Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT]Jakie Są wskazania obrotki przy danej prędkości.

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
PeterPain
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 25 maja 2007, 19:14
Lokalizacja: POZNAŃ

[B4 2.0 ABT]Jakie Są wskazania obrotki przy danej prędkości.

Post autor: PeterPain » 20 cze 2007, 18:25

Witam ponownie....
Niedawno dokonałem przeszczepu zegarów i zamiast BigBena mam upragniony obrotek, ale...
Prosiłbym Was koledzy co mają Niunie z silnikiem ABT o podanie mi prędkości przy
2000 i 3000 obr/min. na 4 i 5 biegu bo coś mi sie zdaje że mnie ten obrotek w jajo robi :evil: . (zaniża wskazanie, albo mam wixy po jeździe bez obrotka.)

Bieg jałowy - 1000 obr/min - ciepły motor
Bieg 5 - 2100 obr/min - 90 km/h - nie za niskie te obroty ?? :-|

Dzięki....
Ostatnio zmieniony 20 cze 2007, 22:16 przez PeterPain, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Omen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 23 mar 2007, 07:06
Lokalizacja: RJS

Post autor: Omen » 20 cze 2007, 22:25

Prędkość biegu jałowego dla ABT podają, ze ma sie mieścić w zakresie 750-1000 obr/min, więc jest oki...

Pozdr. Adam.

Awatar użytkownika
Skuciok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Skuciok » 20 cze 2007, 22:44

dobrze ci na 5 pokazuje, masz długą skrzynię tak jak ja, przy 90 jest 2,1 tys obr, przy 130 - jest około 3,1-3,2 tys, na tej skrzyni na dwójce przy odcięciu pojedziesz 100 km/h, prędkość maksymalną osiągniesz na czwartym biegu... obrotomierz masz spoko, nie ruszaj go

obroty na zagrzanym silniku za wysokie, ma być 750-800, sprawdź sonde lambda, na zimnym ma ci maksymalnie skoczyć do 1,2 tys. obr, teraz jak jest ciepło to od razu powinno być nie więcej niż 1 tys obr po odpaleniu

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 20 cze 2007, 23:43

Każdy typ skrzyni ma inne przełożenie, więc musiałbys obliczyć dokładne wartości V na poszczególnych biegach, znając przełożenie finalne i na każdym biegu osobno.

Ale bez tego zapewniam że obrotek działa jak należy :mrgreen:

MartiZarecki

Post autor: MartiZarecki » 21 cze 2007, 09:22

dobrze ci wskazuje. U mnie są takie same wartości

Awatar użytkownika
PeterPain
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 38
Rejestracja: 25 maja 2007, 19:14
Lokalizacja: POZNAŃ

Post autor: PeterPain » 21 cze 2007, 09:40

A już myślałem że przeszczep się nie przyjął. :-D :-D :-D
Co do obrotów na rozgrzanym silniku: mam trochę nieszczelny układ wydechowy, więc może to jest przyczyna?? Jak wymienie to sprawdze, cały układ mam do zrobienia, więc pociągnie po kieszeni...
Dzięki Panowie.

Awatar użytkownika
paco
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 163
Rejestracja: 09 mar 2007, 10:15
Lokalizacja: Lublin

Post autor: paco » 21 cze 2007, 19:34

PeterPain pisze: Co do obrotów na rozgrzanym silniku: mam trochę nieszczelny układ wydechowy, więc może to jest przyczyna??
Dzięki Panowie.
Tak, to całkiem prawdopodobna przyczyna - u mnie nawet na ciepłym nie schodził poniżej 1100 jak miałem nieszczelność koło pierwszego tłumika za katalizatorem. Po zespawaniu trzyma się w okolicach 850-950.

Odnośnie obrotka to wygląda, że wszystko OK - po prostu masz długą skrzynię CCE (91-92r) / CDY (92-95r).

U mnie te obroty są wyższe - krótka skrzynia CGT montowana od 92-95r. jako alternatywa CDY ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga