Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[All] Ciekawostka - Debata na temat auta do tuningu

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 18 kwie 2007, 16:53

Oofol pisze:OGr OOOO na codzień a Dodge Charger wyjściowy :mrgreen:
Jakbyś czytał w moich myślach. Zawsze chciałem mieć CHARGER'a :-)

Misiek_Stce
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 964
Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
Imię: Tomasz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Misiek_Stce » 18 kwie 2007, 17:27

OGr, wiadomo ze wszystko dzieki czemu na łeb sie nie "leje" jest gut :mrgreen:
Mustangiem bym jak najbardziej nie pogardził... wręcz spał bym z nim :mrgreen:

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 18 kwie 2007, 19:25

Takie to ja mam dwa Porsche :-)

Redtom
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 16 kwie 2007, 23:07

Post autor: Redtom » 21 kwie 2007, 22:47

ostatnio widziałem takiego ślicznego zadbanego chargera na ostrobramskiej w Wawie... no cacuszko
co miał pod maską to Bóg raczy wiedzieć ale zewnątrz był wybitnie rasowy...

Awatar użytkownika
foxbat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 614
Rejestracja: 23 lis 2006, 21:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: foxbat » 22 kwie 2007, 19:40

a tak wracając do tematu... zakładając na starcie kupno kilkunastoletniego Audi S2 2.2T 220KM, jak myślicie, ile kasy potrzeba by na zaprowadzenie do stajni 300KM? zakładam że auto kosztowałoby 20.000zł i na dzieńdobry koszt uruchomienia (renowacja karoserii - nowy lakier z piaskowaniem i wymianą paru elementów) ok. 10.000zł.

z tego co wyczytałem na www.12v.org temat uturbienia 2.8/2.6 12v nie istnieje - a przynajmniej nie ma kitów gotowych do tych aut, autor również twierdził że dołożenie turbo przyniesie ograniczone efekty ze względu na 2 zawory na cylinder... coś w tym jest - 2.2T 10v w serii miały max. 200KM a 2.2T 20v dociągnięto w RS2 do 315KM. (no i zostają jeszcze auta grupy B - Audi S1 - z mocami 600-750KM :mrgreen: )

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 22 kwie 2007, 19:54

znalezienie S1 raczej graniczy z cudem :-)

Awatar użytkownika
foxbat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 614
Rejestracja: 23 lis 2006, 21:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: foxbat » 22 kwie 2007, 20:10

jakie tam cuda - klik
i mamy S1

Awatar użytkownika
OGr
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1706
Rejestracja: 07 sty 2007, 00:10
Lokalizacja: Kraków

Post autor: OGr » 22 kwie 2007, 20:18

hehe, cena zabija :-)

rafi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 560
Rejestracja: 07 lut 2007, 14:50
Imię: Jacek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: rafi » 22 kwie 2007, 20:48

tak sobie poczytalem temat - i ogolnie tez bym wolał cos mustanga niz dlubac w 80 tkach w celu zwiekszenia kucykow - ale rozumiem Redtom a :-P
jak sie kocha audi 80/90 - to tak jest!!!
szukaj 2.2 T i docykaj to serducho na cacy - a bedziesz wielki!!! hehe
kiedys czytalem jakis artykul o tym silniku i jego modyfikacjach - wycisneli bodajze cos ok. 500 KM

a co do S1 - to cena wgniata w ziemie!!!!!!!!

Awatar użytkownika
foxbat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 614
Rejestracja: 23 lis 2006, 21:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: foxbat » 22 kwie 2007, 21:05

i to przy założeniu że ta fura jest częściowo rozbebeszona... z opisu na stronie wynika że wymontowana jest skrzynia i sprzęgło....

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 22 kwie 2007, 21:23

yyy foxbat gdzie ty to wyczytałeś? Janic takiego tam nie znalazłem - jest cały - silnik przerabiany przez Lehamnn'a i po 3 wyścigach UPhill (dogóry:-)

Awatar użytkownika
FranoF1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2983
Rejestracja: 10 sty 2007, 10:37
Lokalizacja: Schönbach
Kontakt:

Post autor: FranoF1 » 22 kwie 2007, 22:13

foxbat pisze:a tak wracając do tematu... zakładając na starcie kupno kilkunastoletniego Audi S2 2.2T 220KM, jak myślicie, ile kasy potrzeba by na zaprowadzenie do stajni 300KM? zakładam że auto kosztowałoby 20.000zł i na dzieńdobry koszt uruchomienia (renowacja karoserii - nowy lakier z piaskowaniem i wymianą paru elementów) ok. 10.000zł.
wydaje mi się, że jak kupisz S2 3b lub lepiej ABY 230ps i doprowadzisz do stanu idealnego(+trochę podnieś moc elektronicznie) to z pewnością wystarczy Ci mocy :lol:

Awatar użytkownika
foxbat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 614
Rejestracja: 23 lis 2006, 21:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: foxbat » 23 kwie 2007, 17:29

to na pewno... :mrgreen: Zastanawiam się tylko nad takim scenariuszem - 1.kupno starej fury 2. rozłożenie jej w garażu i u znajomego mechanika do gołych blach 3. remont karoserii - zdarcie starego lakieru i położenie nowego, tak żeby nie było grama rdzy na całym aucie. 4. zlożenie u znajomego mechanika i w garażu auta do kupy 5. oddanie auta do jakiegoś baardzo sprytnego warsztatu, gdzie doprowadzono by całą mechanikę (silnik, zawieszenie, napędy) do serii....

ciekaw jestem czy dałoby się zamknąć w 40.000zł....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl