[All] Ciekawostka - Debata na temat auta do tuningu
[All] Ciekawostka - Debata na temat auta do tuningu
Panowie
właśnie szykuję się żeby zakupić coupetę. Cel jeden... stuningować mechanicznie tak żeby chopaczysko poznał granice fizyki...
doradźcie mi bo niestety z osiemdziesiątkami miałem przerwę w obcowaniu...który silnik wybrać, który ma największy potencjał...
2,2T
2,3
2,8?
czy ktoś uturbiał 2,8??
czy ktoś wie jak sprzęgło w quattro znosi przeniesienie momentu?? jakie są granice??
kurde nie chcę Was zarzucać pytaniami ale w trakcie pogawędki na pewno Was nimi uraczę:)
właśnie szykuję się żeby zakupić coupetę. Cel jeden... stuningować mechanicznie tak żeby chopaczysko poznał granice fizyki...
doradźcie mi bo niestety z osiemdziesiątkami miałem przerwę w obcowaniu...który silnik wybrać, który ma największy potencjał...
2,2T
2,3
2,8?
czy ktoś uturbiał 2,8??
czy ktoś wie jak sprzęgło w quattro znosi przeniesienie momentu?? jakie są granice??
kurde nie chcę Was zarzucać pytaniami ale w trakcie pogawędki na pewno Was nimi uraczę:)
Ostatnio zmieniony 09 lut 2011, 22:19 przez Redtom, łącznie zmieniany 2 razy.
nie mówię że się spieszę
będzie sobie stać i się tuningować zupełnie bez parcia na szkło
ja mam czym jeździć ale chcę sobie zorobić gokarta którym mógłbym trochę pohulać niezobowiązująco:)
wiele dobrego słyszałem o 2,2T ale nie wiem ile z tego można wycisnąć...
mi się marzy coś pod 500-600 kucy a to już nawet dla tej przyjemnej jednostki może być problemem.
będzie sobie stać i się tuningować zupełnie bez parcia na szkło
ja mam czym jeździć ale chcę sobie zorobić gokarta którym mógłbym trochę pohulać niezobowiązująco:)
wiele dobrego słyszałem o 2,2T ale nie wiem ile z tego można wycisnąć...
mi się marzy coś pod 500-600 kucy a to już nawet dla tej przyjemnej jednostki może być problemem.
słuchaj
teraz bujam się zwykłym passatem 1,9 TDI prawie 200 koni i 400 Nm quattro
czy to coś zmienia??
jeżeli chodzi o speców od napraw to wiesz... może powierzę go VTG bo mają hamownię na 4 kółka a na tym mi zależy
a może Jackowi Chojnackiemu... on mi robił poprzednie audi...
no ciężko mi ocenić ale ja chcę sobie zrobić potworka a koszty to już kwestia drugorządna...
chyba że jedyne co mi macie do powiedzenia to ... kup sobie 1,8T i piłuj:)
tam z nitro zrobię 550 kucy...
miałem jednak słabość do 80/90 i chciałem w nich jeszcze podłubać:)
teraz bujam się zwykłym passatem 1,9 TDI prawie 200 koni i 400 Nm quattro
czy to coś zmienia??
jeżeli chodzi o speców od napraw to wiesz... może powierzę go VTG bo mają hamownię na 4 kółka a na tym mi zależy
a może Jackowi Chojnackiemu... on mi robił poprzednie audi...
no ciężko mi ocenić ale ja chcę sobie zrobić potworka a koszty to już kwestia drugorządna...
chyba że jedyne co mi macie do powiedzenia to ... kup sobie 1,8T i piłuj:)
tam z nitro zrobię 550 kucy...
miałem jednak słabość do 80/90 i chciałem w nich jeszcze podłubać:)