[All] Rezanie lamp soczewkowych
Nie nie do obudowy lampy absolutnie sie tego nie mocuje tylko do odblysnika a wlasciwie do scianki wyrezanej z odblysnika, wtedy masz normalnie regulacje w lampie.
Ostatnio zmieniony 06 lis 2012, 23:37 przez Słonik, łącznie zmieniany 1 raz.
- shellah
- Forum Audi 80
- Posty: 3081
- Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
- Imię: Artur
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe
- Silnik: 2.8 AAH+lpg
- Lokalizacja: Reading UK
z soczewkami mam dylemat bo nie wiem czy te co mam wkładać czy kupić większe :mrgreen:
to wszystko oznacza że bede musiał odpiąć wtyczki silniczków regulacji by mi ktoś przypadkiem nie bawił sie nimi i mi nie spalił bo regulacji raczej nie da sie dorezać
Ok jak juz będzie wsio na półce i trochę czasu to będe uderzał co i jak
to wszystko oznacza że bede musiał odpiąć wtyczki silniczków regulacji by mi ktoś przypadkiem nie bawił sie nimi i mi nie spalił bo regulacji raczej nie da sie dorezać
Ok jak juz będzie wsio na półce i trochę czasu to będe uderzał co i jak
Ostatnio zmieniony 06 lis 2012, 23:37 przez shellah, łącznie zmieniany 1 raz.
Po co :?: Przeciez ci pisalem ze jesli soczewke przymocujesz do odblysnika rezajac go odpowiednio to wtedy masz normalnie regulacje bo silniczek steruje odblysnikiem do ktorego przymocowana jest soczewka wiec i soczewka.shellah pisze:to wszystko oznacza że bede musiał odpiąć wtyczki silniczków regulacji by mi ktoś przypadkiem nie bawił sie nimi i mi nie spalił bo regulacji raczej nie da sie dorezać
ech.... slabo szukasz musi byc przeciez pamietam ze przekladalem i wrzucalem zdjecia co i jak
Prosze bardzo <ok> na zdjeciu pokazana jest kostka po przelozeniu zółtego przewodu po przekatnej kostki, jak wyjmiesz swoja zobaczysz roznice. Trzeba odpiac zabezpieczenie trzymajace piny w kostce i przelozyc pin, to wszystko.
Ta kostka jest podpieta pod pajak po stronie wlacznika kierunkowskazow, co prawda ciasno tam ale da sie ja wypiac bez zdejmowania kierownicy i pajaka, bynajmniej mi sie udalo.
Pozdrawiam .
Prosze bardzo <ok> na zdjeciu pokazana jest kostka po przelozeniu zółtego przewodu po przekatnej kostki, jak wyjmiesz swoja zobaczysz roznice. Trzeba odpiac zabezpieczenie trzymajace piny w kostce i przelozyc pin, to wszystko.
Ta kostka jest podpieta pod pajak po stronie wlacznika kierunkowskazow, co prawda ciasno tam ale da sie ja wypiac bez zdejmowania kierownicy i pajaka, bynajmniej mi sie udalo.
Pozdrawiam .
Nie ma okreslonego wzoru pleksy tej do ktorej sie przykreca soczewke, zewnetrzny ksztalt to wiadomo ksztalt otworu ktory musisz zalatac po odcieciu odblysnika w lampie, natomiast ksztalt otworu na soczweke zalezny jest od ksztaltu soczewki, ja mialem szeroko rozstawione otwory na srubki wiec moglem luzno spasowac soczewke z otworem, natomiast w tych soczewkach kltore pokazales mocowania sa blisko stelaza soczewki wiec otwor musi byc ciasniejszy i dokladniejszy, tak jak napisalem .
... No i tak mam ja zrobioneSłonik pisze:Nie ma okreslonego wzoru pleksy tej do ktorej sie przykreca soczewke, zewnetrzny ksztalt to wiadomo ksztalt otworu ktory musisz zalatac po odcieciu odblysnika w lampie, natomiast ksztalt otworu na soczweke zalezny jest od ksztaltu soczewki, ja mialem szeroko rozstawione otwory na srubki wiec moglem luzno spasowac soczewke z otworem, natomiast w tych soczewkach kltore pokazales mocowania sa blisko stelaza soczewki wiec otwor musi byc ciasniejszy i dokladniejszy, tak jak napisalem .
A kto patrzy na foto to nawet nie wie że to były soczewki robione
Jedynie można to zauważyć jak się na live z bliska ogląda 8-)
... I soczewki są są