[1.9 TDI 1z] Migająca kontrolka oleju- FINAŁ ???
[1.9 TDI 1z] Migająca kontrolka oleju- FINAŁ ???
Witam
Mam problem z moim 1.9TDI 1z 94'. Mruga i piszczy mi kontrolka oleju powyżej 2tys. obr na 5 biegu przy 100-110km/h. Zdarza się to dosyć często, ale nie zawsze. Nigdy na postoju niezależnie od temp silnika. Auto pali na dotyk, dobrze ciągnie, 0 problemów, chodzi równo itd Pojechałem przed chwila na pomiar ciśnienia oleju-załamałem się. Przy 70stopniach było 1,5bara, wraz ze wzrostem temp ciśnienie było coraz mniejsze i tak przy 90stopniach wynosiło 0,9bara. Dlaczego? Za co się zabrać? Pompa oleju?-oby. Proponują na początek ściągnięcie miski olejowej i sprawdzenie stanu panewki. Co o tym sadzicie? Nie znam się na tym, wiem jedynie ze czekają mnie poważne wydatki ;/
Mam problem z moim 1.9TDI 1z 94'. Mruga i piszczy mi kontrolka oleju powyżej 2tys. obr na 5 biegu przy 100-110km/h. Zdarza się to dosyć często, ale nie zawsze. Nigdy na postoju niezależnie od temp silnika. Auto pali na dotyk, dobrze ciągnie, 0 problemów, chodzi równo itd Pojechałem przed chwila na pomiar ciśnienia oleju-załamałem się. Przy 70stopniach było 1,5bara, wraz ze wzrostem temp ciśnienie było coraz mniejsze i tak przy 90stopniach wynosiło 0,9bara. Dlaczego? Za co się zabrać? Pompa oleju?-oby. Proponują na początek ściągnięcie miski olejowej i sprawdzenie stanu panewki. Co o tym sadzicie? Nie znam się na tym, wiem jedynie ze czekają mnie poważne wydatki ;/
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2009, 12:48 przez abruzi, łącznie zmieniany 5 razy.
Czujnik niskiego ciśnienia i brzęczyk działa prawidłowo załączając się przy takim ciśnieniu .Co do przyczyn to może masz jakiś kiepski olej?Jeżeli jesteś pewny oleju to faktycznie pozostaje sprawdzenie panewek .Z tego co mi wiadomo to częstą przyczyną słabego ciśnienia oleju jest panewka na wałku pośrednim.abruzi pisze:Przy nagrzanym silniku 90stopni 0,9bara.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro