Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.6/1.9 TD] Modyfikacje - jak podniesc moc - foto

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
junglist
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 01 paź 2007, 03:06
Lokalizacja: Łódź

[AAZ b4] IC z TDI...

Post autor: junglist » 27 mar 2009, 17:49

stałem się posiadaczem IC:

Niestety nie posiadam w zestawie rurek...

Zastanawiam sie nad tym czy bardziej opłaca mi się szukać oryginalnych rurek po szrotach... czy może da się taniej dorobić dolocik z "czegoś"??

Druga sprawa to FILTR POWIETRZA...
Po kupnie auta nie miałem osłony prawej lampy w związku z czym powietrze nie jest kierowane do filtra "tunelem" obok chłodnicy

W związku z tym:
-lepiej dorobić tunel do standardowego filtra
CZY
-założyć stożek lub inny filtr...
Ostatnio zmieniony 24 lut 2011, 16:21 przez junglist, łącznie zmieniany 1 raz.

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 28 mar 2009, 10:53

jeśli chodzi o dolot to proponuje zakupić cienkościenną rurkę śr. zew. ok 50mm (najlepiej kwasówkę) a na łączenia dać węże gumowe zakupione w sklepie z częściami do maszyn rolniczych (dostępne wszystkiego rodzaju, tzn. proste kątowe.. jakie potrzeba) cena niewielka a długość zawsze można dobrać ostrym nożykiem <ok>

jeśli chodzi o oryginalne węże to połączenie turbo-IC nie jest takie proste bo wylot z turbiny masz do góry a w TDI jest do dołu także musiałbyś przekręcić obudowę strony zimnej turbiny ;-)

Awatar użytkownika
junglist
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 01 paź 2007, 03:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: junglist » 28 mar 2009, 21:15

junglist pisze:Druga sprawa to FILTR POWIETRZA...
Po kupnie auta nie miałem osłony prawej lampy w związku z czym powietrze nie jest kierowane do filtra "tunelem" obok chłodnicy

W związku z tym:
-lepiej dorobić tunel do standardowego filtra
CZY
-założyć stożek lub inny filtr...
Ktoś może ma jakieś SUGESTIE ??? :-/ :-/

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 29 mar 2009, 10:10

jak ci to przeszkadza to kup ori na szrocie, ale wg mnie nie ma to wiekszego znaczenia czy ten tunel jest czy nie, i tak turbina bedzie ci wciagac LUFT przez filtr z ta kierowniczka jak i bez niej

Awatar użytkownika
dubbler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 666
Rejestracja: 02 mar 2008, 12:30
Lokalizacja: LU / RBI
Kontakt:

Post autor: dubbler » 02 kwie 2009, 14:28

Przeczytałem cały wątek. Wraz z uszczelnieniem kolektora dolotowego i wylotowego chciałbym zrobić parę innych rzeczy
Obrazek Obrazek
Są to zdjęcia mojej turbinki, małe K03, gdzie tu się ustawia ciśnienie, tylko tą sztangą? w którą stronę? Czy jest jakaś śrubka na imbus? i gdzie wpiąć się z MBC

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 02 kwie 2009, 14:37

poprzez skracanie sztangi, bedzie osiagac wieksze cisnienie. Srubka na imbus jest w k14 i bodajze w k24. A mbc chyba sie wpina w waz ktory laczy gruszke nadcisnieniowa ze zrodlem cisnienia czyli muszla <ok>

slawek88yo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: slawek88yo » 07 cze 2009, 15:49

widzę ze zastój w temacie :P:P

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 07 cze 2009, 16:04

zbieranie waluty na dalsze mody <ok>

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 29 cze 2009, 17:13

... Coś się ruszyło u was Panowie :?;
Bo u mnie nadal zbieranie części :D

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 29 cze 2009, 18:32

grinch pisze:Coś się ruszyło u was Panowie :?;
po wolu ale cały czas pompa 10mm na pokładzie , nowy serce na przeszczep czeka i takie tam ;-)

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 29 cze 2009, 19:08

Vision pisze:i takie tam ;-)
Skubany coś planuje ale nie chce się pochwalić :-P

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 30 cze 2009, 18:51

zapewne bedzie mu maszyna taka moc robic <yes>

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 30 cze 2009, 22:27

mrozoo pisze:zapewne bedzie mu maszyna taka moc robic <yes>
No ostro. Ciekawe czy przy tym Nm wzmacniał duł. Bo turbo VNT i takim momencie pękały podpory wałów.

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 30 cze 2009, 22:34

Labiel pisze:
mrozoo pisze:zapewne bedzie mu maszyna taka moc robic <yes>
No ostro. Ciekawe czy przy tym Nm wzmacniał duł. Bo turbo VNT i takim momencie pękały podpory wałów.
seria 1.6td wytrzymuje 300nm moze ciut wiecej, zauwaz ze koles nie cisnie z tego 1.6 niutkow tylko PS'y :mrgreen:

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 01 lip 2009, 20:40

motywuj mrozoo, <piwo>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl