[All] Rezanie lamp soczewkowych
Jak szukasz to uwazaj na angliki... Naciolem sie kiedys jak rozbilem swoja lampe. Jak juz zalozylem lampe to myslalem ze udusze tego goscia z allegro, ale bylo juz po pozytywie wiec sprawa zamknieta. Wymiana samego klosza wtedy nic nie da, jeszcze odblysnik trzeba dac z wersji europejskiej. I lacznie Cie to wyjdzie drozej. Dlatego lepiej dac 400 za lampe niz 300 i szukac klosza i odblysnika. Klosz dorwalem od Meir'a a odblysnik od kumpla z roboty.
Ostatnio zmieniony 14 paź 2009, 12:12 przez flgmnft, łącznie zmieniany 1 raz.
hej witam mam pytanie.Niewiem czy ono już było ale spytam.Czy mając zwykłe lampy z b4 94 rok,da sie normalnie założyć soczewke tzn.Zdejmuje klosz mocuje soczewke do odbłyśnika (samą bez gniazda na żarówke),zakładam klosz spowrotem i gotowe ,czy bedzie to działać? Jestem zielony z jakich kolwiek przerubek wiec dlatego pytam. Dlatego prosze o porade z góry dzieki.
nie musimy koniecznie kupować soczewki pod bixenon. Wiadomo tak jest najlepiej ale wiąże się to z kosztami. Do lamp zespolonych B4 można kupić soczewki pochodzące z mercedesa W211 (link)http://moto.allegro.pl/item856967034_la ... dzona.html Ja kupiłem dwie uszkodzone lampy z tego modelu z dobrą soczewką w kwocie 150zł + zestaw xenon, trochę piwka do rezania i w sumie za 400zł mam soczewkowe lampy. Jaki jest plus tych soczewek? dają większe światło bo mają średnicę 8cm (ori są mniejsze) no i mają już fajne dekory soczewek. Efekt jest super. Swiatła drogowe? Po przełożeniu pewnego magicznego kabelka w pająku soczewki nie będą gasły po przełączeniu na drogowe. Ma się wtedy super światełka.
Niespotykany efekt. Dobry magik! Ogólnie ciekawy teraz jestem jak wyglądałaby lampa ori z soczekwką w B4 np u mnie z wypolerowanym kloszem. Mam już zenka w sozewce, więc mógłbym to jakoś przepolerować w sumie...GSF pisze:Znajomy w 100 miał zrobione cos takiego
[url=http://images36.fotosik.pl/131/05bc60a02e612168m.jpg]Obrazek[/URL]