zachowuje sie on dość dziwnie. Bo ile bym nie nalał to baku to pokazuje mi co innego - na zatankowaniu ok 20 L diesla pokazuje mi 1/4 baku po czym, po przejechaniu kilku set metrów już rezerwę (pierwsza czerwona kreska) a czasem tak bywa ze często bywa ze najczęściej rest rezerwa lub


czy to jest związane z pływakiem ? czy zimne luty licznika (mam UN4) i tu kolejne pytanie czy da sie go wogule rozebrać - aby mu "przylutować" bo on jest ponoć nierozbieralny?
czytałem post o ustawianiu rezerwy ale sądzę ze to będzie robota na sam koniec (po ewentualnych "przylutowaniu" )
ale mam tez pomysł a raczej pytanie. Czy można ostawić rezerwę, wtedy gdy ropa w autku się skończy i silnik zgaśnie (raz miałem taką przygodę) po zatrzymaniu ustawiłbym wskazówkę na ostatnią z rezerwy ? co Wy na to? pomysł warty zachodu?
Proszę o opnie i komentarze
pozdr