
pozdrawiam
ja miałem sparciały wężyk przelewkowy przy wtryskiwaczach. Sprawdz to u siebie to najczęstrzy objaw zapachu ropy w aucie.Badmisior pisze:Gdzie szukać jeszcze przyczyny smrodu ?
Jak masz ori osłonę pod silnikiem to nie zobaczysz mimo że cieknie to osłona a raczej pianka która jest od wewnętrznej strony ma duże możliwości absorpcji wszelakich płynów :mrgreen: ,zdejm osłonę z silnika ,jak masz oczywiście i na pewno znajdziesz wyciek.U mnie osłona z napisem 1,9 TDI zdjęta zaraz po kupnie auta ,zbędny gadżet jak dla mnieBadmisior pisze:na ziemi nie widać plam itp
no i wygląda, że miałeś rację, jestem akurat po wymianie oleju itp. więc trochę po obcowałem z silnikiemSpietyq pisze:(...)lub sama pompa z pod nastawnika po prostu uszczelki puszczają.
Niech sprawdzi dokładnie skąd cieknie ,to po pierwsze ,po drugie to niech spróbuje z wyczuciem dokręcić śruby na pompie.Jak cieknie z pod dekielka nastawnika to może odkręcic i wymienić ,gorzej jak cieknie z pod nastawnika ,wtedy niestety tak jak pisze DYZIO, dawka do ustawieniaDYZIO pisze:Badmisior napisał/a:
Wygląda, że muszę szukać fachmana od pomp, orientujecie się ile mnie to szarpnie?
Sam sobie poradzisz kup tylko ori uszczelki pod nastawnik i pod dekiel nastawnika i wymieniaj później tylko dawkę będziesz musiał ustawić <ok>