Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.3 NG] Modyfikacje - więcej mocy

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
8S3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 15 lip 2007, 18:34
Lokalizacja: Bełchatów/W-wa
Kontakt:

Post autor: 8S3 » 26 maja 2009, 21:04

Sposób zwiększenie mocy jest podobny jak w każdym wolnossącym motorze... czyli sprzedanie i zakup mocniejszego

Michau
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:13

Post autor: Michau » 27 maja 2009, 12:35

8S3 pisze:Sposób zwiększenie mocy jest podobny jak w każdym wolnossącym motorze... czyli sprzedanie i zakup mocniejszego
Składam oficjany wniosek do moderatorów o ostrzeżenie dla użytkownika 8S3 za spamowanie na forum :-P
PS 8S3 podjedź za 2 tygodnie swoim fał sześć zobaczymy czy większy silnik = więcej mocy :-P

skoti możesz napisać coś konkretniej? domyślam się, że komp + komplet wtryskiwaczy od 7a i napewno trzeba by dołożyć TPS i MAF'a, tylko czy coś jeszcze? No i czy jest gdzieś schemat podłączenia kompa.. :?:
pozdro

Awatar użytkownika
8S3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 579
Rejestracja: 15 lip 2007, 18:34
Lokalizacja: Bełchatów/W-wa
Kontakt:

Post autor: 8S3 » 27 maja 2009, 17:06

Ja kolego składam wniosek do Ciebie, żebyś czytał zanim coś napiszesz.
Nie napisałem większy, tylko mocniejszy to po pierwsze.
Po drugie jeśli masz jakieś pojęcie o zwiększaniu mocy, którego podstawą nie są opisy aukcji allegro, to wiesz że jest to nieopłacalne w odniesieniu do uzyskanych efektów (porównując np. silniki turbo).
Po trzecie, Twojego stwierdzenia większy silnik=więcej mocy, lepiej nie będę komentował.

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 27 maja 2009, 18:32

Skoro masz Ng to ,,najlepiej'' ,najszybciej i najtaniej było by wrzucenie tam silnika 2.3 20V (7A) masz dodatkowo ponad 30KM i to Ci powinno wystarczyć. No i takie silniki łatwiej znaleźć i są tańsze od (AAN)

Michau
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:13

Post autor: Michau » 27 maja 2009, 22:22

opłacalność - dla każdego to słowo oznacza coś innego. Dla mnie opłacalne jest zamontowanie turbosprężarki za 1500zł niż kupienie DOBREGO mocniejszego silnika za 2500zł i włożenie go za 500zł. Poza tym, nie chodzi tylko o zwiększenie mocy, ale głównie o nauke o działaniu turbo, sposobach jego montażu i sterowania nim. Kolego 8S3 tak, teorie mam już obcykaną, ale z twojego sposobu czytania opisów aukcji nie próbowałem :-P (Tak poza tym, dalej spamujesz.) Teraz czas na praktyke i popełnianie błędów ;-)
Gdyby ktoś znalazł schemat podłączenia kompa w 7a to byłbym wdzięczny :-) narazie będzie złożone na mechanicznym wtrysku, albo nawet bez, jednak to musi być tylko chwilowe rozwiazanie.
pzdr

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 28 maja 2009, 00:07

Gdzieś na forum chyba AKP ale nie pamiętam jest taki projekt NG z turbo poszukaj a znajdziesz :mrgreen:

Awatar użytkownika
kris0181
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1142
Rejestracja: 04 mar 2008, 13:41
Lokalizacja: Mazuren
Kontakt:

Post autor: kris0181 » 28 maja 2009, 00:11

Dokładnie... Na AKP użytkownik Jobu uturbiał czerwone Coupe NG ;-)
Teraz nie istnieje, zostało rozprzedane a z silnikiem z tego co mi mówili (bo auto z mojej parafii) i w ogóle z całością było później dużo problemów bo ciągle coś nawalało. Ale jeździło jak szalone <:P>

Michau
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:13

Post autor: Michau » 28 maja 2009, 15:33

w drugim poście tego tematu są linki do uturbionego NG z akp, znalazłem też temat JOBU jednak nie opisał co i jak zaczynił ;-)
http://www.motorgeek.com/phpBB2/viewtop ... sc&start=0
tutaj jest fajny projekt, cały temat czytałem już dość dawno i kiepsko łapałem co oni tam piszą (potoczny język) ale z tego co pamiętam to koleś pogodził głowice i blok od 7a z dołem NG. Pasowałoby to? W takim razie skoti w połowie skorzystałbym z twojej rady i najpierw byłoby 'prawie' 7a ;) tylko musze się upewnić, że to zadziała.
pzdr

Awatar użytkownika
GreenGreen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 270
Rejestracja: 21 paź 2008, 05:27
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: GreenGreen » 28 maja 2009, 19:58

da się tylko ile dobrze pamiętam bolec ustalający w ng jest w innym miejscu niż w 7A i nie zgadza się jeden kanał i trzeba rzeźbić

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 28 maja 2009, 23:35

Ja bym szukała auta z silnikiem 7A np. Anglik jeżdżący wsiadam jazda próbna i zabieram wszystko spod maski co pasi. A z uturbianiem NG - nie wiadomo co wyjdzie?!

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 29 maja 2009, 12:02

Nie przesadzajcie z tym 7A. To nie jest jakiś potwór. Po prostu żwawe autko do jazdy po mieście ;-)

Awatar użytkownika
kris0181
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1142
Rejestracja: 04 mar 2008, 13:41
Lokalizacja: Mazuren
Kontakt:

Post autor: kris0181 » 29 maja 2009, 12:38

No ale zabawa zaczyna się już od silnika 7A ;-) bo NG to jednak muł <ok>
Dla mnie najlepszym rozwiązaniem jest swap na 2.2T hehehe <mikolaj> Może nie tanio ale zabawa jest już ostra 8-) a pali myślę nie dużo więcej od 7A

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 29 maja 2009, 13:59

Ale koszty jakie są . Myślę ,że 7A jest o połowę tańszy od AAN może nie w utrzymaniu ale chociażby w zakupie :mrgreen:

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 29 maja 2009, 18:48

nie tani ale sposób na NG z nieco wieksza mocą

Michau
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:13

Post autor: Michau » 30 maja 2009, 00:16

ale się rozpędziliście z pomysłami :-) fajna burza mózgów, napewno sporo dobrych pomysłów padło ;-)
turbosprężarka i ic juz zakupione, moze w pondz. lub wtorek juz je będe miał.
co do swapa, mam do kupienia kompletny silnik MC z osprzętem za 700zł, ale to nie tego chce ;-)
pzdr

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl