Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9 AAZ] Dziwne odpalanie..

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
JanekAudi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2009, 19:23
Lokalizacja: Bydgoszcz / Sierpc

[b4 1.9 AAZ] Dziwne odpalanie..

Post autor: JanekAudi » 06 sty 2010, 13:02

Problem polega na tym ze gdy rano próbuje go odpalić owszem łapie szybko powiedzmy ze rozrusznik chodzi jakieś 4 lub 3 sekundy ale gdy załapie zaczyna chodzić jakby nie na wszystkich cylindrach tak jak by przy maluchu zdjąć jeden przewód od świecy to zachowuje się tak samo. Oczywiście odpalam z wyciągniętym przyśpieszaczem, nie pomaga nawet 2-krotne podgrzanie świec czy tez odpalanie z wciśniętym pedałem gazu. ostatnio przy większych obrotach miałem jakieś dziwne drgania w środku samochodu założyłem oddzielny temat https://audi80.pl/19-azz-dziwne-drga ... ht=#393675
okazało sie ze przy pompie brakuje jednej śróbki
(DAJE ZDJĘCIE. TYLKO POGLĄDOWE CZERWONA STRZAŁKA ZAZNACZA W KTÓRYM MIEJSCU BRAKOWAŁO TEJ ŚRUBKI) Czy jest możliwe ze bez niej pompa mogla się delikatnie przestawić ? czy kąt wtrysku się przestawił ?po przykręceniu tej pompy w tym miejscu drgania całkowicie ustały... czy wogole to możne mieć wpływ na te dziwne odpalanie ?? Obrazek

Pozatym Mój silnik chodzi podobnie jak na tym filniku
Słychac takie dziwne cykanie...

Awatar użytkownika
dubbler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 666
Rejestracja: 02 mar 2008, 12:30
Lokalizacja: LU / RBI
Kontakt:

Post autor: dubbler » 06 sty 2010, 14:10

To jest pompa z BoostPinem ale napisz której śrubki Ci brakuje?

Obrazek

Awatar użytkownika
JanekAudi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2009, 19:23
Lokalizacja: Bydgoszcz / Sierpc

Post autor: JanekAudi » 06 sty 2010, 14:57

Przecież wszystko opisałem i zaznaczyłem na rysunku której śrubki mi brakowało. ale już nie brakuje bo przykręciłem przeczytaj dokładnie. chodzi mi o to czy mogla się przesunąć i w skutek tego tak pali. czy to inny powod ? zaznaczyłem na twoim zdjęciu o którą mi chodzi Obrazek

no name
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1561
Rejestracja: 22 mar 2009, 12:18
Lokalizacja: Toruń

Post autor: no name » 06 sty 2010, 17:22

a swiece sa dobre ??

Awatar użytkownika
JanekAudi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2009, 19:23
Lokalizacja: Bydgoszcz / Sierpc

Post autor: JanekAudi » 06 sty 2010, 17:27

podejrzewam ze to nie świece ale postaram się jutro je sprawdzic... macie jakies inne opcje ??

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 06 sty 2010, 17:45

mogla ale nie musiala, duzo zalezy od reszty srub trzymajacych pompe od strony kola pasowego, jesli byly dobrze dokreocne to pompa nie powinna sie przemiescic, a jesli nie to mogl wystapic ruch pompa na + albo - ....

Awatar użytkownika
rafal9h10
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 228
Rejestracja: 06 sty 2010, 18:31
Lokalizacja: Uchanie/Chełm

Post autor: rafal9h10 » 06 sty 2010, 19:07

Polecam dokładnie sprawdzić świece żarowe, mają bardzo duże znaczenie. W moim TDI objawy były podobne: szybko łapał, odpalał na 3 tłoki nawet przy dodatniej temperaturze i pracował tak nierówno przez 10-15 sekund. Okazało się że jedna świeca była spalona a dodatkowo czapeczka pęknięta i nie łączyła. Teraz jest OK. Świece sprawdzałem pojedynczo po wykręceniu, przy 12V po 5 sekundach sprawne świece były już czerwone. Gdyby to nie pomogło można dalej sprawdzić ciśnienie sprężania (na zimnym silniku) lub też ciśnienie tłoczenia pompy. Prawda w końcu wyjdzie na jaw. ;-)

Awatar użytkownika
JanekAudi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2009, 19:23
Lokalizacja: Bydgoszcz / Sierpc

Post autor: JanekAudi » 06 sty 2010, 21:12

dobra w pierwszej kolejności sprawdzę te świece.. a co powiedzie o tym dziwnym cykaniu podobnym a nawet identycznym jak tu na filmiku

Awatar użytkownika
Fighter001
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 580
Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Fighter001 » 06 sty 2010, 22:29

No tak odpala pieknie a czy kaszle troszke na poczatku? Sprawdz swiece i wtryski bo po filmie slychac ze ktorys moze lekko lac. Na cieplym silniku stukanie ustaje?

Awatar użytkownika
JanekAudi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 310
Rejestracja: 12 lis 2009, 19:23
Lokalizacja: Bydgoszcz / Sierpc

Post autor: JanekAudi » 06 sty 2010, 22:59

na ciepłym i na zimnym te cykanie jest takie samo... jak sprawdzic wtryski ? czy któryś leje ??

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 06 sty 2010, 23:20

Stukot, jakby metalowa kulka czy nie?

januszbin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 407
Rejestracja: 21 wrz 2009, 11:27
Lokalizacja: LWL

Post autor: januszbin » 07 sty 2010, 07:49

aby sprawdzić wtryski trzeba je wykręcić,a przede wszystkim posiadać odpowiednie urządzenie, sam tego nie zrobisz raczej.....

Awatar użytkownika
rafal9h10
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 228
Rejestracja: 06 sty 2010, 18:31
Lokalizacja: Uchanie/Chełm

Post autor: rafal9h10 » 07 sty 2010, 10:59

Wtryski bez problemu sprawdzą Ci w jakimś warsztacie gdzie zajmują się regeneracją pomp wtryskowych i wtryskiwaczy, w moich okolicach to koszt 30 do 60zł, jak będzie potrzeba to wyregulują lub wymienią końcówki za dodatkową dopłatą. Stukanie i cykanie najczęściej jest powodem uszkodzonych (zatartych) popychaczy hydraulicznych.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl