Jakbyś czytał w moich myślach. Zawsze chciałem mieć CHARGER'aOofol pisze:OGr OOOO na codzień a Dodge Charger wyjściowy :mrgreen:
[All] Ciekawostka - Debata na temat auta do tuningu
-
- Audi 80 Klub
- Posty: 964
- Rejestracja: 25 sty 2007, 00:42
- Imię: Tomasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
a tak wracając do tematu... zakładając na starcie kupno kilkunastoletniego Audi S2 2.2T 220KM, jak myślicie, ile kasy potrzeba by na zaprowadzenie do stajni 300KM? zakładam że auto kosztowałoby 20.000zł i na dzieńdobry koszt uruchomienia (renowacja karoserii - nowy lakier z piaskowaniem i wymianą paru elementów) ok. 10.000zł.
z tego co wyczytałem na www.12v.org temat uturbienia 2.8/2.6 12v nie istnieje - a przynajmniej nie ma kitów gotowych do tych aut, autor również twierdził że dołożenie turbo przyniesie ograniczone efekty ze względu na 2 zawory na cylinder... coś w tym jest - 2.2T 10v w serii miały max. 200KM a 2.2T 20v dociągnięto w RS2 do 315KM. (no i zostają jeszcze auta grupy B - Audi S1 - z mocami 600-750KM :mrgreen: )
z tego co wyczytałem na www.12v.org temat uturbienia 2.8/2.6 12v nie istnieje - a przynajmniej nie ma kitów gotowych do tych aut, autor również twierdził że dołożenie turbo przyniesie ograniczone efekty ze względu na 2 zawory na cylinder... coś w tym jest - 2.2T 10v w serii miały max. 200KM a 2.2T 20v dociągnięto w RS2 do 315KM. (no i zostają jeszcze auta grupy B - Audi S1 - z mocami 600-750KM :mrgreen: )
-
- Forum Audi 80
- Posty: 560
- Rejestracja: 07 lut 2007, 14:50
- Imię: Jacek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
tak sobie poczytalem temat - i ogolnie tez bym wolał cos mustanga niz dlubac w 80 tkach w celu zwiekszenia kucykow - ale rozumiem Redtom a
jak sie kocha audi 80/90 - to tak jest!!!
szukaj 2.2 T i docykaj to serducho na cacy - a bedziesz wielki!!! hehe
kiedys czytalem jakis artykul o tym silniku i jego modyfikacjach - wycisneli bodajze cos ok. 500 KM
a co do S1 - to cena wgniata w ziemie!!!!!!!!
jak sie kocha audi 80/90 - to tak jest!!!
szukaj 2.2 T i docykaj to serducho na cacy - a bedziesz wielki!!! hehe
kiedys czytalem jakis artykul o tym silniku i jego modyfikacjach - wycisneli bodajze cos ok. 500 KM
a co do S1 - to cena wgniata w ziemie!!!!!!!!
wydaje mi się, że jak kupisz S2 3b lub lepiej ABY 230ps i doprowadzisz do stanu idealnego(+trochę podnieś moc elektronicznie) to z pewnością wystarczy Ci mocy :lol:foxbat pisze:a tak wracając do tematu... zakładając na starcie kupno kilkunastoletniego Audi S2 2.2T 220KM, jak myślicie, ile kasy potrzeba by na zaprowadzenie do stajni 300KM? zakładam że auto kosztowałoby 20.000zł i na dzieńdobry koszt uruchomienia (renowacja karoserii - nowy lakier z piaskowaniem i wymianą paru elementów) ok. 10.000zł.
to na pewno... :mrgreen: Zastanawiam się tylko nad takim scenariuszem - 1.kupno starej fury 2. rozłożenie jej w garażu i u znajomego mechanika do gołych blach 3. remont karoserii - zdarcie starego lakieru i położenie nowego, tak żeby nie było grama rdzy na całym aucie. 4. zlożenie u znajomego mechanika i w garażu auta do kupy 5. oddanie auta do jakiegoś baardzo sprytnego warsztatu, gdzie doprowadzono by całą mechanikę (silnik, zawieszenie, napędy) do serii....
ciekaw jestem czy dałoby się zamknąć w 40.000zł....
ciekaw jestem czy dałoby się zamknąć w 40.000zł....