[B3/B4] Rezanie wyciszenia stuków łożysk amorów
ja przy wymianie poduszek (przy skręcaniu góry) szarpnąłem, a że było dość głośno u kumpla w warsztacie to nie usłyszałem, że wyskoczyła sprężyna z ogranicznika i miałem tak samo. później pokręciłem sprężyną i się osadziła, więc kolego szukaj a znajdziesz, a jak nie znajdziesz to wymień sprężyny i po sprawie...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
no właśnie :evil: ale na wcześniejszym ori łożyskowaniu tego nie było :evil: ja p.... mam już dość tego zawieszenia z przodu :evil: puka i puka to sprężyna to nie wiem co <osohozi> łączniki nowe,końcówki nowe,gumy stabilizatora nowe,góra mcpersona nowa,zostają amorki,tuleje i gumy wahaczy chociaż nic niby się z nimi nie dzieje :evil:
[ Dodano: 2010-08-06, 21:53 ]
[ Dodano: 2010-08-06, 21:53 ]
dobrze,dobrze :evil: już wyjmowałem je ze sto razy :evil:dezy pisze:To amory czy sprężyny?
A czy dobrze osadziłeś sprężyny, dość łatwo wszystko skręcić i źle osadzić sprężyny. Wystarczy że koniec sprężyny wyjdzie poza ogranicznik na talerzyku i ...... problem.
Opinia po przejechaniu 1500 km:
Najważniejsza sprawa - na wybojach i w koleinach - auto jedzie gdzie chce jakieś takie niestabilne, pływa lewa- prawa;
nie było tego na ori 16-to letnich poduszkach:
Oczywiście na równej drodze elegancko cicho i prosty tor jazdy;
Dodam że mam wszystko wymienione na nowe, dosłownie wszystko -
Najważniejsza sprawa - na wybojach i w koleinach - auto jedzie gdzie chce jakieś takie niestabilne, pływa lewa- prawa;
nie było tego na ori 16-to letnich poduszkach:
Oczywiście na równej drodze elegancko cicho i prosty tor jazdy;
Dodam że mam wszystko wymienione na nowe, dosłownie wszystko -
-
- Forum Audi 80
- Posty: 12
- Rejestracja: 27 sty 2010, 10:18
- Lokalizacja: Mazowsze
Napisałem w poście że mam wszystko nowe ,dezy pisze:usztywniłeś łożysko amortyzatora i odezwały ci się poduszki belki których pewnie nikt od 16 lat nie wymieniał
zaczynając od tulei metalowo-gumowych w belce zawieszenia poprzez tuleje wahaczy, sworznie wahaczy, końcówki drążków kierowniczych, drążki stabilizatora, gumy na stabilizatorze, amortyzatory, sprężyny, poduszka skrzyni biegów oraz cały zestaw którego dotyczy ten temat. Oczywiście na koniec wszystko ustawione .
Po prostu zobaczę jak się będzie zachowywać po przejechaniu 2000 km jeżeli będzie gorzej wymieniam na stary setup (oryginalny) łożyska amortyzatora.
Boje się że w zimie przód będzie sie dziwnie zachowywał przy naszych polskich dobrze odśnieżonych drogach... :roll:
- radziobiker
- Forum Audi 80
- Posty: 346
- Rejestracja: 09 gru 2007, 14:29
- Lokalizacja: Bożepole Małe