 3694
- Rejestracja: 10 gru 2007, 21:13
- Imię: Sławek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Fajno. A wiesz jakiej długości te nakładki zrobiłeś?IC69 pisze:Idealne wręcz, eSPe. Odpada cały poler, tylko rozmiar fi 60 weź.
Czy z 50cm zrobię na 2 rurki?
Może na 4 da radę to może z żaną kupię na spółę. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Czyli Flex będzie git. Czym zrównać te krawędzie co by wtedy tej gładkiej powierzchni takiej ładnej kwasówki nie porysować?IC69 pisze:Czym byś nie ciął, to i tak krawędzie wyrównać musisz.
Na górę w sensie pomiędzy stare rury i nowe?IC69 pisze:na górę starych rurek nałożyłem trochę silikonu wysokotemperaturowego.
[ Dodano: 2011-12-11, 21:11 ]
PS. Dzięki za zarchiwizowanie linka. :mrgreen:
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
A po jakieś 20 centów, wiec z 50-cio centymetrowego odcinka powinien jeszcze zostać ścinek.eSPe pisze:A wiesz jakiej długości te nakładki zrobiłeś?
Czy z 50cm zrobię na 2 rurki?
Sknerus!eSPe pisze:Może na 4 da radę to może z żaną kupię na spółę.
A końce chcesz mieś skośne, czy proste?eSPe pisze:Czym zrównać te krawędzie co by wtedy tej gładkiej powierzchni takiej ładnej kwasówki nie porysować?
Ano.eSPe pisze:Na górę w sensie pomiędzy stare rury i nowe?