[b4 2.3 NG] Modyfikacje - więcej mocy
Tu masz kompletny silnik 7A:
http://www.allegro.pl/item650108852_sil ... hc_7a.html
http://www.allegro.pl/item650108852_sil ... hc_7a.html
tzn już licytuje ale więcej niż 500zl nie dam więc pewnie nie wygram. Jak skrzynia podpasi to takiej wielkiej rzeźby niema a pozbędę sie mechanicznego wtrysku. Pytam bo sam mam skrzynie od b4 i wchodzi normalnie tyle że od podobnej mocy silnika. As koro facet daje wiązkę kompa kolektory i caly osprzęt to myślę że warto
- GreenGreen
- Forum Audi 80
- Posty: 270
- Rejestracja: 21 paź 2008, 05:27
- Lokalizacja: Krzeszowice
- Kontakt:
ehh, od du*y strony sie zabrałem do roboty. prace w toku, ale gdyby ktoś się chciał zabrać za uturbianie takiego silnika to warto pamiętać, że kolektor można dokupić od MC, nie trzeba wywazac otwartych drzwi... <czapa>
Ma ktoś info dot. smarowania turbiny, tzn. gdzie podłączyć przewód zasilający i w którym miejscu najlepiej wpasować spływ w mise? Być może będe miał przewody od MC, jednak nie jestem pewny co do ich podłączenia.
pzdr
[ Dodano: 2009-09-30, 12:59 ]
Mój projekt właściwie jest już skończony. Auto poskładane już dawno jednak gdzieś zginęła iskra, może dzisiaj uda się ją znaleźć
Ogólnie cała sprawa uturbiania NG jest bardzo prosta. Najlepiej jest znaleźć jakąś turbo audice na części i wyciągnąć z niej wszystko co potrzeba tzn. przystawke filtra oleju, przewody olejowe, turbine, kolektor z WG, downpipe. Taki komplecik zamontować do swojego NG i załatwione. Jest też kilka problemów np. akumulator trzeba przenieść w inne miejsce bo w jego miejscu jest WG (ja wywaliłem wtrysk bo i tak nie działał a w jego miejsce wstawiłem aku), poza tym WG jest bardzo blisko drążka kierowniczego i jeszcze nie wiem czy nie będzie wadził. Olej do turbiny idzie przez przystawke o której pisałem, wraca przez blok silnika, nie mise, co prawda trzeba wywiercić dziure w bloku (jest tam specjalne miejsce na to, w MC właśnie tam jest podłączony spływ) ale przewody pasują idealnie. Ciężko powiedzieć jakie będą efekty :lol: moja audica po złożeniu zagadała na chwile na nieposkładanym dolocie i wydechu długości jednego metra (piękny dźwięk) i na tym koniec, zadnej przejazdzki. Dołożyłem też IC z bmw tds siedzi w zderzaku, troche wystaje ale narazie tak musi być. Poza tym blow off (nie moge sie doczekać aż usłysze pierwsze psssst) i boost gauge. Dzisiaj będe kombinował coś z iskrą i może wkońcu zacznie gadać.
pzdr
Ma ktoś info dot. smarowania turbiny, tzn. gdzie podłączyć przewód zasilający i w którym miejscu najlepiej wpasować spływ w mise? Być może będe miał przewody od MC, jednak nie jestem pewny co do ich podłączenia.
pzdr
[ Dodano: 2009-09-30, 12:59 ]
Mój projekt właściwie jest już skończony. Auto poskładane już dawno jednak gdzieś zginęła iskra, może dzisiaj uda się ją znaleźć
Ogólnie cała sprawa uturbiania NG jest bardzo prosta. Najlepiej jest znaleźć jakąś turbo audice na części i wyciągnąć z niej wszystko co potrzeba tzn. przystawke filtra oleju, przewody olejowe, turbine, kolektor z WG, downpipe. Taki komplecik zamontować do swojego NG i załatwione. Jest też kilka problemów np. akumulator trzeba przenieść w inne miejsce bo w jego miejscu jest WG (ja wywaliłem wtrysk bo i tak nie działał a w jego miejsce wstawiłem aku), poza tym WG jest bardzo blisko drążka kierowniczego i jeszcze nie wiem czy nie będzie wadził. Olej do turbiny idzie przez przystawke o której pisałem, wraca przez blok silnika, nie mise, co prawda trzeba wywiercić dziure w bloku (jest tam specjalne miejsce na to, w MC właśnie tam jest podłączony spływ) ale przewody pasują idealnie. Ciężko powiedzieć jakie będą efekty :lol: moja audica po złożeniu zagadała na chwile na nieposkładanym dolocie i wydechu długości jednego metra (piękny dźwięk) i na tym koniec, zadnej przejazdzki. Dołożyłem też IC z bmw tds siedzi w zderzaku, troche wystaje ale narazie tak musi być. Poza tym blow off (nie moge sie doczekać aż usłysze pierwsze psssst) i boost gauge. Dzisiaj będe kombinował coś z iskrą i może wkońcu zacznie gadać.
pzdr
witam jestem tu nowy i troche sie gubie. stary post widze,ale sie zapytam czy trudno z ta glowica 20V do zwyklej 10V ng zeby zamienic glowice. jaki kanal i jak mocno by trzeba bylo przerabiac? widzial to ktos albo moze robil? mam coupejke z silnikiem ng i chce podniesc moc o pare kucy. pomozcie. z gory dzieki