Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

[B4 TDI 1Z] EGR???

ODPOWIEDZ
benekk25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 07 gru 2009, 20:41
Lokalizacja: Busko-Zdr.--Jaworzno

[B4 TDI 1Z] EGR???

Post autor: benekk25 » 08 gru 2009, 14:39

panowie czy jest to mozliwe ze po zaślepieniu EGR-a auto straciło moc?

Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 08 gru 2009, 15:43

nie

Awatar użytkownika
krzyzak2211
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 55
Rejestracja: 23 sty 2009, 21:47
Lokalizacja: Malbork

Post autor: krzyzak2211 » 08 gru 2009, 16:57

EGR nie ma nic do mocy auta. Sprawdź jednak połączenia wężyków n75 i węży turbina-dolot-IC.

benekk25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 07 gru 2009, 20:41
Lokalizacja: Busko-Zdr.--Jaworzno

Post autor: benekk25 » 08 gru 2009, 17:42

no własnie tez tak myslałem ale po zaslepieniu tak jakby stracił!chyba ze którys przewód od interkulera pękł bo sprawdzałem ostatnio czy niema w nim oleju!

[ Dodano: 2009-12-08, 17:43 ]
a te węzyki od n75 powinny byc tak jak były przed zaslepieniem erg?czy one jeszcze jakąs funkcje spełniają?

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 08 gru 2009, 22:23

jeśli pękła by ci rura od intercoolera to słyszał byś syczenie podczas dodawania gazu.łatwo to sprawdzić niech ktoś dodaje gazu a ty szukaj nieszczelności.co do przewodów N75 to nie maja nic wspólnego z zaślepieniem EGR i nie trzeba ich w ogóle ruszać...

Awatar użytkownika
dubbler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 666
Rejestracja: 02 mar 2008, 12:30
Lokalizacja: LU / RBI
Kontakt:

Post autor: dubbler » 09 gru 2009, 07:59

a może kolega źle skręcił przewody i łapie lewe powietrze

januszbin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 407
Rejestracja: 21 wrz 2009, 11:27
Lokalizacja: LWL

Post autor: januszbin » 09 gru 2009, 08:05

EGR-em steruje N18 a nie N75....szukaj przyczyny w innym miejscu....

Awatar użytkownika
krzyzak2211
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 55
Rejestracja: 23 sty 2009, 21:47
Lokalizacja: Malbork

Post autor: krzyzak2211 » 09 gru 2009, 10:31

januszbin,
januszbin pisze:EGR-em steruje N18 a nie N75....szukaj przyczyny w innym miejscu....
zgodę się z tym jednakże n75 po zaślepieniu "EGR-a" spełniać musi swoje zadanie a n18 po zaślepieniu egr-a możesz wywalić bo jest niepotrzebny.

Awatar użytkownika
kostrz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 365
Rejestracja: 06 maja 2009, 09:51
Lokalizacja: Parczew

Re: [B4 TDI 1Z] EGR???

Post autor: kostrz » 09 gru 2009, 10:57

benekk25 pisze:panowie czy jest to mozliwe ze po zaślepieniu EGR-a auto straciło moc?
podstawowe pytanie w którym miejscu zaślepiłeś egr bo to istotna sprawa powinno być dla pewności min w 2 miejscach jak tu https://audi80.pl/b4-1z-rezanie-zasl ... hlight=egr i na tej żebrowanej rurce od kolektora wydechowego do zaworu egr tylko zaślepka-blaszka powinna być pomiedzu kolektorem wydechowym a ta żebrowana rurka na linku zamiast uszczelki blaszka oznaczone 4 http://figurel.w.interia.pl/EGR.jpg

benekk25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 07 gru 2009, 20:41
Lokalizacja: Busko-Zdr.--Jaworzno

Post autor: benekk25 » 09 gru 2009, 14:53

no zaślepiłem go na dole przy kolektorze wydechowym jak sie zaczyna ta rurka i u góry jak rurka sie łączy z egr-em

Awatar użytkownika
kostrz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 365
Rejestracja: 06 maja 2009, 09:51
Lokalizacja: Parczew

Post autor: kostrz » 09 gru 2009, 14:58

benekk25 pisze:no zaślepiłem go na dole przy kolektorze wydechowym jak sie zaczyna ta rurka i u góry jak rurka sie łączy z egr-em
na górze musi być tak zaślepiony http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... d14c4.html zdjęcie z tematu Solskier może się nie obrazi, bo jeśli benekk25 masz inaczej to w przypadku uszkodzenia zaworu egr będzie upuszczał nim ciśnienie jak nie masz tak jak na tym co teraz podałem zdjęciu to zrób właśnie tak :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 09 gru 2009, 15:05 przez kostrz, łącznie zmieniany 2 razy.

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 09 gru 2009, 15:00

a powinieneś zaślepić u góry tam gdzie EGR łączy się z kolektorem ssącym <ok> bo tak to zatkałeś tylko tą rurkę a to czy z jednej strony czy z dwóch to ma małe znaczenie bo i tak nie ma przepływu ;-)

benekk25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 07 gru 2009, 20:41
Lokalizacja: Busko-Zdr.--Jaworzno

Post autor: benekk25 » 09 gru 2009, 15:30

tap panowie teraz rozumiem zaraz bede musiał jechac tą blaszke poprostu przekrecic i bedzie ok!dzieki wszystkim

Awatar użytkownika
kostrz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 365
Rejestracja: 06 maja 2009, 09:51
Lokalizacja: Parczew

Post autor: kostrz » 09 gru 2009, 17:18

benekk25 pisze:tap panowie teraz rozumiem zaraz bede musiał jechac tą blaszke poprostu przekrecic i bedzie ok!dzieki wszystkim
Tylko napisz czy pomogło bo jeśli nie to trzeba będzie szukać innej przyczyny.

Powodzenia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl