Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 all] tulejki na wachaczach.

Awatar użytkownika
Lenio21
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 20 sie 2007, 20:01
Lokalizacja: MALBORK

Post autor: Lenio21 » 07 sie 2010, 22:04

szkoda że wcześniej nie mówiliście że są takie złe.. :-/
mówiliśmy...może nie w tym temacie ale o febi było sporo

Awatar użytkownika
mati86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1286
Rejestracja: 09 maja 2010, 12:26
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: mati86 » 07 sie 2010, 22:26

zobaczymy ile pojeżdżę będę wiedział :-)

Awatar użytkownika
Lenio21
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 20 sie 2007, 20:01
Lokalizacja: MALBORK

Post autor: Lenio21 » 07 sie 2010, 22:34

mati86 pisze:zobaczymy ile pojeżdżę będę wiedział :-)
pamiętaj napisać o tym ;-)

Awatar użytkownika
MIODEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3818
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: MIODEK » 07 sie 2010, 22:37

berthold pisze: teraz brykam peugeotem 307 kombi 1,6 hdi 90 kucy i nawet pozytywnie się sprawuje pali 4,5l /100 no i 180 pruje narazie oki

A co ma spalanie i vmax do tulejek ? <rotfl2>

Awatar użytkownika
ciechan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 10 lut 2010, 08:09
Lokalizacja: M-c Podlaski/Lublin
Kontakt:

Post autor: ciechan » 09 sie 2010, 20:52

wymieniłem dzisiaj tuleje na LEM teraz zbieżność i gemometria i powinno być dobrze

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 09 sie 2010, 21:07

na lemforderach napewno posmigasz u mnie lemfordery przejechaly juz ponad 20 tys i zero sladu zuzycia na febi robilem po 6-8 tys km i do smieci

Awatar użytkownika
Lenio21
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 20 sie 2007, 20:01
Lokalizacja: MALBORK

Post autor: Lenio21 » 09 sie 2010, 22:23

tomek1982 pisze:na lemforderach napewno posmigasz u mnie lemfordery przejechaly juz ponad 20 tys i zero sladu zuzycia na febi robilem po 6-8 tys km i do smieci
jestem tego samego zdania <piwo>

Awatar użytkownika
ciechan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 10 lut 2010, 08:09
Lokalizacja: M-c Podlaski/Lublin
Kontakt:

Post autor: ciechan » 10 sie 2010, 10:25

stare tuleje były tak dojechane, że z jednej udało się wyjąć środkową tulejkę palcami

[ Dodano: 2010-08-10, 10:27 ]
ps. czy z tulejami belki tył przy wymianie będą jakieś problemy?

Awatar użytkownika
levis1991
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1181
Rejestracja: 04 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Łuków

Post autor: levis1991 » 10 sie 2010, 11:49

mozesz miec problem z wybiciem, koles mi to robil to specjalnie uzywal do tego wiartarki z takim dlutem do wybijania

Awatar użytkownika
ciechan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 10 lut 2010, 08:09
Lokalizacja: M-c Podlaski/Lublin
Kontakt:

Post autor: ciechan » 10 sie 2010, 12:05

czyli ciężko siedzi w belce?

Awatar użytkownika
levis1991
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1181
Rejestracja: 04 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Łuków

Post autor: levis1991 » 10 sie 2010, 12:30

tak dodatkowo bedziesz musial odpinac belke zeby wybic i wlozyc nowe gumy

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 10 sie 2010, 16:52

levis1991 pisze:tak dodatkowo bedziesz musial odpinac belke zeby wybic i wlozyc nowe gum
Bez przesady ,da się zrobić bez odpinania belki ,przynajmniej ja robiłem bez odpinania

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 10 sie 2010, 17:53

nic nie trzeba odpinac u mnie siedzialy ori tuleje zakupilem lemfordera zabralem sie za wymiane ich napewno nei jest to robota na pare minut z racji tej ze nei chcialo mi sie czekac na ojca bo zastawil garaz z kanalem to zabralem sie za wymiane bez kanalu jedynie co uzylem lewarka z jednej strony guma wypadla z drugiej juz nie najszybciej wiertarka w reke wiertlo do metalu i nawiercac gume raz przy razie na wylot puzniej ja wyrwac a metal nacicac dobrze brzeszczotem puzniej jakis przecinaczek lub cos podobnego i delikatnie wybijac by nie uszkodzic otwou belki wprasowanie tez zadna filozofia krotkie rurki o dobranej srednicy podkladki w srodek pret gwintowany i skrecamy i pujdzie napewno przed dobrze papierem otwor przetrzec nasmarowac i do roboty
powodzenia

Awatar użytkownika
ciechan
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 234
Rejestracja: 10 lut 2010, 08:09
Lokalizacja: M-c Podlaski/Lublin
Kontakt:

Post autor: ciechan » 10 sie 2010, 21:43

mam jechać na zbieżność i geometrie i teraz zastanawiam się czy czekać aż wymienię te tuleje belki tył czy też po tym zabiegu nie trzeba robić geom. i zbież. ?

Awatar użytkownika
Lenio21
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 948
Rejestracja: 20 sie 2007, 20:01
Lokalizacja: MALBORK

Post autor: Lenio21 » 10 sie 2010, 21:50

ciechan pisze:mam jechać na zbieżność i geometrie i teraz zastanawiam się czy czekać aż wymienię te tuleje belki tył czy też po tym zabiegu nie trzeba robić geom. i zbież. ?
spotkałem sie z postem że powinno się to zrobić...

co do samej wymiany to robota na parę godzin jeśli stare tulejki dobrze siedzą, zaopatrz sie w wiertarkę,wiertło, brzeszczot,młotek i jakiś przebijak a do zakładania nowych w zestaw tulejek, podkładek, szpilek jak najtwardszych materiałowo oraz nakrętki i klucz pożądny. Ja to robiłem pod autem belka tylko odpięta od uszu zobydwu stron

powodzenia i cierpliwości ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Wahacze, zwrotnice”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl