Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.6TD CY] Wywala uszczelkę spod pokrywy zaworów.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 30 kwie 2009, 13:50

Gosia pisze:bagnetowi brakuje takiego plastiku (niestety nie udało mi sie sprawnego ori bagnetu kupic zeby zmienic go), więc jak go sie docisnie, to i tak za jakis czas wyskoczy troche w góre
Niestety mam to samo.
Gosia pisze:alej nic nie wiem, ale siedze i cały czas o tym myślę, biorąc pod uwagę dwie najgorsze opcje - głowica lub pierścienie.... to chyba w takiej sytuacji nie opłaca się robić ze względu na duze koszta wtedy, tylko raczej rozglądac za głowicą lub blokiem, badz całym silnikiem? to jest pytanie czysto teoretyczne, bo jeszcze nie wiem jaka jest diagnoza ale chce sobie juz zacząc rozwazac rózne opcje i mozliwe wyjścia
Odprowadzając samochód do mechanika to faktycznie, koszty byłyby spore takiego remontu. Ewentualnie szukać innego gołego motoru - ale tu nasuwa się problem. Mianowicie, nigdy nie wiesz co trafisz.

Ale nie ma co gdybać, poczekamy co powiedzą mechanicy.

Awatar użytkownika
dardaw2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 691
Rejestracja: 11 lis 2008, 15:38
Lokalizacja: Lubelskie\Poznań
Kontakt:

Post autor: dardaw2 » 30 kwie 2009, 13:51

Ale nie ma co gdybać, poczekamy co powiedzą mechanicy.
Otóż to <ok>

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 30 kwie 2009, 13:52

Moim zdaniem jeśli to głowica to szukać głowicy, jeśli dół to chyba jednak poszukałbym drugiego silnika na Twoim miejscu ale nigdy nie wiadomo co się trafi więc może się okazać, że ten drugi też trzeba robić. Natomiast remont dołu to spory koszt (zależy jeszcze co tam by było do roboty).

Awatar użytkownika
dardaw2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 691
Rejestracja: 11 lis 2008, 15:38
Lokalizacja: Lubelskie\Poznań
Kontakt:

Post autor: dardaw2 » 30 kwie 2009, 14:35

Danek, ale już ma padakę więc jeśli będzie słabe ciśnienie to można by rozebrać. Tylko ona musi za to płacić... Szukał bym jakiejś 80-tki na chodzie i sprawdzić silnik.
Ostatnio zmieniony 30 kwie 2009, 14:40 przez dardaw2, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Gosia
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 425
Rejestracja: 30 cze 2008, 20:46
Lokalizacja: centr. PL
Kontakt:

Post autor: Gosia » 30 kwie 2009, 14:40

miałam telefon, mam auto do odbioru... normalnie az mi się wierzyć nie chce, ponoć po wymianie pokrywy zaworów na inną zaczeło byc dobrze, mechanior jeżdził tym autem tez testował i ono tam dośc długo chodziło... nic się nie dzieje... ale normalnie nie uwierze az nie zobacze, trzymajcie kciuki koledzy

[ Dodano: 2009-04-30, 14:42 ]
ja myślę zrobić tak, pojechac po auto ale nie wracac do domu tylko jeszcze tam dookoła warsztatu pomeczyc ostro troche audika (jak nigdy tego audiczce nie robie) i wtedy jak nic nie poleci to będzie normalnie szczęscie

Awatar użytkownika
dardaw2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 691
Rejestracja: 11 lis 2008, 15:38
Lokalizacja: Lubelskie\Poznań
Kontakt:

Post autor: dardaw2 » 30 kwie 2009, 14:46

Gosia, może złożył na Poxyline ;-) Joke
Oby tylko to tego wina.

Awatar użytkownika
Gosia
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 425
Rejestracja: 30 cze 2008, 20:46
Lokalizacja: centr. PL
Kontakt:

Post autor: Gosia » 30 kwie 2009, 14:49

dardaw2 pisze:Oby tylko to tego wina.
i ja mam taki plan dlatego pomeczyc autko w okolicach warsztatu, jak mu zaczne obroty ciągnac, hamowac silnikiem i w palnik dostanie, to jesli jest jeszcze cos, to musi sie wtedy wysypac prawda i strzeli ta uszczelka znowu wtedy jesli silnik bądź głowica jest "nie teges" a jak jest OK to przezyje?

Awatar użytkownika
dardaw2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 691
Rejestracja: 11 lis 2008, 15:38
Lokalizacja: Lubelskie\Poznań
Kontakt:

Post autor: dardaw2 » 30 kwie 2009, 15:05

Jedz i testuj, jak będzie źle to uszczelka znowu puści.

Awatar użytkownika
Danek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3410
Rejestracja: 27 cze 2007, 13:17
Imię: Damian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.2 KK
Lokalizacja: Mazowsze
Kontakt:

Post autor: Danek » 30 kwie 2009, 16:45

Dobrze, że tylko tak się to skończyło <ok> .

Awatar użytkownika
Gosia
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 425
Rejestracja: 30 cze 2008, 20:46
Lokalizacja: centr. PL
Kontakt:

Post autor: Gosia » 30 kwie 2009, 19:24

jestem w domu, mechanior dał uszczelke z ASO + druga pokrywe zaworów, niestety od audi była pokrywa nieosiągalna na dziś w całej łodzi chyba :-/ i kolega z klubu AFK dał mi pokrywe z Golfa... zrobie Wam fotke, jak to wyglada, wygląda tak se, ale działa pokrywa idealnie pasuje, jest prosta, lecz jest czarna i odma teraz troche w innym miejscu... ehh, niestety przez to lekka rzeźba :-( no nic ale w kazdym razie działa, a tamta moja pokrywa nadaje sie na smieci... niestety kolega co mi wymieniał pierwszy raz uszczelke wywinał ten numer.... dodatkowo jak mi lał wodą w silnik po tym jak pierwsza uszczelka wywaliła, to popsuł mi łozysko od paska klinowego bo ono piszczy ( i coś sie z paskiem dodatkowo stało, ze ma brzeg postrzepiony a nie miał)... miałam wczesniej nadzieje ze jak wyschnie nie będzie tego strasznego pisku ale mechanik mnie z błedu wyprowadził, mam łozysko do wymiany (nie piszczy non stop, pewnie wiecie jak)... silnik olejem zlany, smierdzi i opkapuje jeszcze cały czas... ide z aparatem pod blok, zaraz wracam ;-)
Ostatnio zmieniony 30 kwie 2009, 19:28 przez Gosia, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
dardaw2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 691
Rejestracja: 11 lis 2008, 15:38
Lokalizacja: Lubelskie\Poznań
Kontakt:

Post autor: dardaw2 » 30 kwie 2009, 19:28

Ah i proszę wypłukał łożysko. A w łożysko wlej trochę oleju i włóż smaru, co by się nie rozpadło.

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 30 kwie 2009, 19:29

Gosia albo pasek piszczy :?:

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 30 kwie 2009, 19:46

No i całe szczęście, że te dywagacje na temat kompresji się nie sprawdziły. Szkoda tylko Twojego zmarnowanego czasu i poniesionych niepotrzebnie kosztów.
Najwidoczniej przy montażu pierwszej uszczelki została wygięta pokrywa.
Żal, że teraz mechanicy tak słabo "przykładają" się do naszych aut.

Awatar użytkownika
Gosia
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 425
Rejestracja: 30 cze 2008, 20:46
Lokalizacja: centr. PL
Kontakt:

Post autor: Gosia » 30 kwie 2009, 19:53

to jest ta pokrywa od Golfa, która jest teraz

Obrazek

Obrazek

tak wygląda pasek teraz, dam sobie głowe uciąc, ze przed tymi cudami i laniem woda, po wywaleniu pierwszej uszczelki to wyglądał inaczej

Obrazek

Obrazek

a silnik cały taki usyfiony jest, skapuje jeszcze olej z zakamraków, w kabinie smród straszny, kilka naraz powieszonych choinek nie jest wstanie tego zneutralizowac

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 30 kwie 2009, 20:13

Osłoń elementy elektryczne takie jak alternator przed działaniem wody i po prostu umyj silnik specjalnym preparatem. Im szybciej tym lepiej, bo gdy tapicerka w środku "przejdzie" zapachem palonego oleju to długo będzie miemiło pachnieć.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl