[B4 All] Zabezpieczenie antykorozyjne
[B4 All] Zabezpieczenie antykorozyjne
Zastanawialiście się czy warto oddać samochód do firmy zajmującej się zabezpieczeniem antykorozyjnym? Ile to kosztuje i czy jest skuteczne (na jak długo)
Mój samochód do tej pory nie widział soli, chce nim dłużej pojeździć i zastanawiam się nad takim rozwiązaniem.
Mój samochód do tej pory nie widział soli, chce nim dłużej pojeździć i zastanawiam się nad takim rozwiązaniem.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Nie bardzo kumam na czym to zabezpieczenie miałby polegać. Czy chodzi co o zrobienie konserwacji podwozia :?: Jeśli tak to na pewno nie zaszkodzi. Po latach użytkowania tu i ówdzie oryginalna konserwacja mogła się już wytrzeć bądź odparzyć - znam to z własnego doświadczenia. Ale szczerze to nie widziałem jeszcze 80tki która miałaby przegnitą podłogę.
- goldi j51
- Forum Audi 80
- Posty: 3625
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
- Imię: Robert
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Dokładnie też nie widziałem 80 tki z zgnitą podłogą ja swoją raz zakonserwowałem samemuLabiel pisze:Nie bardzo kumam na czym to zabezpieczenie miałby polegać. Czy chodzi co o zrobienie konserwacji podwozia :?: Jeśli tak to na pewno nie zaszkodzi. Po latach użytkowania tu i ówdzie oryginalna konserwacja mogła się już wytrzeć bądź odparzyć - znam to z własnego doświadczenia. Ale szczerze to nie widziałem jeszcze 80tki która miałaby przegnitą podłogę.
ale nie potrzebnie mimo wieku jest wszystko zdrowe łacznie z blacharką bo jest ocynkowana cała :mrgreen:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
80tki już tak mają. Zresztą nie tylko one bo w A4 minimalne ślady rdzy też tam miałem. Pod osłonami fabryka nie dawała konserwacji a z racji że w tym miejscu blacha nagrzewa się od wydechu to rdza pojawia się znacznie szybciej. W B3 też tam miałem ogniska rdzy - ale oczywiście do przegnicia blachy brakowało jeszcze z jedno stulecie.romeo pisze:ostatnio jak odkrecałem osłone nad wydechem zauwarzyłem ogniska korozji
- zawodnik88
- Forum Audi 80
- Posty: 244
- Rejestracja: 24 lip 2008, 21:52
- Lokalizacja: Dąbrowa górnicza
A w mojej b3 mam w paru miejscach małe pecherzyki rdzy ba nadwoziu . Na drzwiach małe pęcherzyki , przy listwie na dachu i na błotniku jezdze juz z tym z 2 lata i nic dalej sie nie rozprzestrzenia ale dodam ze całe auto było sprawdzane miernikiem grubosci lakieru i potwierdziło sie że samochód nie był malowany,bity itp . Więc dlaczego pojawiły sie ogniska pod lakierem ? A i jeszcze po otwarciu drzwi przy zgrzewach są pecherzyki . Wydaje mi się że powodem tego są jakies fabryczne niedoskonałosci zabezpieczenia antykorozyjnego.
Zabezpieczenie
Wydaje mi się że warto zabezpieczyć samochód jakimś barankiem czy jak oni to nazywają. Tylko nie wiem ile sobie za to krzyczą. Samemu to trochę czasochłonna praca a i tak może być złe zrobiona. Podobno trzeba bardzo dokładnie wyczyścić podwozie co nie jest jakie proste. Nikt z Was nie robił tego na progi itp. ?
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Ja już to wszystko przerabiałem. B3 robiłem konserwacje całej podłogi plus oczywiście później nadkola. Odnawiałem też progi barankiem. W B5 również robiłem konserwę całej podłogi. Nie jest to jakaś trudna filozofia, aczkolwiek nieco pracochłonna. Jak ktoś ma jakiś kompresor to spokojnie można to zrobić sobie samemu.peryt pisze:Nikt z Was nie robił tego na progi itp. ?
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- bieniek1984
- Forum Audi 80
- Posty: 446
- Rejestracja: 07 lip 2007, 14:49
- Lokalizacja: Elbląg
Dokładnie ja też miałe już kilka samochodów Bollem konserwowanym i uważam że jest ok. Cena nie wysoka ok 20-25zł jak dobrze pamiętam. Pędzlem się samruje i jest ok. Ja przed konserwacją zdjąłem wszytkie plastiki z nadkoli i na hydropresa pojechałem na 6-7 min i wszytko konkretnie umyłem. Tylko że to robiłem jak było ciepło. A jak Audi nie było bite czy przytarte to nie powinno rdzewieć moje B3 miało 20 lat i nic, zero żadnego bąbelka nic.