Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 TDI 1Z] EGR???

ODPOWIEDZ
benekk25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 07 gru 2009, 20:41
Lokalizacja: Busko-Zdr.--Jaworzno

[B4 TDI 1Z] EGR???

Post autor: benekk25 » 08 gru 2009, 14:39

panowie czy jest to mozliwe ze po zaślepieniu EGR-a auto straciło moc?

Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 08 gru 2009, 15:43

nie

Awatar użytkownika
krzyzak2211
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 55
Rejestracja: 23 sty 2009, 21:47
Lokalizacja: Malbork

Post autor: krzyzak2211 » 08 gru 2009, 16:57

EGR nie ma nic do mocy auta. Sprawdź jednak połączenia wężyków n75 i węży turbina-dolot-IC.

benekk25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 07 gru 2009, 20:41
Lokalizacja: Busko-Zdr.--Jaworzno

Post autor: benekk25 » 08 gru 2009, 17:42

no własnie tez tak myslałem ale po zaslepieniu tak jakby stracił!chyba ze którys przewód od interkulera pękł bo sprawdzałem ostatnio czy niema w nim oleju!

[ Dodano: 2009-12-08, 17:43 ]
a te węzyki od n75 powinny byc tak jak były przed zaslepieniem erg?czy one jeszcze jakąs funkcje spełniają?

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 08 gru 2009, 22:23

jeśli pękła by ci rura od intercoolera to słyszał byś syczenie podczas dodawania gazu.łatwo to sprawdzić niech ktoś dodaje gazu a ty szukaj nieszczelności.co do przewodów N75 to nie maja nic wspólnego z zaślepieniem EGR i nie trzeba ich w ogóle ruszać...

Awatar użytkownika
dubbler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 666
Rejestracja: 02 mar 2008, 12:30
Lokalizacja: LU / RBI
Kontakt:

Post autor: dubbler » 09 gru 2009, 07:59

a może kolega źle skręcił przewody i łapie lewe powietrze

januszbin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 407
Rejestracja: 21 wrz 2009, 11:27
Lokalizacja: LWL

Post autor: januszbin » 09 gru 2009, 08:05

EGR-em steruje N18 a nie N75....szukaj przyczyny w innym miejscu....

Awatar użytkownika
krzyzak2211
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 55
Rejestracja: 23 sty 2009, 21:47
Lokalizacja: Malbork

Post autor: krzyzak2211 » 09 gru 2009, 10:31

januszbin,
januszbin pisze:EGR-em steruje N18 a nie N75....szukaj przyczyny w innym miejscu....
zgodę się z tym jednakże n75 po zaślepieniu "EGR-a" spełniać musi swoje zadanie a n18 po zaślepieniu egr-a możesz wywalić bo jest niepotrzebny.

Awatar użytkownika
kostrz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 365
Rejestracja: 06 maja 2009, 09:51
Lokalizacja: Parczew

Re: [B4 TDI 1Z] EGR???

Post autor: kostrz » 09 gru 2009, 10:57

benekk25 pisze:panowie czy jest to mozliwe ze po zaślepieniu EGR-a auto straciło moc?
podstawowe pytanie w którym miejscu zaślepiłeś egr bo to istotna sprawa powinno być dla pewności min w 2 miejscach jak tu https://audi80.pl/b4-1z-rezanie-zasl ... hlight=egr i na tej żebrowanej rurce od kolektora wydechowego do zaworu egr tylko zaślepka-blaszka powinna być pomiedzu kolektorem wydechowym a ta żebrowana rurka na linku zamiast uszczelki blaszka oznaczone 4 http://figurel.w.interia.pl/EGR.jpg

benekk25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 07 gru 2009, 20:41
Lokalizacja: Busko-Zdr.--Jaworzno

Post autor: benekk25 » 09 gru 2009, 14:53

no zaślepiłem go na dole przy kolektorze wydechowym jak sie zaczyna ta rurka i u góry jak rurka sie łączy z egr-em

Awatar użytkownika
kostrz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 365
Rejestracja: 06 maja 2009, 09:51
Lokalizacja: Parczew

Post autor: kostrz » 09 gru 2009, 14:58

benekk25 pisze:no zaślepiłem go na dole przy kolektorze wydechowym jak sie zaczyna ta rurka i u góry jak rurka sie łączy z egr-em
na górze musi być tak zaślepiony http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... d14c4.html zdjęcie z tematu Solskier może się nie obrazi, bo jeśli benekk25 masz inaczej to w przypadku uszkodzenia zaworu egr będzie upuszczał nim ciśnienie jak nie masz tak jak na tym co teraz podałem zdjęciu to zrób właśnie tak :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 09 gru 2009, 15:05 przez kostrz, łącznie zmieniany 2 razy.

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 09 gru 2009, 15:00

a powinieneś zaślepić u góry tam gdzie EGR łączy się z kolektorem ssącym <ok> bo tak to zatkałeś tylko tą rurkę a to czy z jednej strony czy z dwóch to ma małe znaczenie bo i tak nie ma przepływu ;-)

benekk25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 91
Rejestracja: 07 gru 2009, 20:41
Lokalizacja: Busko-Zdr.--Jaworzno

Post autor: benekk25 » 09 gru 2009, 15:30

tap panowie teraz rozumiem zaraz bede musiał jechac tą blaszke poprostu przekrecic i bedzie ok!dzieki wszystkim

Awatar użytkownika
kostrz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 365
Rejestracja: 06 maja 2009, 09:51
Lokalizacja: Parczew

Post autor: kostrz » 09 gru 2009, 17:18

benekk25 pisze:tap panowie teraz rozumiem zaraz bede musiał jechac tą blaszke poprostu przekrecic i bedzie ok!dzieki wszystkim
Tylko napisz czy pomogło bo jeśli nie to trzeba będzie szukać innej przyczyny.

Powodzenia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl