Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 2.3 NG] Modyfikacje - więcej mocy

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
kris0181
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1142
Rejestracja: 04 mar 2008, 13:41
Lokalizacja: Mazuren
Kontakt:

Post autor: kris0181 » 30 maja 2009, 09:13

W takim razie jestem ciekawy jak Tobie wyjdzie to całe uturbianie... Jak już zrobisz to pokaz jak to sie sprawuje.

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 31 maja 2009, 01:02


Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 01 cze 2009, 14:08

zserty, a może ja sobie taki wprawie do b3 Sedana??? dużo będzie rezania??

Tzn interesuje mnie co z skrzynią czy podejdzie CGT <ok> lub AKL , bo z układem chłodzenia chyba sobie poradzę :lol:
???
Narazie sobie zalicytuje w ciemno :D

Awatar użytkownika
zserty
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 929
Rejestracja: 08 kwie 2007, 16:17
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: zserty » 01 cze 2009, 18:05

To jest pięciocylindrowy silnik, więc będzie to lekka rzeźba. Ale mnie nie pytaj, bo ja nie swapowałem silnika. Czy skrzynia podpasi też nie wiem.
Trzeba byłoby temat bardziej zgłębić jak już się zdecydujesz.
Są na forach magicy, którzy ogarniają temat bez problemu. Nie jestem to niestety ja ;-)

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 01 cze 2009, 20:05

tzn już licytuje ale więcej niż 500zl nie dam więc pewnie nie wygram. Jak skrzynia podpasi to takiej wielkiej rzeźby niema a pozbędę sie mechanicznego wtrysku. Pytam bo sam mam skrzynie od b4 i wchodzi normalnie tyle że od podobnej mocy silnika. As koro facet daje wiązkę kompa kolektory i caly osprzęt to myślę że warto ;-)

Dziki
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 996
Rejestracja: 18 sty 2007, 16:32
Lokalizacja: LBI

Post autor: Dziki » 01 cze 2009, 22:08

jak masz aktualnie 4cylindrowy silnik to weź pod uwage mocowanie 5garów które jest do karoserii a nie sanek ;-)

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 02 cze 2009, 10:10

jak masz aktualnie 4cylindrowy silnik to weź pod uwage mocowanie 5garów które jest do karoserii a nie sanek ;-)
Z tym to wiem że będzie rzeźba ale to chyba nie największy kłopot, ta skrzynia mnie interesuje jakie tam były montowane ? czy kołnierz pasuje i wieloklin?

Michau
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:13

Post autor: Michau » 02 cze 2009, 18:17

misiek440, wiem napewno, że od 5cyl w góre były takie same skrzynie, więc moze nie pasować. Tak poza tym, to ty mi cholera cene podbijasz :lol:

Nie jestem pewny jakiej średnicy dobrać rury na kolektor wydechowy, da się to jakoś policzyć?
pzdr

Awatar użytkownika
kris0181
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1142
Rejestracja: 04 mar 2008, 13:41
Lokalizacja: Mazuren
Kontakt:

Post autor: kris0181 » 02 cze 2009, 18:31

I tak go nie kupicie za mniej niz 700zł :mrgreen:

Awatar użytkownika
GreenGreen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 270
Rejestracja: 21 paź 2008, 05:27
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: GreenGreen » 02 cze 2009, 18:45

z osprzętem to stawiam na 1200

Michau
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:13

Post autor: Michau » 16 lip 2009, 19:57

ehh, od du*y strony sie zabrałem do roboty. prace w toku, ale gdyby ktoś się chciał zabrać za uturbianie takiego silnika to warto pamiętać, że kolektor można dokupić od MC, nie trzeba wywazac otwartych drzwi... <czapa>
Ma ktoś info dot. smarowania turbiny, tzn. gdzie podłączyć przewód zasilający i w którym miejscu najlepiej wpasować spływ w mise? Być może będe miał przewody od MC, jednak nie jestem pewny co do ich podłączenia.
pzdr

[ Dodano: 2009-09-30, 12:59 ]
Mój projekt właściwie jest już skończony. Auto poskładane już dawno jednak gdzieś zginęła iskra, może dzisiaj uda się ją znaleźć ;)
Ogólnie cała sprawa uturbiania NG jest bardzo prosta. Najlepiej jest znaleźć jakąś turbo audice na części i wyciągnąć z niej wszystko co potrzeba tzn. przystawke filtra oleju, przewody olejowe, turbine, kolektor z WG, downpipe. Taki komplecik zamontować do swojego NG i załatwione. Jest też kilka problemów np. akumulator trzeba przenieść w inne miejsce bo w jego miejscu jest WG (ja wywaliłem wtrysk bo i tak nie działał a w jego miejsce wstawiłem aku), poza tym WG jest bardzo blisko drążka kierowniczego i jeszcze nie wiem czy nie będzie wadził. Olej do turbiny idzie przez przystawke o której pisałem, wraca przez blok silnika, nie mise, co prawda trzeba wywiercić dziure w bloku (jest tam specjalne miejsce na to, w MC właśnie tam jest podłączony spływ) ale przewody pasują idealnie. Ciężko powiedzieć jakie będą efekty :lol: moja audica po złożeniu zagadała na chwile na nieposkładanym dolocie i wydechu długości jednego metra :D (piękny dźwięk) i na tym koniec, zadnej przejazdzki. Dołożyłem też IC z bmw tds siedzi w zderzaku, troche wystaje ale narazie tak musi być. Poza tym blow off (nie moge sie doczekać aż usłysze pierwsze psssst) i boost gauge. Dzisiaj będe kombinował coś z iskrą i może wkońcu zacznie gadać.
pzdr

arti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 17 mar 2009, 14:18

Post autor: arti » 28 lis 2009, 23:11

witam wszystkich.troche stary temat ale mam pytanko czy sie udalo z tym uturbianiem bo o tym samym mysle?pozdrawiam.

Michau
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 05 kwie 2009, 13:13

Post autor: Michau » 02 gru 2009, 19:46

udało sie a nawet połowa kompleciku do uturbienia będzie na sprzedaż. pzdr

kamil9115
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 27 lip 2010, 17:08
Lokalizacja: Nidzica

Post autor: kamil9115 » 20 paź 2010, 18:08

witam jestem tu nowy i troche sie gubie. stary post widze,ale sie zapytam czy trudno z ta glowica 20V do zwyklej 10V ng zeby zamienic glowice. jaki kanal i jak mocno by trzeba bylo przerabiac? widzial to ktos albo moze robil? mam coupejke z silnikiem ng i chce podniesc moc o pare kucy. pomozcie. z gory dzieki

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3822
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 20 paź 2010, 20:50

Matko Boziu.... :roll:

Widziałeś silnik 20v na żywo albo chociaż na zdjęciach ? Chyba nie, bo jakbyś widział to byś takich pytań nie zadawał... hint: porównaj gdzie są kolektory w tych silnikach.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl