Witam ponownie....
Niedawno dokonałem przeszczepu zegarów i zamiast BigBena mam upragniony obrotek, ale...
Prosiłbym Was koledzy co mają Niunie z silnikiem ABT o podanie mi prędkości przy
2000 i 3000 obr/min. na 4 i 5 biegu bo coś mi sie zdaje że mnie ten obrotek w jajo robi :evil: . (zaniża wskazanie, albo mam wixy po jeździe bez obrotka.)
Bieg jałowy - 1000 obr/min - ciepły motor
Bieg 5 - 2100 obr/min - 90 km/h - nie za niskie te obroty ?? :-|
Dzięki....
[B4 2.0 ABT]Jakie Są wskazania obrotki przy danej prędkości.
[B4 2.0 ABT]Jakie Są wskazania obrotki przy danej prędkości.
Ostatnio zmieniony 20 cze 2007, 22:16 przez PeterPain, łącznie zmieniany 1 raz.
Only 4 Rings !!!
Latajcie powoli i nisko nad ziemią.
Moje kochane, powolne ABT:
http://s163.photobucket.com/albums/t315 ... 000428.jpg
Latajcie powoli i nisko nad ziemią.
Moje kochane, powolne ABT:
http://s163.photobucket.com/albums/t315 ... 000428.jpg
- Skuciok
- Forum Audi 80
- Posty: 1404
- Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
dobrze ci na 5 pokazuje, masz długą skrzynię tak jak ja, przy 90 jest 2,1 tys obr, przy 130 - jest około 3,1-3,2 tys, na tej skrzyni na dwójce przy odcięciu pojedziesz 100 km/h, prędkość maksymalną osiągniesz na czwartym biegu... obrotomierz masz spoko, nie ruszaj go
obroty na zagrzanym silniku za wysokie, ma być 750-800, sprawdź sonde lambda, na zimnym ma ci maksymalnie skoczyć do 1,2 tys. obr, teraz jak jest ciepło to od razu powinno być nie więcej niż 1 tys obr po odpaleniu
obroty na zagrzanym silniku za wysokie, ma być 750-800, sprawdź sonde lambda, na zimnym ma ci maksymalnie skoczyć do 1,2 tys. obr, teraz jak jest ciepło to od razu powinno być nie więcej niż 1 tys obr po odpaleniu
Audi B4 Avant Q
Honda VFR 800 Fi
Audi A6 C7 stuki podczas ruszenia.
Audi 80 B4 poduszki amortyzatora.
Honda VFR 800 Fi
Audi A6 C7 stuki podczas ruszenia.
Audi 80 B4 poduszki amortyzatora.
A już myślałem że przeszczep się nie przyjął.
Co do obrotów na rozgrzanym silniku: mam trochę nieszczelny układ wydechowy, więc może to jest przyczyna?? Jak wymienie to sprawdze, cały układ mam do zrobienia, więc pociągnie po kieszeni...
Dzięki Panowie.
Co do obrotów na rozgrzanym silniku: mam trochę nieszczelny układ wydechowy, więc może to jest przyczyna?? Jak wymienie to sprawdze, cały układ mam do zrobienia, więc pociągnie po kieszeni...
Dzięki Panowie.
Only 4 Rings !!!
Latajcie powoli i nisko nad ziemią.
Moje kochane, powolne ABT:
http://s163.photobucket.com/albums/t315 ... 000428.jpg
Latajcie powoli i nisko nad ziemią.
Moje kochane, powolne ABT:
http://s163.photobucket.com/albums/t315 ... 000428.jpg
Tak, to całkiem prawdopodobna przyczyna - u mnie nawet na ciepłym nie schodził poniżej 1100 jak miałem nieszczelność koło pierwszego tłumika za katalizatorem. Po zespawaniu trzyma się w okolicach 850-950.PeterPain pisze: Co do obrotów na rozgrzanym silniku: mam trochę nieszczelny układ wydechowy, więc może to jest przyczyna??
Dzięki Panowie.
Odnośnie obrotka to wygląda, że wszystko OK - po prostu masz długą skrzynię CCE (91-92r) / CDY (92-95r).
U mnie te obroty są wyższe - krótka skrzynia CGT montowana od 92-95r. jako alternatywa CDY
box: CGT (short) / rear brakes: disc / exhaust: IMASAF / tires: Pirelli P6 / oil: Motul 6100 Synergie+
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga