[B4 AAH ] Wszystkie informacje na temat tego silnika
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4673
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Ja bym myślę że silniczek krokowy może mieć coś wspólnego z klimą bo po włączeniu klimy ECU otwiera bardziej krokowca żeby utrzymać zadane obroty biegu jałowego.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
- Multifonika
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Motostacja
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Tu masz temat w którym kolega wkładał silnik z C4 b4-aah-zmiana-silnika-z-a6-c4-t34796.htmlshellah pisze:niestety ale budżet niewysoki ale z ack będzie dużo roboty...
a czy z c4 2.8 podejdzie bez problemu?
Gdzieś był temat użytkownika który wsadził blok+głowicę (albo sam duł) ABC do osprzętu AAH. Tylko nie mogę znaleźć tego tematu ale z tego co pamiętam to pisał że działa całkiem dobrze.
Chyba że chcesz wrzucić kompletny ABC to wtedy dochodzi komputer, wiązka.
Zapytaj tego użytkownika masrepus-u19986/ czy nie sprzedałby AAH bo ma na swap ale się zastanawia czy go robić: tuning-mechaniczny/modyfikacje-zwieksze ... t3837.html
Bo chyba do Lublina masz niedaleko...
[ Dodano: 2010-08-17, 23:25 ]
Kompletne ABC albo ACK tyle samo roboty, tylko że znaleźć ACK będzie trudniej niż AAH a jak już to na pewno w większych pieniądzach. Co kompletnego ABC to gazu na mikserze lepiej nie zakładać bo w w razie strzału mogą pójść plastikowe elementy kolektora ssącego.
Części samochodowe online - Motostacja
- Multifonika
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Motostacja
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Gdzieś czytałem na forum że głowice są takie same nawet elementy głowic nie są przypasane do konkretnego silnika tylko na samej górze pisze że od ABC, AAH...
http://etka.auto2.ru/epc/cat/au/A80/199 ... 9/1153824/
http://etka.auto2.ru/epc/cat/au/A80/199 ... 9/1153824/
Części samochodowe online - Motostacja
Witam, Panowie i Panie, czy ktoś wie może jak prawidłowo ustawić rozrząd?? tzn chodzi o to, że nie mam dojścia do tych blokad czy jak to się nazywa i mój mechanik robi wszystko "z buta", tzn na czuja ale jeżeli miałby możliwość zajrzenia pod maskę audi 80 z silnikiem v6, 2,8 to byłby wstanie ustawić je poprawnie. Jeżeli ktoś ma może jakieś foty tego silnika ze zdjętymi pokrywami, może to by coś pomogło.
Chodzi Ci o wpuszczenie gazu w rurę od kolektora ssącego do filtra powietrza? To by znaczyło, że masz instalację nie sekwencyjną, a to nie najlepsza opcja do tego silnika.Maciek 83 pisze:Panowie, kto wie gdzie można kupić gumową rurę z trójnikiem pod gaz idącą od filtra powietrza do silnika? Pilnie potrzebuję
Witam, no może i dobrze byłoby mikser założyć, ale skąd go wziąć? może jakieś rady?shellah pisze:A nie lepiej założyć jakiś dobry mikser z wyjściem na tą rurkę i nie dziurawić dolotu :?:
Mam tak u siebie i powiem że problemów nigdy nie było
Osobiście słabo się znam na takich silnikach i nie ukrywam, że każda pomoc byłaby mile widziana,
[ Dodano: 2010-09-07, 18:13 ]
No właśnie coś w tym stylu, dostałem auto już w takim stanie, a co najlepsze, dopiero co ustawiałem na warsztacie rozrząd, autko trochę mocy odzyskało, ale jak mu przyciskam to szarpie, może wiecie co może być przyczyną?Adaś Lee pisze:Chodzi Ci o wpuszczenie gazu w rurę od kolektora ssącego do filtra powietrza? To by znaczyło, że masz instalację nie sekwencyjną, a to nie najlepsza opcja do tego silnika.Maciek 83 pisze:Panowie, kto wie gdzie można kupić gumową rurę z trójnikiem pod gaz idącą od filtra powietrza do silnika? Pilnie potrzebuję
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga