[b4 1.9 AAZ] Dziwne odpalanie..
[b4 1.9 AAZ] Dziwne odpalanie..
Problem polega na tym ze gdy rano próbuje go odpalić owszem łapie szybko powiedzmy ze rozrusznik chodzi jakieś 4 lub 3 sekundy ale gdy załapie zaczyna chodzić jakby nie na wszystkich cylindrach tak jak by przy maluchu zdjąć jeden przewód od świecy to zachowuje się tak samo. Oczywiście odpalam z wyciągniętym przyśpieszaczem, nie pomaga nawet 2-krotne podgrzanie świec czy tez odpalanie z wciśniętym pedałem gazu. ostatnio przy większych obrotach miałem jakieś dziwne drgania w środku samochodu założyłem oddzielny temat https://audi80.pl/19-azz-dziwne-drga ... ht=#393675
okazało sie ze przy pompie brakuje jednej śróbki
(DAJE ZDJĘCIE. TYLKO POGLĄDOWE CZERWONA STRZAŁKA ZAZNACZA W KTÓRYM MIEJSCU BRAKOWAŁO TEJ ŚRUBKI) Czy jest możliwe ze bez niej pompa mogla się delikatnie przestawić ? czy kąt wtrysku się przestawił ?po przykręceniu tej pompy w tym miejscu drgania całkowicie ustały... czy wogole to możne mieć wpływ na te dziwne odpalanie ??
Pozatym Mój silnik chodzi podobnie jak na tym filniku
Słychac takie dziwne cykanie...
okazało sie ze przy pompie brakuje jednej śróbki
(DAJE ZDJĘCIE. TYLKO POGLĄDOWE CZERWONA STRZAŁKA ZAZNACZA W KTÓRYM MIEJSCU BRAKOWAŁO TEJ ŚRUBKI) Czy jest możliwe ze bez niej pompa mogla się delikatnie przestawić ? czy kąt wtrysku się przestawił ?po przykręceniu tej pompy w tym miejscu drgania całkowicie ustały... czy wogole to możne mieć wpływ na te dziwne odpalanie ??
Pozatym Mój silnik chodzi podobnie jak na tym filniku
Słychac takie dziwne cykanie...
Polecam dokładnie sprawdzić świece żarowe, mają bardzo duże znaczenie. W moim TDI objawy były podobne: szybko łapał, odpalał na 3 tłoki nawet przy dodatniej temperaturze i pracował tak nierówno przez 10-15 sekund. Okazało się że jedna świeca była spalona a dodatkowo czapeczka pęknięta i nie łączyła. Teraz jest OK. Świece sprawdzałem pojedynczo po wykręceniu, przy 12V po 5 sekundach sprawne świece były już czerwone. Gdyby to nie pomogło można dalej sprawdzić ciśnienie sprężania (na zimnym silniku) lub też ciśnienie tłoczenia pompy. Prawda w końcu wyjdzie na jaw.
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
Wtryski bez problemu sprawdzą Ci w jakimś warsztacie gdzie zajmują się regeneracją pomp wtryskowych i wtryskiwaczy, w moich okolicach to koszt 30 do 60zł, jak będzie potrzeba to wyregulują lub wymienią końcówki za dodatkową dopłatą. Stukanie i cykanie najczęściej jest powodem uszkodzonych (zatartych) popychaczy hydraulicznych.