Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[NG] Silnik NG - pięciocylindrowa kompozycja dźwięków.

Wszystko inne co nie pasuje do w/w kategori a jest związane z silnikami benzynowymi i LPG
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Bartek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 568
Rejestracja: 16 wrz 2009, 19:49
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Bartek90 » 08 kwie 2010, 14:37

Dochodzi do tego jeszcze jedna sprawa.. Pewnie słyszeliście że uturbiają NG prawda? Turbo w mech. wtrysku! Ja osobiście uważam to za rozwiązanie jest mało doskonałe.. Ale robią to i wychodzą wyniki pod 150-170KM I na pewnie mniejszym kosztem... W sumie ja w swoim turba nie widzę <ok> Jeżeli kogoś intereują moce to tylko swap na 2.2T. i już można jakieś tam moce większe osiągać. Ale 2.2 to nie NG, nie da się mieć wszystko naraz ;P

Awatar użytkownika
Zayebatsu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1271
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:15
Lokalizacja: Twierdza Wrocław

Post autor: Zayebatsu » 08 kwie 2010, 15:18

Po co na 2.2T wystarczy na 7A wyjdzie taniej niż modyfikowanie NG i w takim silniku to można dłubać dłubać i dłubać... Wiec lepiej skończyć te wywody na temat modyfikowania NG a jak ktoś tak bardzo nie ma co z pieniędzmi robić to niech wsadza Megasquirt-a i można się bawić w tuningowanie NG.

Ja tam popieram słowa luk448 doprowadzenie do seri i cieszenie się dzwiękiem wszystko.

Awatar użytkownika
Leszek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 471
Rejestracja: 22 sty 2007, 22:13
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Leszek » 08 kwie 2010, 16:44

Zayebatsu, ma rację. Taniej wyjdzie kupić 7A i w niego kasę ładować niż kombinacje z NG.
NG wystarczy takie jakie jest, byle było zdrowe i ładnie "gadało". Do upalania to szukam S4 2.7BiT ;-)

Awatar użytkownika
Bartek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 568
Rejestracja: 16 wrz 2009, 19:49
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Bartek90 » 08 kwie 2010, 16:51

Aż szkoda że trafiła do takich ludzi... :|

slugs
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 925
Rejestracja: 24 paź 2009, 12:24
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: slugs » 08 kwie 2010, 21:30

Ryć w ng po to by uzyskać z niego 150km to głupota. Podobnie jak uturbianie by ze 136 mieć 170 koni. Przecież to żałosny wynik i strata czasu.

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 08 kwie 2010, 21:41

Zgadzam się z kolegą slugs.NG jest do normalnej jazdy i dźwiękowych doznań.7A,3B,AAN,ABY do dłubania. <ok>

Awatar użytkownika
Bartek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 568
Rejestracja: 16 wrz 2009, 19:49
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Bartek90 » 08 kwie 2010, 21:44

No tak jak napisałem. To raczej nie ma sensu.

Panowie, mam pytanie. Czy ktoś z wasu już spotkał się z następującym problemem:


Gdy odpali się silnik, kontrolka zapłonu miga 4razy i gaśnie. Po około 4sec ponowie się włącza na 4 mignięcia. Ale gdy rozkręci się go np na jałowym do ok 4.000obrotów, kontrolka przestaje się zapalać.

Czy wiecie co może być przyczyną? Bo z kodem migowym to raczej ma mało wspólnego, gdyż kod wyskakuje dopiero po włożeniu bezpiecznika w przekaźnik. Więc o co chodzi...? Bo auto działa bez zarzutu, nic się nie dzieje...

Awatar użytkownika
Leszek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 471
Rejestracja: 22 sty 2007, 22:13
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Leszek » 08 kwie 2010, 23:46

Bartek90 pisze:Gdy odpali się silnik, kontrolka zapłonu miga 4razy i gaśnie. Po około 4sec ponowie się włącza na 4 mignięcia. Ale gdy rozkręci się go np na jałowym do ok 4.000obrotów, kontrolka przestaje się zapalać.
Miałem raz taki przypadek. Około miesiąc po kupnie auta. Ale ile razy migało to nie pamiętam. Dodałem gazu (mogło być około 4 tyś obr/min i przestało. Po tym już nigdy się nie powtórzyło :-)

Awatar użytkownika
Bartek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 568
Rejestracja: 16 wrz 2009, 19:49
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Bartek90 » 09 kwie 2010, 19:12

No wlasnie.. A mi to niemalze za kazdym razem wyskakuje jak odpalam... Ciekawa sprawa :roll: Jakies jeszcze podejrzenia?

Awatar użytkownika
Leszek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 471
Rejestracja: 22 sty 2007, 22:13
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Leszek » 09 kwie 2010, 19:35

Coś kiedyś słyszałem że może to być jakiś błąd związany z przepływomierzem czy coś takiego. Ale nie wiem czy na pewno. Nie pamiętam już :-| Poczekajmy, może ktoś jeszcze coś o tym słyszał.

Awatar użytkownika
Bartek90
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 568
Rejestracja: 16 wrz 2009, 19:49
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Bartek90 » 10 kwie 2010, 17:23

Z przepływomierzem? Ciekawe.. Ale co mogło się tam popsuć?

Awatar użytkownika
TYGRYSQ
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 440
Rejestracja: 05 maja 2007, 08:21
Lokalizacja: OŁAWA

Post autor: TYGRYSQ » 10 kwie 2010, 17:33

Potencjometr w przepływce :mrgreen:

Karto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:01

Post autor: Karto » 13 kwie 2010, 01:00

Z tego co się orientuję można lekko przesunąć "bebechy" potencjometru tak żeby chodził na nowej ścieżce a nie tej starej, wytartej. Szczegółów nie znam, jest o tym info w dziale download, poradnik na temat falowania obrotów.

ps. Dzisiaj zlałem starego castrola, pewnie już lekko rozcieńczonego paliwem po mroźnej zimie, zalałem valvoline i mam wrażenie, że się delikatnie odmulił, chociaż 90% tego wrażenia to zapewne autosugestia:)

Awatar użytkownika
grzechas_audi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 521
Rejestracja: 27 lip 2008, 18:13
Lokalizacja: SR

Post autor: grzechas_audi » 13 kwie 2010, 09:50

Karto pisze:TYGRYSQ- ale ty mówisz tak ogólnie o autach czy konkretnie o NG?:) Z drugiej strony 18 letnim autem lecieć więcej niz 200... ja bym się bał;) Faktem jest, że najwięcej poleciałem równe 205 i dalej coś powooli szedł, ale to raczej silnik zamulony niż ogranicznik (nie wspominając już o przekłamaniach licznika).

slugs- spokojnie, to nie były mistrzostwa Polski na 1/4. Rekreacyjny wypad, nad autem jeszcze sporo popracuje zanim bardziej pocisne. Pzdr.
prękość jaką można uzyskać to np 215km/h (moim tyle poleciałem) ale tak naprawde to jest ok 205km/h czyli mniej więcej tyle co podaje producent, sprzedaje nowe toyoty i tam w niektórych przypadkach jest tak że jadąc dwoma tymi samymi autami obok siebie jeden ma 90 a drugi 97km/h :mrgreen:

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 13 kwie 2010, 10:09

Jeśli chodzi o prędkości maksymalne to raczej nie powinniśmy opierać się na wskazaniach licznika.Lepiej mieć na pokładzie Gps-będzie on bardziej dokładny niż pokładowy prędkościomierz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl