Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 AAH ] Wszystkie informacje na temat tego silnika

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4735
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 17 sie 2010, 13:06

Ja bym myślę że silniczek krokowy może mieć coś wspólnego z klimą bo po włączeniu klimy ECU otwiera bardziej krokowca żeby utrzymać zadane obroty biegu jałowego.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 17 sie 2010, 20:28

chłopakiz moim silnikiem AAH koniec :cry: szukam innego ale niestety ciążko znaleźć taki sam i więcej jest ABC..nie wiem czy dobrze robię że tu piszę ale załamany jestem...co będzie trzeba dokupić przerabiać do takiego swapa??

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 17 sie 2010, 21:46

shellah pisze:co będzie trzeba dokupić przerabiać do takiego swapa?
Do jakiego swapa? Nie mów, że masz zamiar założyć ABC. Jeżeli ja bym stał przed podobnym dylematem, to poważnie zastanawiałbym się nad włożeniem ACK. Roboty i części do tego potrzebnych, pewnie będzie tyle samo.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 17 sie 2010, 22:12

niestety ale budżet niewysoki :-/ ale z ack będzie dużo roboty...
a czy z c4 2.8 podejdzie bez problemu?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 17 sie 2010, 22:45

shellah pisze:niestety ale budżet niewysoki :-/ ale z ack będzie dużo roboty...
a czy z c4 2.8 podejdzie bez problemu?
Tu masz temat w którym kolega wkładał silnik z C4 b4-aah-zmiana-silnika-z-a6-c4-t34796.html
Gdzieś był temat użytkownika który wsadził blok+głowicę (albo sam duł) ABC do osprzętu AAH. Tylko nie mogę znaleźć tego tematu ale z tego co pamiętam to pisał że działa całkiem dobrze.
Chyba że chcesz wrzucić kompletny ABC to wtedy dochodzi komputer, wiązka.
Zapytaj tego użytkownika masrepus-u19986/ czy nie sprzedałby AAH bo ma na swap ale się zastanawia czy go robić: tuning-mechaniczny/modyfikacje-zwieksze ... t3837.html
Bo chyba do Lublina masz niedaleko...

[ Dodano: 2010-08-17, 23:25 ]
Kompletne ABC albo ACK tyle samo roboty, tylko że znaleźć ACK będzie trudniej niż AAH a jak już to na pewno w większych pieniądzach. Co kompletnego ABC to gazu na mikserze lepiej nie zakładać bo w w razie strzału mogą pójść plastikowe elementy kolektora ssącego.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 19 sie 2010, 16:38

mam jeszcze takie pytanie czy same głowice pasują z silnika 2.6 ABC??

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 20 sie 2010, 09:28

Gdzieś czytałem na forum że głowice są takie same nawet elementy głowic nie są przypasane do konkretnego silnika tylko na samej górze pisze że od ABC, AAH...
http://etka.auto2.ru/epc/cat/au/A80/199 ... 9/1153824/

Maciek 83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 31 lip 2010, 13:53
Lokalizacja: Braniewo/Olsztyn

Post autor: Maciek 83 » 31 sie 2010, 19:22

Witam, Panowie i Panie, czy ktoś wie może jak prawidłowo ustawić rozrząd?? tzn chodzi o to, że nie mam dojścia do tych blokad czy jak to się nazywa i mój mechanik robi wszystko "z buta", tzn na czuja :) ale jeżeli miałby możliwość zajrzenia pod maskę audi 80 z silnikiem v6, 2,8 to byłby wstanie ustawić je poprawnie. Jeżeli ktoś ma może jakieś foty tego silnika ze zdjętymi pokrywami, może to by coś pomogło.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 31 sie 2010, 22:28

z tego co się orientuje(moje auto stoi na kanale) to duże kółka wałków mają iść do środka a te małe na boki a jeśli chodzi o wał to bez blokady chyba się nie da

Maciek 83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 31 lip 2010, 13:53
Lokalizacja: Braniewo/Olsztyn

Post autor: Maciek 83 » 03 wrz 2010, 17:04

Panowie, kto wie gdzie można kupić gumową rurę z trójnikiem pod gaz idącą od filtra powietrza do silnika? Pilnie potrzebuję

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 03 wrz 2010, 19:55

nie bardzo rozumiem o jaką rurę chodzi ale u gazownika od ręki powinneś dostać ;-)

Awatar użytkownika
Adaś Lee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 297
Rejestracja: 25 sie 2009, 14:59
Lokalizacja: Olkusz
Kontakt:

Post autor: Adaś Lee » 06 wrz 2010, 10:07

Maciek 83 pisze:Panowie, kto wie gdzie można kupić gumową rurę z trójnikiem pod gaz idącą od filtra powietrza do silnika? Pilnie potrzebuję
Chodzi Ci o wpuszczenie gazu w rurę od kolektora ssącego do filtra powietrza? To by znaczyło, że masz instalację nie sekwencyjną, a to nie najlepsza opcja do tego silnika.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 06 wrz 2010, 10:24

A nie lepiej założyć jakiś dobry mikser z wyjściem na tą rurkę i nie dziurawić dolotu :?:
Mam tak u siebie i powiem że problemów nigdy nie było ;-)

Maciek 83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 31 lip 2010, 13:53
Lokalizacja: Braniewo/Olsztyn

Post autor: Maciek 83 » 07 wrz 2010, 18:10

shellah pisze:A nie lepiej założyć jakiś dobry mikser z wyjściem na tą rurkę i nie dziurawić dolotu :?:
Mam tak u siebie i powiem że problemów nigdy nie było ;-)
Witam, no może i dobrze byłoby mikser założyć, ale skąd go wziąć? może jakieś rady?
Osobiście słabo się znam na takich silnikach i nie ukrywam, że każda pomoc byłaby mile widziana,

[ Dodano: 2010-09-07, 18:13 ]
Adaś Lee pisze:
Maciek 83 pisze:Panowie, kto wie gdzie można kupić gumową rurę z trójnikiem pod gaz idącą od filtra powietrza do silnika? Pilnie potrzebuję
Chodzi Ci o wpuszczenie gazu w rurę od kolektora ssącego do filtra powietrza? To by znaczyło, że masz instalację nie sekwencyjną, a to nie najlepsza opcja do tego silnika.
No właśnie coś w tym stylu, dostałem auto już w takim stanie, a co najlepsze, dopiero co ustawiałem na warsztacie rozrząd, autko trochę mocy odzyskało, ale jak mu przyciskam to szarpie, może wiecie co może być przyczyną?

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 07 wrz 2010, 19:25

silniczek krokowy?ale skoro masz problemy z tą instalacją to najprawdopodobniej ciągnie na lewo powietrze.
Mikser u gazownika można zamówić lub przerobić inny ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl