Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3/B4 2.3 NG]STUKI W SILNIKU

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 27 gru 2006, 13:03

Ale jeśli stuki nie ustają to nie jest dobrze... Na pewno to popychacze a nie szklanki?

mrx1983
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 612
Rejestracja: 22 gru 2006, 13:32
Lokalizacja: pruszków

Post autor: mrx1983 » 27 gru 2006, 13:04

zawory z tego co sie orientuje maja regulowany luz chydraulicznie :D takze nie powinny stukac,no chyba ze sa juz naprawde wypalone :)

Awatar użytkownika
DANIO1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 14 gru 2006, 12:09
Lokalizacja: Otwock

Post autor: DANIO1 » 27 gru 2006, 13:06

dokładnie to nie wiem bo mechanikiem nie jestem :mrgreen: ale jeden taki "mądry mech" powiedział ze to zaworki i zebym sobie odpuscił bo nie ma sensu tego robic jak nic specjalnego się nie dzieje :mrgreen:

[ Dodano: 2006-12-27, 13:07 ]
mrx1983 pisze:zawory z tego co sie orientuje maja regulowany luz chydraulicznie :D takze nie powinny stukac,no chyba ze sa juz naprawde wypalone :)

moje juz moga niedomagac bo mają 250tyś :mrgreen:

mrx1983
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 612
Rejestracja: 22 gru 2006, 13:32
Lokalizacja: pruszków

Post autor: mrx1983 » 27 gru 2006, 13:11

ja tez mechanikiem z zawodu nie jestem :D
ja rozmawialem z kilkoma mechanikami i mowili zeby jezdzic dopoki nie bedzie bezprzerwy klekotac :-D i ze to raczej popychacze :D
jak juz to bedziesz chcial robic to najlepiej kompletny remont glowicy :D
planowanie(jak jeszcze mozna :-) ),popychacze,zawory ,uszczelka pod glowice(najlepiej cala miedziana,nie wydmucha jej wtedy),i bedzie chodzil jak rakieta :-)

Awatar użytkownika
DANIO1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 14 gru 2006, 12:09
Lokalizacja: Otwock

Post autor: DANIO1 » 27 gru 2006, 13:13

no remontu na razie nie będzie bo silniczek elegancko chodzi i nie mam do niego żadnych zastrzeżeń :lol:

mrx1983
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 612
Rejestracja: 22 gru 2006, 13:32
Lokalizacja: pruszków

Post autor: mrx1983 » 27 gru 2006, 13:15

to jezdzic ,nie przejmoiwac sie i tyle :-)
samochod jest do jezdzenia :-D

Awatar użytkownika
DANIO1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 14 gru 2006, 12:09
Lokalizacja: Otwock

Post autor: DANIO1 » 27 gru 2006, 13:19

dokładnie tak samo uważam :)
w tych audi jak się nie trafi na powypadkowy to auto jest nie do zajeżdzenia :)

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 27 gru 2006, 14:44

--DANIO-- pisze:dokładnie tak samo uważam :)
w tych audi jak się nie trafi na powypadkowy to auto jest nie do zajeżdzenia :)
Racja czytałem na necie Jakiś koleś pisał że kieeeedyś kupił B3 TD w salonie (nówkę;) i przejechał nią 15mln kilowetrow bez remontu!!!

Awatar użytkownika
DANIO1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 14 gru 2006, 12:09
Lokalizacja: Otwock

Post autor: DANIO1 » 27 gru 2006, 14:47

podobno TD jest bardziej wytrzymały

długi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 24 gru 2006, 11:35

Post autor: długi » 28 gru 2006, 14:05

Pomyśl też nad zmianą oleju!!!!
Mogłeś też(lub ktoś)przegrzać swoją niunie.
Ten MOBIL mogł tylko przejeżdżać obok oryginalnego.W naszym kraju wszystko podrabiają:( :-( :-(
Ja jeżdże na Valvoline,który nie jest pakowany w polsce i jestem :-D :-D
Pozdrawiam.
DŁUGI

Szarek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 23 gru 2006, 20:42
Lokalizacja: Nowe Miasto n/P

Post autor: Szarek » 07 sty 2007, 20:48

witam koledzy chcialbym sie podzielic swoim sukcesem ktory odnioslem w sprawie mojego autka. Te stuki okazalo sie ze to nie popychacze kupilem oryginaly i nie pomoglo. Przyczyna byla pompa podcisnieniowa. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3143
Rejestracja: 01 gru 2006, 16:26
Lokalizacja: Karkonosze/ORK
Kontakt:

Post autor: Oofol » 07 sty 2007, 21:38

Na szczęście cena za pompe chyba mniejsza niż komplet popychaczy!?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga