Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Wtryski AFN do 1Z.

ODPOWIEDZ
rysiek19m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 08 cze 2008, 14:59
Lokalizacja: BYTÓW

Post autor: rysiek19m » 14 cze 2009, 23:18

Witam kolegów mam pytanko o te wtryski ,podmianka WTRYSKÓW z silnika 2.5 AEL coś da bo piszą na forach że mają średnice 0,216 i 0,210 a ciśnienie 190/300 bar nie wiem czy ciśnienie nie jest za małe nie powinno być 220/300 ,czy poczekać i kupić 0,216-220/300,

endriu210
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 mar 2008, 11:56
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: endriu210 » 15 cze 2009, 00:23

na pewno 0,216-220/300bar to już konkretne wtryski ;-) zakładają od 110ps i jest znaczna różnica ale jak masz możliwość to zakładaj mocniejsze lepiej mieć zapas ;-)

Awatar użytkownika
kostrz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 365
Rejestracja: 06 maja 2009, 09:51
Lokalizacja: Parczew

Post autor: kostrz » 15 cze 2009, 08:23

Wtryski od R5 audi A6,volvo 850,s i v70 oraz s80z silnikiem 2.5tdi 140PS maja 190/300bar np AEL to są DSLA150P502 0.216 choć co nie którzy piszą że 0.210. Ja sprawdzałem takie od s80 2.5 tdi i maja końcówki DSLA93P838 i wg serwisu Boscha są to 0.216.

http://pics2.tdiclub.com/gwillie/VW/noz ... /index.htm

Przyrost mocy na wtryskach od AEL jest dużo większy niż na tych od AFN 110PS

Ja ktoś posiada oryginalne wtryski 2 sprężynowe o ciśnieniu 190/300 bar to po zmianie na np od AEL nie zmieni mu się kat wtrysku a dawka mu się delikatnie zmniejszy natomiast po zmianie na wtryski o ciśnieniu 220/300bar zmieni się delikatnie kąt wtrysku i dawka paliwa i trzeba będzie najczęściej ruszyć pompę i nastawnik.

rysiek19m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 08 cze 2008, 14:59
Lokalizacja: BYTÓW

Post autor: rysiek19m » 15 cze 2009, 21:05

kostrz piszesz że te wtryski od AEL były by dobre gdyby miały ciśnienie 220/300 bar.a co powiesz na te od ASV mają 0,205 i 220/300 bar,i co by było lepsze średnica wtrysku czy ciśnienie rozpylania czyli bary ,chyba lepsze są bary lepsze rozpylenie leprze spalanie.

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 15 cze 2009, 21:38

cisnienie 190 czy 220 bar jest to cisnienie przedwtrysku ktore ma na celu zmniejszyc halas spalania i ze wzgledu na ekologie, zas cisnienie zasadnicze wtrysku jest zawsze 300bar czy to 1z czy afn itd

Awatar użytkownika
junglist
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 01 paź 2007, 03:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: junglist » 15 cze 2009, 22:03

Troszeczkę mniej na temat ale o wtryskach:
jakie największe wtrysie da sie założyć do AAZ przy seryjnej pompie od AAZ? może same końcówki od czegos mocnego da się założyć?

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 15 cze 2009, 22:06

junglist pisze:Troszeczkę mniej na temat ale o wtryskach:
jakie największe wtrysie da sie założyć do AAZ przy seryjnej pompie od AAZ? może same końcówki od czegos mocnego da się założyć?
zmien pompe na 10 albo 11mm, i wtedy dopiero zacznij myslec o nowych koncowkach BOSCH'a ori AAZ albo SB[starcza spokojnie na duze moce jak na sb&aaz] . . .

Awatar użytkownika
kostrz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 365
Rejestracja: 06 maja 2009, 09:51
Lokalizacja: Parczew

Post autor: kostrz » 15 cze 2009, 22:28

rysiek19m powiem tak miałem wtryski od AFN 0.205 190/300bar i krótko bo 1 dzień od ASV 0.205 220/300bar i powiem tak jak dla mnie silnik ciszej się zachowywał na tych od AFN a różnica w osiągach była mała powiem tak na tych od ASV od dołu był bardziej elastyczny i bardziej dymił kąt wtrysku i dawka ustawione takie same na AFN i ASV. Na pompie 10 na wtryskach od AFN przy spokojnej jeździe max 100km/h spalił mi 4.9 a na tej samej trasie na ASV 5.1litra.

Wiadomo nie od dziś że z tych wtrysków z ASV da się uzyskać większa moc i nm a po zrobieniu hybryd na 0.216 lub 0.230 wychodzi rakieta tylko przy 0.230 to min pompa 11.

rysiek19m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 08 cze 2008, 14:59
Lokalizacja: BYTÓW

Post autor: rysiek19m » 16 cze 2009, 18:32

kostrz pisze:rysiek19m powiem tak miałem wtryski od AFN 0.205 190/300bar i krótko bo 1 dzień od ASV 0.205 220/300bar i powiem tak jak dla mnie silnik ciszej się zachowywał na tych od AFN a różnica w osiągach była mała powiem tak na tych od ASV od dołu był bardziej elastyczny i bardziej dymił kąt wtrysku i dawka ustawione takie same na AFN i ASV. Na pompie 10 na wtryskach od AFN przy spokojnej jeździe max 100km/h spalił mi 4.9 a na tej samej trasie na ASV 5.1litra.

Wiadomo nie od dziś że z tych wtrysków z ASV da się uzyskać większa moc i nm a po zrobieniu hybryd na 0.216 lub 0.230 wychodzi rakieta tylko przy 0.230 to min pompa 11.

a co byś powiedział na te od 2,5 tdi AEL ,czy nie były by między AFN 0,205 a hybrydą 0,216.

Awatar użytkownika
kostrz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 365
Rejestracja: 06 maja 2009, 09:51
Lokalizacja: Parczew

Post autor: kostrz » 16 cze 2009, 19:13

rysiek19m powiem tak wtryski od A6 2.5tdi 140PS AEL mają końcówki DSLA150P502 i ciśnieniu 190/300bar wg. wiedzy mojego kolegi który pracuje od 12 lat w bosch serwis zajmujący się wtryskami i pompami sprawdził i powiedział że to są wtryski z końcówkami o otworkach na które mówią 0.216 a nie 0.210 jak niektórzy twierdzą podawałem odnośnik do strony.

Wtryski od AEL są naprawdę niezłe jak dla mnie odczuwalnie na nich zetorek lepiej się sprawuje zbiera niż na ASV ja u siebie mam odpowiednik wtrysków z AEL ale z volvo s80 2.5td

Hybrydy najczęściej się robi na obsadach wtryskiwaczy o ciśnieniu 220/300bar i końcówkach tzw. 0.216 i 0.230

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 16 cze 2009, 20:59

wpadły mi w ręce całe wtryski z Sprintera 2.9 z końcówkami DSLA 148P591 i kostrz, orientujesz się może jakie to ma otworki

Awatar użytkownika
kostrz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 365
Rejestracja: 06 maja 2009, 09:51
Lokalizacja: Parczew

Post autor: kostrz » 17 cze 2009, 08:18

Vision nie wiem nic na temat wtrysków ze Sprintera 2.9 z końcówkami DSLA 148P591 musiałbym się skontaktować z kolega może on coś by wiedział jakie ma otworki czytałem ze maja ciśnienie wtrysku początkowego 190-191bar i są 2 sprężynowe ale przypuszczam iż maja mniejsze otworki niż 0.205 bo pochodzą z silnika 2.9 o mocy 102KM więc o małej mocy ale mogę się mylić.

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 17 cze 2009, 17:49

kostrz pisze:a temat wtrysków ze Sprintera 2.9 z końcówkami DSLA 148P591 musiałbym się skontaktować z kolega może on coś by wiedział jakie ma otworki czytałem ze maja ciśnienie wtrysku początkowego 190-191bar i są 2 sprężynowe ale przypuszczam iż maja mniejsze otworki niż 0.205 bo pochodzą z silnika 2.9 o mocy 102KM więc o małej mocy ale mogę się mylić.
to jak byś przy okazji dowiedział się , to daj znać <piwo>

Miseeek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 59
Rejestracja: 27 sty 2011, 21:57
Lokalizacja: ZAMOŚĆ

Post autor: Miseeek » 29 sty 2011, 21:30

Witam wszystkich mam małe pytanko troche sie powturze bo juz zwiedziłem wiele postów ale wsumie mam zamet chodzi mi o wstawienie wtrysków ASV 22O/3OO BAR do Audiczki 80 TDI tylko niewiem z jakiego wozidła sa ne znalazłem :shock:

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 29 sty 2011, 21:53

Miseeek pisze:Witam wszystkich mam małe pytanko troche sie powturze bo juz zwiedziłem wiele postów ale wsumie mam zamet chodzi mi o wstawienie wtrysków ASV 22O/3OO BAR do Audiczki 80 TDI tylko niewiem z jakiego wozidła sa ne znalazłem :shock:
Ale w czym tkwi twój problem :?: czy pasują :?: Oczywiście że pasują,nie wiem po co ci akurat z ASV ,w zupełnosci wystarczą od AFN 190/300 .Nie modzony komp i tak nie poda więcej paliwa i nawet jak założysz 230 tki to na nie wiele się to zda ,bez podlania paliwem w mapkach wtrysku zbytniej róznicy nie będzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl