[1.9TDI 1Z] Wtryski AFN do 1Z.
Wtryski od R5 audi A6,volvo 850,s i v70 oraz s80z silnikiem 2.5tdi 140PS maja 190/300bar np AEL to są DSLA150P502 0.216 choć co nie którzy piszą że 0.210. Ja sprawdzałem takie od s80 2.5 tdi i maja końcówki DSLA93P838 i wg serwisu Boscha są to 0.216.
http://pics2.tdiclub.com/gwillie/VW/noz ... /index.htm
Przyrost mocy na wtryskach od AEL jest dużo większy niż na tych od AFN 110PS
Ja ktoś posiada oryginalne wtryski 2 sprężynowe o ciśnieniu 190/300 bar to po zmianie na np od AEL nie zmieni mu się kat wtrysku a dawka mu się delikatnie zmniejszy natomiast po zmianie na wtryski o ciśnieniu 220/300bar zmieni się delikatnie kąt wtrysku i dawka paliwa i trzeba będzie najczęściej ruszyć pompę i nastawnik.
http://pics2.tdiclub.com/gwillie/VW/noz ... /index.htm
Przyrost mocy na wtryskach od AEL jest dużo większy niż na tych od AFN 110PS
Ja ktoś posiada oryginalne wtryski 2 sprężynowe o ciśnieniu 190/300 bar to po zmianie na np od AEL nie zmieni mu się kat wtrysku a dawka mu się delikatnie zmniejszy natomiast po zmianie na wtryski o ciśnieniu 220/300bar zmieni się delikatnie kąt wtrysku i dawka paliwa i trzeba będzie najczęściej ruszyć pompę i nastawnik.
zmien pompe na 10 albo 11mm, i wtedy dopiero zacznij myslec o nowych koncowkach BOSCH'a ori AAZ albo SB[starcza spokojnie na duze moce jak na sb&aaz] . . .junglist pisze:Troszeczkę mniej na temat ale o wtryskach:
jakie największe wtrysie da sie założyć do AAZ przy seryjnej pompie od AAZ? może same końcówki od czegos mocnego da się założyć?
rysiek19m powiem tak miałem wtryski od AFN 0.205 190/300bar i krótko bo 1 dzień od ASV 0.205 220/300bar i powiem tak jak dla mnie silnik ciszej się zachowywał na tych od AFN a różnica w osiągach była mała powiem tak na tych od ASV od dołu był bardziej elastyczny i bardziej dymił kąt wtrysku i dawka ustawione takie same na AFN i ASV. Na pompie 10 na wtryskach od AFN przy spokojnej jeździe max 100km/h spalił mi 4.9 a na tej samej trasie na ASV 5.1litra.
Wiadomo nie od dziś że z tych wtrysków z ASV da się uzyskać większa moc i nm a po zrobieniu hybryd na 0.216 lub 0.230 wychodzi rakieta tylko przy 0.230 to min pompa 11.
Wiadomo nie od dziś że z tych wtrysków z ASV da się uzyskać większa moc i nm a po zrobieniu hybryd na 0.216 lub 0.230 wychodzi rakieta tylko przy 0.230 to min pompa 11.
kostrz pisze:rysiek19m powiem tak miałem wtryski od AFN 0.205 190/300bar i krótko bo 1 dzień od ASV 0.205 220/300bar i powiem tak jak dla mnie silnik ciszej się zachowywał na tych od AFN a różnica w osiągach była mała powiem tak na tych od ASV od dołu był bardziej elastyczny i bardziej dymił kąt wtrysku i dawka ustawione takie same na AFN i ASV. Na pompie 10 na wtryskach od AFN przy spokojnej jeździe max 100km/h spalił mi 4.9 a na tej samej trasie na ASV 5.1litra.
Wiadomo nie od dziś że z tych wtrysków z ASV da się uzyskać większa moc i nm a po zrobieniu hybryd na 0.216 lub 0.230 wychodzi rakieta tylko przy 0.230 to min pompa 11.
a co byś powiedział na te od 2,5 tdi AEL ,czy nie były by między AFN 0,205 a hybrydą 0,216.
rysiek19m powiem tak wtryski od A6 2.5tdi 140PS AEL mają końcówki DSLA150P502 i ciśnieniu 190/300bar wg. wiedzy mojego kolegi który pracuje od 12 lat w bosch serwis zajmujący się wtryskami i pompami sprawdził i powiedział że to są wtryski z końcówkami o otworkach na które mówią 0.216 a nie 0.210 jak niektórzy twierdzą podawałem odnośnik do strony.
Wtryski od AEL są naprawdę niezłe jak dla mnie odczuwalnie na nich zetorek lepiej się sprawuje zbiera niż na ASV ja u siebie mam odpowiednik wtrysków z AEL ale z volvo s80 2.5td
Hybrydy najczęściej się robi na obsadach wtryskiwaczy o ciśnieniu 220/300bar i końcówkach tzw. 0.216 i 0.230
Wtryski od AEL są naprawdę niezłe jak dla mnie odczuwalnie na nich zetorek lepiej się sprawuje zbiera niż na ASV ja u siebie mam odpowiednik wtrysków z AEL ale z volvo s80 2.5td
Hybrydy najczęściej się robi na obsadach wtryskiwaczy o ciśnieniu 220/300bar i końcówkach tzw. 0.216 i 0.230
Vision nie wiem nic na temat wtrysków ze Sprintera 2.9 z końcówkami DSLA 148P591 musiałbym się skontaktować z kolega może on coś by wiedział jakie ma otworki czytałem ze maja ciśnienie wtrysku początkowego 190-191bar i są 2 sprężynowe ale przypuszczam iż maja mniejsze otworki niż 0.205 bo pochodzą z silnika 2.9 o mocy 102KM więc o małej mocy ale mogę się mylić.
to jak byś przy okazji dowiedział się , to daj znaćkostrz pisze:a temat wtrysków ze Sprintera 2.9 z końcówkami DSLA 148P591 musiałbym się skontaktować z kolega może on coś by wiedział jakie ma otworki czytałem ze maja ciśnienie wtrysku początkowego 190-191bar i są 2 sprężynowe ale przypuszczam iż maja mniejsze otworki niż 0.205 bo pochodzą z silnika 2.9 o mocy 102KM więc o małej mocy ale mogę się mylić.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Ale w czym tkwi twój problem :?: czy pasują :?: Oczywiście że pasują,nie wiem po co ci akurat z ASV ,w zupełnosci wystarczą od AFN 190/300 .Nie modzony komp i tak nie poda więcej paliwa i nawet jak założysz 230 tki to na nie wiele się to zda ,bez podlania paliwem w mapkach wtrysku zbytniej róznicy nie będzieMiseeek pisze:Witam wszystkich mam małe pytanko troche sie powturze bo juz zwiedziłem wiele postów ale wsumie mam zamet chodzi mi o wstawienie wtrysków ASV 22O/3OO BAR do Audiczki 80 TDI tylko niewiem z jakiego wozidła sa ne znalazłem :shock: