Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ALL] Swap na 1Z.

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 15 lip 2009, 17:12

profi robota <piwo>

slawek88yo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: slawek88yo » 15 lip 2009, 17:29

no i jak maszyna chodzi jak się silnik sprawuje na mechanicznej pompie ??

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 15 lip 2009, 17:37

mrozoo pisze:profi robota <piwo>
dzięki kolego <piwo> , bo $$$ i pracy to trochę pochłonęło i to nie koniec ;-)
slawek88yo pisze:no i jak maszyna chodzi jak się silnik sprawuje na mechanicznej pompie ??
zapala od kopka i cisza , jazda reweli nie ma w porównaniu z poprzednikiem który zamiatał na 10mm i VNT ale jedzie i nie ostatni :mrgreen: , pompa to 11mm do zmodzenia bo ma usterkę i jedzie na statycznym ustawieniu

slawek88yo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: slawek88yo » 15 lip 2009, 20:36

przyspieszenie mierzone i v max.. oprócz ze pompa 11mm to było coś koło niej robione jeszcze ???

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 16 lip 2009, 19:36

slawek88yo pisze:przyspieszenie mierzone i v max.. oprócz ze pompa 11mm to było coś koło niej robione jeszcze ???
a jak ci się wydaje

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 16 lip 2009, 22:30

to teraz fura bedzie brykac <ok> moj pasek tez bryka tylko ze na ori pompie tylko fala jest od tdi bo przy seryjnym sprzegle nie poszaleje ale dobrze wymiata jak na ori pompie nie mierzylem ile ma do setki ale zrobi sie pomiar <ok>

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 17 lip 2009, 17:09

karol121 pisze:to teraz fura bedzie brykac <ok>
jak czas i $$ pozwolą to plan jest taki że ma lepiej brykać od poprzednika , i spalanie ma być podobne ;-)
karol121 pisze:ale dobrze wymiata jak na ori pompie nie mierzylem ile ma do setki ale zrobi sie pomiar <ok>
poka i mierz i jak z zużyciem ON , bo ja dopiero przejechałem 150 km , ty masz sama fale z TDI ? ona sama nie p&p ;-)

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 18 lip 2009, 08:22

Vision pisze:ty masz sama fale z TDI ? ona sama nie p&p
tak w pompie od td zmienilem tylko fale od tdi wiem ze nie jest p&p dlatego trzeba bylo troche powiekszyc to wciecie na tlokorozdzielaczu w ktore wchodzi klin z fali :mrgreen:

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 18 lip 2009, 21:48

karol121 pisze:bylo troche powiekszyc to wciecie na tlokorozdzielaczu w ktore wchodzi klin z fali :mrgreen:
wiem o co kaman , a ja znalazłem parę zabłąkanych koni ze stada :mrgreen:
karol121 a jak ON , bo na tym tłoczku powinien być mega oszczędny , i ile ładuje ci torbo :?:

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 19 lip 2009, 15:07

Vision pisze:karol121 a jak ON , bo na tym tłoczku powinien być mega oszczędny , i ile ładuje ci torbo
nie mierzylem spalania ale przy mojej jezdzie nie wiem czy jest oszczedny a turbo laduje do 1bara, musze jeszcze zamontowac IC

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 19 lip 2009, 20:34

karol121 pisze:nie mierzylem spalania ale przy mojej jezdzie nie wiem czy jest oszczedny a turbo laduje do 1bara, musze jeszcze zamontowac IC
jaki czas do 100 bo u mnie na razie dorównuje TD , i muszę składać nową pompę więc korzystając z okazji ogłoszę że kupie pompę AAZ/ABL z kołem pasowym , może być zatarty tłoczek /rozszczelniona ale cała

Awatar użytkownika
bieniek1984
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 446
Rejestracja: 07 lip 2007, 14:49
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: bieniek1984 » 17 sie 2009, 22:47

Jak kupiłem właśnie 1,9 TDI 1Z który w serii miał 2,8 benz :) tylko nie wiem jak z rejstracją będzie bo nie ma zmianki w karcie pojazdu że inny silnik jest a dowód rejstracyjny jest normalnie 1,9 TDI po VIN code wyskakuje normlanie jako 2,8.
Jutro zaczynam prces rejstracji mam nadzieje że nikt nie zrobi problemów. Auto już było normalnie od 3 lat tak zrobione i jedziło po Polsce.

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 18 sie 2009, 06:28

bieniek1984 pisze:Jak kupiłem właśnie 1,9 TDI 1Z który w serii miał 2,8 benz :) tylko nie wiem jak z rejstracją będzie bo nie ma zmianki w karcie pojazdu że inny silnik jest a dowód rejstracyjny jest normalnie 1,9 TDI po VIN code wyskakuje normlanie jako 2,8.
Jutro zaczynam prces rejstracji mam nadzieje że nikt nie zrobi problemów. Auto już było normalnie od 3 lat tak zrobione i jedziło po Polsce.
B4 kupiłeś , po zmianie motoru vin nie zmienia , a w dowodzie jaka pojemność jak 2.8 to morze być problem przy zmianie na 1.9 bo kwity na silnik wymagają i na przegląd musisz i tam zmiana

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl