k44761, Ustawiałem to w silniku AAT czyli R5 TDI 114PS
Przed ustawianiem pojechalem kawek tj 5-6km zeby zagrzać auto.
troche go przegoniłem :lol: złapał temperature na ciut powyżej 90 stopni.
Po tej jeździe podpiołem VAGa i w BS w TDI Timing i wybraniu pierwszego silnika AAT 06.94 z listy wyskoczyło właśnie że Temperatura paliwa poza skalą.
Wtedy zostawiłem samochód zeby ostygł. I miedzyczasie popusciłem śruby od pompy i walczyłem z tą jedną na Imbus 6mm tuż pod powrotem paliwa.
Pompa oczywiscie trzymała się na 1 śrubie tej co najłatwiej dokręcić.
Samochód ostygł tak, że po przekręceniu na zapłon było ledwie 60 stopni.
Odpaliłem samochód i czekałem aż złapie temperature około 80 stopni.
Wtedy szybko do BS grupa 000 i TDI Timing i wyszło ze kąt był przestwiony w górę tj około 85 jednostek.
W opcjach TDI Timing zaznaczyłem opcję "80* Hot" i wtedy szybko ustawiłem kąt na 65 czyli środkowa lina na wykresie.
Oczywiscie nie wyskoczył mi wtedy żaden komunikat że Temperatura Paliwa poza skalą.
Może zamiast wczesniej wymieniać czujnik, spróbuj ustawić tak jak ja. Bo VAG zadnych błedów z temperaturą paliwa nie zgłaszał, jedynie tylko to biorę pod uwagę ze zabardzo go dogrzałem na "jeździe próbnej" bo bardzo szybko złapał 90* a ten silnik się dłuuuugo grzeje na wolnych obrotach
